Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Управління маркетинговими комунікаціями підприємства(2020) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаРозглянуто і узагальнено існуючі теоретичні засади управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Досліджено методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових комунікацій підприємства, проаналізовано особливості управління маркетинговими комунікаціями у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Розроблено пропозиції щодо напрямів удосконалення управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта господарювання. The existing theoretical principles of management of marketing communications of the enterprise are considered and summarized. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of the company's marketing communications were studied, the peculiarities of marketing communications management in the foreign economic activity of the company were analyzed. Proposals have been developed regarding directions for improving the management of marketing communications of the business entityДокумент Управління транспортними операціями підприємства при здійсненні ЗЕД(2014) Кириченко, Світлана; Шереметинська (Горобець), Оксана ВалеріївнаФормування ринкової економіки України та зростання обсягів її зовнішньоекономічної діяльності вимагають обґрунтування стратегічних завдань розвитку підприємств та підвищення ефективності функціонування системи транспортного обслуговування зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Formation of market economy in Ukraine and growth of foreign trade activities require justification strategic objectives of enterprises and improve the efficiency of the system of transport services International Business.Документ Управління фінансовими результатами підприємства - учасника ЗЕД(2014) Маринчук, Світлана; Шереметинська (Горобець), Оксана ВалеріївнаВ умовах ринкової економіки одержання прибутку є безпосередньою метою виробництва. Прибуток створює визначені гарантії для подальшого існування підприємства, оскільки тільки його накопичення у виді різних резервних фондів допомагає переборювати наслідки ризику, зв'язаного з реалізацією товарів на ринку. Для підприємства прибуток є показником, що створює стимул для інвестування в ті сфери, де можна домогтися найбільшого приросту вартості. In a market economy, profit is the direct purpose of production. Income by creating guarantee for continued existence of the enterprise, as only its accumulation in the form of various reserve funds helps to overcome the consequences of risks associated with the sale of goods in the market. For the enterprise income is a measure that creates an incentive to invest in areas where we can achieve the greatest value growth.Документ Управління реалізацією конкурентоспроможних переваг суб'єкта ЗЕД(2014) Барсуков, Сергей; Шереметинська (Горобець), Оксана ВалеріївнаУкраїнські підприємства, навіть отримуючи доступ до закордонних ринків, видаються неконкурентоспроможними через відсутність відповідного досвіду, численні перепони, неврегульованість законодавства, несталість зв'язків, невідпрацьованість механізмів дво- та багатосторонньої співпраці і т. ін. Ситуація ускладнюється й тим, що вони втрачають позиції ще і на вітчизняних ринках, через прихід туди іноземних компаній, які мають відповідний досвід, фінанси, інші ресурси, а часто і певні пільги. Ukrainian enterprises, even gaining access to foreign markets, issued uncompetitive due to lack of relevant experience, numerous obstacles unsettled law, instability ties nevidpratsovanist mechanisms for bilateral and multilateral cooperation, and so on. Al. The situation is complicated by the fact that they are losing ground even on the local market, after the arrival there of foreign companies that have relevant experience, financial and other resources, and often benefits.Документ Хеджування валютних ризиків в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємств(2014) Тюха, Ірина ВолодимирівнаОднією із найгостріших проблем в умовах політичної та економічної нестабільності, в якій опинилися українські резиденти є дискримінаційна валютна політика національного банку спрямована на обмеження валютних надходжень на рахунки підприємств-експортерів. One of the most pressing problems in terms of political and economic instability faced by Ukrainian residents is discriminatory national bank monetary policy aimed at limiting foreign exchange earnings to the accounts of exporters.Документ Система управління програмою маркетингу на підприємствах-суб'єктах зовнішньоекономічної діяльності в забезпеченні їх виходу на зовнішній ринок(2014) Філоненко, Т. М.; Тюха, Ірина ВолодимирівнаМаркетинг, будучи дуже складним явищем, що має першорядне значення для успіху будь-якого підприємства, припускає розробку загального плану - стратегії маркетингу для товарів і послуг фірми. Marketing as a complex phenomenon that is paramount to the success of any enterprise, involves the development of an overall plan - a marketing strategy for products and services company.Документ Інформаційне забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств(2014) Шишо, Тетяна Юріївна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаНа даний час серед інформаційних систем, які використовуються для вирішення різноманітних бізнес-задач, основні позиції займають інформаційні системи в менеджменті та експертні системи. Оскільки технології розвиваються досить стрімко, в останній час відбувається швидке їх впровадження в систему управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства, адже це дозволяє значно зекономити час, забезпечує різні форми контролю та управління і має певні економічні переваги. Currently among information systems that are used to solve various business problems, key positions are occupied in management information systems and expert systems. As technology develops very rapidly in recent years is the rapid implementation of the system of international management company, as it allows to save time, provides various forms of control and management and has certain economic advantages.Документ Управління ризиками в зовнішньоекономічній діяльності підприємства(2014) Герасимова, Нінель Миколаївна; Гоменюк, Ольга ОлександрівнаРизики присутні у кожній сфері діяльності і практично на кожному етапі виконання чи реалізації цієї діяльності. Таким чином, визначення і моделювання можливих ризиків і, відповідно, їх врахування при плануванні діяльності та управління ними відіграє надзвичайно вагоме значення. Risks are present in every sphere of activity and at almost every stage of implementation or implementation of this activity. Thus, the definition and modeling of risks and thus their account when planning activities and management plays a significant value.Документ Проблеми удосконалення організації зовнішньоекономічної діяльності підприємства(2014) Росінська, Яна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаСучасний стан економічних процесів, які відбуваються в Україні є не зовсім привабливими для вітчизняних товаровиробників. Прагнення отримати прибуток більший, ніж усередині країни, спонукає підприємства виходити на міжнародний ринок. Одним із стратегічних напрямків, а також чинником ефективного розвитку підприємства є зовнішньоекономічна діяльність (ЗЕД). З розширенням та активізацією ЗЕД особливо актуальною стає проблема побудови ефективної системи управління ЗЕД на підприємстві. Успіх діяльності підприємства все більше і більше залежить від того, наскільки добре організована його ЗЕД. The current state of economic processes taking place in Ukraine is not very attractive to domestic producers. The pursuit of profit is greater than domestically encourages enterprises to enter the international market. One of the strategic directions and effective factor in development is foreign economic activity (FEA). With the expansion and intensification of FEA particularly urgent problem of an effective system of trade management in the enterprise. The success of the enterprise increasingly depends on how well organized it FEA.