Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Отримання концентрованих пивних напоїв технологією виморожування(2024) Дяченко, Микита Вікторович; Матеіч, Павло Васильович; Куц, Анатолій Михайлович; Мукоїд, Роман МиколайовичПопулярність крафтового пива зростає завдяки різноманітності і складності його смакових і ароматичних профілів. Це досягається впровадженням особливих технологій виробництва, які дозволяють створювати унікальні стилі напою та мають гарні перспективи на українському ринку крафтових пивних напоїв. Використання інноваційних технологічних підходів, направлених на урізноманітнення ринку, сприяють розробці нових продуктів у пивній промисловості.Документ Особливості використання дріжджів роду brettanomyces в крафтовому пивоварінні(2024) Грегірчак, Наталія Миколаївна; Мукоїд, Роман Миколайович; Данилюк, Андрій Романович; Шевчук, Назарій АндрійовичСучасна крафтова пивоварна галузь переживає пік своєї популярності, споживачі ставлять нові виклики для виробників крафтового пива очікуючи нових органолептичних властивостей продукції. Крафтові підприємства змушені освоювати нові технології та експериментувати із раніше невідомою сировиною задля забезпечення потреб сучасного пивоварного ринку. Одним із таких сміливих технологічних рішень було впровадження виробництва пива із застосуванням дріжджів роду Brettanomyces, які в більшості пивоварних.Документ Сучасні тренди вітчизняного ринку пива(2019) Страшинська, Лариса ВолодимирівнаПроаналізовано вітчизняний cпоживчий ринок пива. Визначено, що зростання ринку пива у грошовому вираженні обумовлено в основному інфляційними процесами і підвищенням відпускної ціни продукції на полицях. Визначені найбільш затребувані серед покупців види пива та окреслені зміни у споживчих перевагах. Доведено, що на фоні підвищення акцизу та зростаючої конкуренції на пивному ринку, єдиним шляхом успішного функціонування підприємств залишається формування лояльності споживачів, а крафтове пивоваріння може стати традицією, що є необхідною умовою для зародження і розвитку пивної культури. Analyzes the domestic consumer beer market. It is determined that the growth of the beer market in terms of value is mainly due to inflationary processes and an increase in the selling price of products on the shelves. The most popular types of beer and the changes in consumer preferences are identified. It is proved that against the background of tax increase and growing competition in the beer market, the only way for enterprises to operate successfully is to form consumer loyalty, and craft brewing can become a tradition, which is a prerequisite for the emergence and development of beer culture.