Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
16 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості формування цінової політики в підвищенні ефективності діяльності підприємств(2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Хажанець, Ольга ВолодимирівнаДосліджено сутність ціни як активного інструмента формування структури виробництва. Розглянуто вплив ціни як вирішального фактору результатів виробничої і фінансової діяльності фірми. Доведено, що формування стратегії ціноутворення – один з найбільш значимих аспектів функціонування підприємства в ринковому середовищі. Обґрунтовано, що «управління» споживачем щодо ціни можливо за умови, коли остання буде відповідною не тільки з точки зору виробника, а й з урахуванням вимог споживача. The essence of price as an active tool for forming the structure of production is studied. The influence of price as a decisive factor in the results of production and financial activities of the firm is considered. It is proved that the formation of pricing strategy – one of the most important aspects of the enterprise in a market environment. It is substantiated that "management" of the consumer in relation to the price is possible provided that the latter will be appropriate not only from the point of view of the manufacturer, but also taking into account the requirements of the consumer.Документ The role of pricing in the marketing mix(2019) Naumko, Tetiana; Kaliuzhna, YuliiaTheinfluenceofpricesonthesuccessandcompetitivenessoforganizations, aswellasthechoiceoftheaveragebuyerforone or another productisconsidered.Документ Перспективи розвитку туристичних підприємств в економіці України(2016) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаОбґрунтовано особливості розвитку туристичних підприємств та визначено дієві інструменти, що сприятимуть стабільності туристичної галузі. Визначені фактори, які впливають на розвиток туристичного ринку. Grounded especially the development of tourism enterprises and identified effective tools to promote the stability of the tourism industry. The factors that influence the development of the tourism market.Документ Дослідження стану ринку вершкового масла(2016) Ступка, Катерина Євгеніївна; Аннєнкова, Надія БорисівнаВершкове масло - один із найбільш смачних, корисних і повністю засвоюваних організмом молочних продуктів, який користується широким попитом серед різних верств населення. Butter - one of the most delicious, healthy and full body digest dairy products, which is in great demand among different population groups.Документ Сучасні тенденції брендингу в Україні(2014) Шапошник, Тетяна ВікторівнаІнтенсивні процеси глобалізації на міжнародному ринку породжуються появу відомих брендів, що потрапляючи на ринок України одразу завойовують значну частку вітчизняного ринку. Intense globalization on the international market generated the emergence of well-known brands, entering the market of Ukraine immediately gaining a significant share of the domestic market.Документ Пробіотичні продукти у закладах ресторанного господарства(2012) Шинкарук, Аліна Олександрівна; Цирульнікова, Віта Валентинівна; Лазоренко, Наталія ПетрівнаПозитивний ефект пробіотичних продуктів не декларовано, а доведено. Тому проінформовані споживачі з цікавістю ставитимуться до страв з пробіотиками, враховуючи те, що вони мають справу не просто з харчовими продуктами, призначеними для задоволення потреб у харчових речовинах, смаку та енергії, а і з продуктами, які чинять позитивний вплив на їх здоров’я. The positive effect of probiotic products is not declared and proved. Therefore, informed consumers curiously treat foods with probiotics, given that they are dealing not just with food intended to meet the needs nutrients, taste and energy, but also with the products, which have a positive impact on their health.Документ Вивчення низькотемпературних впливів на біохімічні показники дикорослих ягід(2015) Сімахіна, Галина Олександрівна; Камінська (Халапсіна), Світлана ВладиславівнаПідвищення культури харчування населення, зростання попиту на харчові продукти, які позиціонуються як корисні для здоров’я, розуміння причинно- наслідкового зв’язку між структурою харчування і станом здоров’я безумовно забезпечать популярність заморожених плодів серед споживачів. Increasing food culture of the population, increased demand for food products that are marketed as healthy, understanding the effect relation between the structure of nutrition and health certainly provide frozen fruit popularity among consumers.Документ Планування попиту продукції при зміні витрат на маркетинг по s-кривій(2015) Соломянюк, Наталія МиколаївнаВажливим питанням при розробці плану маркетингу для продукції харчової промисловості є оцінка та прогноз місткості ринку. Надмірно оптимістична оцінка приведе до завищених витрат на дослідження і розробку нового товару, а песимістична оцінка перешкоджає виведенню нового товару на ринок. An important issue in the development of the marketing plan for the food industry is to assess and forecast market size. Overly optimistic assessment will lead to higher costs for research and development of new product and pessimistic assessment prevents the removal of a new product to market.Документ Labor market(2014) Kovalchuk, OlgaLabor market - is primarily a system of social relations associated with buying and selling goods "labor." In addition, the labor market is the sphere of employment, demand and supply for labor. It can be interpreted as a mechanism for coordinating prices and conditions between employers and employees.Документ Проблеми фінансування інноваційного розвитку харчової промисловості(2014) Сидоренко, Павло ОлександровичЗростання попиту на продукцію харчової промисловості та підвищення вимог до її якості, з огляду на очікуване зростання населення світу до 9-ти млрд. чоловік до 2050 p., разом з іншими факторами, обумовлює актуальність забезпечення інноваційного розвитку галузі, зокрема фінансовими ресурсами. На сьогодні, щорічний загальносвітовий обсяг прямих іноземних інвестицій в АПК лише на 47,8% відповідає визначеним ООН світовим потребам. Growing demand for food products and increasing demands for quality, given the expected growth of the world population to 9 billion. 2050 p., Together with other factors, determines the relevance of software innovations, including financial resources. At present, the annual global foreign direct investment in agriculture by only 47.8% compatible with the UN global needs.