Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Економічні засади формування стратегії розвитку підприємств харчової промисловості України
    (2021) Кузьмінський, Сергій Васильович; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Доведено, що з урахуванням умов ринково-економічної трансформації та глобалізації торгівельних відносин, привертає до себе проблема оперативного та дієвого управління галуззю харчової промисловості. Наголошено, що в науковій літературі існує багато визначень поняття «стратегія розвитку підприємства». Обґрунтовано, що передумовою ефективної реалізації стратегії розвитку компанії є інноваційно-технологічне спрямування діяльності. В свою чергу, результатом реалізації стратегії є досягнення певних, заздалегідь визначених економічних наслідків – збільшення рівня дохідності та конкурентоспроможності. Розглянуто головні детермінанти недостатнього рівня прибутковості та конкурентоспроможності підприємств відповідної галузі. It is proved that taking into account the conditions of market and economic transformation and globalization of trade relations, the problem of operative and effective management of the food industry attracts. It is emphasized that in the scientific literature there are many definitions of "enterprise development strategy". It is substantiated that the precondition for effective implementation of the company's development strategy is the innovation and technological direction of activity. In turn, the result of the strategy is the achievement of certain, predetermined economic consequences - increasing the level of profitability and competitiveness. The main determinants of insufficient level of profitability and competitiveness of enterprises in the industry are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення ключових чинників привабливості галузі як підґрунтя для вибору стратегії
    (2019) Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Доведено, що оптимальною вважається така комбінація чинників привабливості галузі, яка допомагає досягнути успіху у конкурентній боротьбі. Наведено етапи, за якими визначається привабливість галузі. З'ясовано показники, які можуть бути використані для оцінювання привабливості галузі. Розглянуто пропозиції вчених Дж. Харрісона та Дж. Томпсона щодо складу показників, які визначають привабливість галузі. Продемонстровано, що інформація про стан привабливості галузі є основою для визначення відповідної стратегії. It is proved that the combination of factors of attractiveness of the industry, which helps to achieve success in a competitive struggle, is considered optimal. The stages, which determine the attractiveness of the industry, are presented. Indicators that can be used to assess the attractiveness of the industry are identified. The proposals of scientists J. Harrison and J. Thompson on the composition of indicators that determine the attractiveness of the industry are considered. It has been demonstrated that information on the state of attractiveness of the industry is the basis for determining the appropriate strategy.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення конкурентоспроможності готелю шляхом використання конкурентних стратегій
    (2015) Яценко, Б.; Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна
    У наш час розвиток готельної індустрії спричинює виникнення різних типів конкуренції серед готелів. Але конкуренція готелів залежить також від типу і класу готелю. Так наприклад не будуть мати конкуренції між собою готелі бізнес-класу і однозіркові готелі або не може бути конкуренції між флотелем та кемпінгом і т.п. Nowadays, the development of the hotel industry causes appearance of different types of competition among hotels. But competition hotel depends on the type and class of hotel. For example will have a competition between business-class hotels and odnozirkovi or may not be competition between Floatel and camping etc.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємозв'язок стратегії розвитку персоналу зі стратегією управління підприємством
    (2014) Старцева, О.; Юрик, Ярина Іванівна
    Розвиток персоналу - одна з найважливіших складових загального підвищення ефективності діяльності і є однією з умов економічного зростання. Наприкінці XX ст. у теорії менеджменту відбулася зміна загальної парадигми управління. Персонал почали розглядати як основний ресурс підприємства, який забезпечує йому конкурентоспроможність. Саме ці зміни посилили увагу до стратегічних питань управління розвитком персоналу на всіх рівнях менеджменту. Staff development - one of the most important components of overall efficiency and is a prerequisite for economic growth. At the end of XX century. in management theory has changed overall management paradigm. Staff has been perceived as a major resource company, which gives him a competitive edge. These changes increased its focus on the strategic development management personnel at all levels of management.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічна поведінка суб'єктів господарювання в сучасних умовах
    (2011) Скопенко, Наталія Степанівна
    Дослідження діяльності підприємств з формування стратегій розвитку свідчать, що в інтегрованих структурах може розроблятися та впроваджуватися індивідуальна стратегічна поведінка за кожним напрямком бізнесу у загальній стратегії розвитку. The research activities of the enterprise strategy development indicate that integrated structures can be developed and implemented by individual strategic behavior for each line of business in the overall development strategy.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив галузевої концентрації на розвиток інтегрованих структур у харчовій промисловості України
    (2010) Скопенко, Наталія Степанівна
    Для забезпечення ефективного функціонування в динамічних ринкових умовах суб’єкти господарювання зобов’язані постійно розвиватися. На сьогодні інтеграція є актуальною стратегією розвитку більшості підприємств для підвищення ефективності виробництва та стійкості їхнього функціонування. To ensure the efficient functioning of the dynamic market environment entities are obliged to develop. Today is the actual integration strategy of most companies to increase efficiency and sustainability of their operations.