Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
32 результатів
Результати пошуку
Документ Лінгвокоучинг як ефективний метод викладання іноземної мови в немовному вищому навчальному закладі(2022) Гаркуша, Олена ОлександрівнаСтаттю присвячено аналізу коучингу як сучасного підходу до навчання та викладання взагалі та лінгвокоучингу як одного з напрямів коучингового підходу зокрема. В статті розглядаються історія виникнення коучингу, принципи коучингу, аналізується сфера компетенцій викладача-коуча в порівняні зі звичайним викладачем іноземної мови, наводяться та розшифровуються його основні функції консультанта, координатора та фасилітатора. Для кращого розуміння особливостей ролі коуча в статті наводяться принципи Мілтона Еріксона, відомі як «зірка Мілтона Еріксона», які психотерапевт радить використовувати коучам для внутрішнього налаштування на процес взаємодії з клієнтом. Коучинг – це процес взаємодії викладача-коуча з його підопічним, який базується на принципах партнерства та взаємоповаги та має на меті досягнення максимальних результатів шляхом ефективного розкриття потенціалу підопічного. Коучинговий підхід передбачає рівноправні відносини викладача-коуча та студента, де відповідальність за результат однаковою мірою залежить від двох учасників. В основі коучингу закладені принципи особистісноорієнтованого навчання. Головним завданням викладача-коуча є розкрити потенціал свого підопічного, дати можливість вийти за межі його вмінь, розвити самостійність та відповідальність. Коучинг не вчить а допомагає вчитися. Раніше поняття коучинг в англійській мові частіше за все використовувалося по відношенню до спорту, про- те згодом принципи коучингового підходу знайшли своє застосування і в освітній діяльності. Лінгвокоучинг (лат. lingua – «мова», англ. coaching – «тренування, наставництво») – це передова методика викладання іноземної мови, основними завданнями якої є зробити вивчення мови водночас легким, цікавим та результативним. Сфера компетенцій викладача-коуча значно ширша ніж звичайного викладача англійської мови. Вона охо- плює однаковою мірою як інформативний та лінгвістичний рівні, так і психологічний, що позитивно впливає на вивчення мови студентами немовних спеціальностей. Таким чином, коучинговий підхід до навчання вважається адекватним способом не тільки для вивчення іноземної мови, а й для подолання психологічного бар’єру під час навчання студентами немовних вищих навчальних закладів. The article is devoted to the analysis of coaching as a modern approach to teaching and learning in general and language coaching as one of the areas of coaching approach in particular. The article considers the history of coaching, the principles of coaching, analyzes the scope of competencies of the teacher-coach in comparison with the usual teacher of a foreign language, describes its main functions of consultant, coordinator and facilitator. To understand better the role of the coach, the article presents the principles of Milton Erickson, known as the «Milton Erickson’s star», which the psychotherapist advises coaches to use to adjust internally to the process of interaction with the client. Coaching is a process of interaction between a teacher-coach and his client, which is based on the principles of partnership and mutual respect and aims to achieve maximum results by effectively unlocking the potential of the client. The coaching approach assumes equal relations between teacher-coach and student, where the responsibility for the result depends equally on the two participants. Coaching is based on the principles of personality-oriented learning. The main task of a teacher-coach is to reveal the potential of his client, to give him the opportunity to go beyond his skills, to develop independence and responsibility. Coaching does not teach but helps to learn. Previously, the concept of coaching in English was used in relation to sports, but later the principles of the coaching approach found application in educational activities. Linguo-coaching (Latin lingua – «language» English coaching – «training, mentoring») – is an advanced method of teaching a foreign language which main objectives are to make language learning at the same time easy, interesting and effective. The scope of competences of a teacher-coach is much wider than the scope of competences of an ordinary English teacher. It covers informative, linguistic, and psychological levels that has a positive effect on the learning of foreign language by students of non-linguistic specialties. Thus, the coaching approach to learning is considered an adequate way not only to learn a foreign language, but also to overcome the psychological barrier when students study at the non-linguistic higher educational establishment.Документ Роль профільної орієнтації у навчанні студентів іноземним мовам та культурам у немовному ЗВО(2022) Божок, Наталія ОлексіївнаДокумент VR технології у навчанні іноземної мови(2022) Уліщенко, Андрій БорисовичДокумент Multimedia presentation as an effective tool of language teaching and learning(2019) Shapran, LudmilaThe use of multimedia presentations is a powerful tool for improving the productivity of the educational process in high school and preparation of students for their future professional activity.Документ Комунікативний метод “DOGME ELT” в навчанні англійської мови(2019) Никитенко, Ольга ВасилівнаНавчання дорослих слухачів має свої особливості, зумовлені особливостями їх мотиваційної сфери, яка є складним внутрішнім процесом, обумовленим суб'єктивно-особистісною зацікавленістю людини до певної дії. Метод Dogme ELT це більше ніж просто метод, це інший рівень викладання, орієнтований на розкриття потенціалу студентів через спілкування, взаємодія, як між студентами, так і викладачем, активне використання особистого досвіду, використання особистої інформації та ситуативної подачі мови. The training of adults has its own peculiarities due to the peculiarities of their motivational sphere, which is a complex internal process, caused by a person's subjective and personal interest in a certain action. The Dogme ELT method is more than just a method, a different level of teaching, aimed at expanding the potential of students through communication, interaction between students and teachers, active use of personal experience, the use of personal information and situational presentation of the language.Документ Формування міжкультурної компетенції майбутніх економістів на практичних заняттях з іноземної мови(2019) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Куниця, Людмила ІванівнаУ методиці формування міжкультурної компетенції (МКК) ми виділяємо чотири основні етапи: мотиваційний, емпірично-репродуктивний; емпірично-продуктивний; творчий. In the methodology of the formation of intercultural competence, we distinguish four main stages: motivational, empirically reproductive, empirically productive, creative.Документ Значення інноваційних методик в навчанні професійно-орієнтованій іноземній мові(2016) Никитенко, Ольга ВасилівнаПрофесійно-орієнтовані технології навчання нового покоління повинні бути спрямовані, в першу чергу, на якісні зміни в системі освіти і мати своїм результатом оволодіння учнями професійної та іншомовної комунікативної компетенції.Документ Використання інтернет ресурсів як запорука самостійного вивчення іноземної мови(2016) Мірочник, Віра ВадимівнаЗ появою інтернет технологій, вартість навчання більш не є гальмівним фактором для самовдосконалення. Основною рушійною силою у вивченні іноземної мови залишається внутрішня мотивація людини. With the advent of internet technology, the cost of education is no longer inhibitory factor for improvement. The main driving force in learning a foreign language is intrinsic motivation person.Документ Застосування інструментів електронної освіти для навчання іноземної мови студентів немовних ВНЗ(2016) Ковальчук, Ольга СергіївнаВикористання Moodle на заняттях з іноземної мови дозволяє вирішувати не тільки загально дидактичні завдання, але і методичні, пов’язані з розвитком іншомовної комунікативної компетентності, насамперед у читанні та аудіюванні.Документ Роль гри у вивченні іноземної мови(2016) Кияшко, Оксана ВасилівнаВивчення іноземної мови є не забаганкою, а нагальною потребою сьогодення. Але вивчення означає не просто вміння виконувати вправи та завдання, але й володіння мовою на рівні досвідченого користувача. Learning a foreign language is not a whim, but a pressing need today. But the study is not just the ability to do the exercises and tasks, but also proficiency level experienced user.