Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 24
  • Ескіз
    Документ
    Лінгвокоучинг як ефективний метод викладання іноземної мови в немовному вищому навчальному закладі
    (2022) Гаркуша, Олена Олександрівна
    Статтю присвячено аналізу коучингу як сучасного підходу до навчання та викладання взагалі та лінгвокоучингу як одного з напрямів коучингового підходу зокрема. В статті розглядаються історія виникнення коучингу, принципи коучингу, аналізується сфера компетенцій викладача-коуча в порівняні зі звичайним викладачем іноземної мови, наводяться та розшифровуються його основні функції консультанта, координатора та фасилітатора. Для кращого розуміння особливостей ролі коуча в статті наводяться принципи Мілтона Еріксона, відомі як «зірка Мілтона Еріксона», які психотерапевт радить використовувати коучам для внутрішнього налаштування на процес взаємодії з клієнтом. Коучинг – це процес взаємодії викладача-коуча з його підопічним, який базується на принципах партнерства та взаємоповаги та має на меті досягнення максимальних результатів шляхом ефективного розкриття потенціалу підопічного. Коучинговий підхід передбачає рівноправні відносини викладача-коуча та студента, де відповідальність за результат однаковою мірою залежить від двох учасників. В основі коучингу закладені принципи особистісноорієнтованого навчання. Головним завданням викладача-коуча є розкрити потенціал свого підопічного, дати можливість вийти за межі його вмінь, розвити самостійність та відповідальність. Коучинг не вчить а допомагає вчитися. Раніше поняття коучинг в англійській мові частіше за все використовувалося по відношенню до спорту, про- те згодом принципи коучингового підходу знайшли своє застосування і в освітній діяльності. Лінгвокоучинг (лат. lingua – «мова», англ. coaching – «тренування, наставництво») – це передова методика викладання іноземної мови, основними завданнями якої є зробити вивчення мови водночас легким, цікавим та результативним. Сфера компетенцій викладача-коуча значно ширша ніж звичайного викладача англійської мови. Вона охо- плює однаковою мірою як інформативний та лінгвістичний рівні, так і психологічний, що позитивно впливає на вивчення мови студентами немовних спеціальностей. Таким чином, коучинговий підхід до навчання вважається адекватним способом не тільки для вивчення іноземної мови, а й для подолання психологічного бар’єру під час навчання студентами немовних вищих навчальних закладів. The article is devoted to the analysis of coaching as a modern approach to teaching and learning in general and language coaching as one of the areas of coaching approach in particular. The article considers the history of coaching, the principles of coaching, analyzes the scope of competencies of the teacher-coach in comparison with the usual teacher of a foreign language, describes its main functions of consultant, coordinator and facilitator. To understand better the role of the coach, the article presents the principles of Milton Erickson, known as the «Milton Erickson’s star», which the psychotherapist advises coaches to use to adjust internally to the process of interaction with the client. Coaching is a process of interaction between a teacher-coach and his client, which is based on the principles of partnership and mutual respect and aims to achieve maximum results by effectively unlocking the potential of the client. The coaching approach assumes equal relations between teacher-coach and student, where the responsibility for the result depends equally on the two participants. Coaching is based on the principles of personality-oriented learning. The main task of a teacher-coach is to reveal the potential of his client, to give him the opportunity to go beyond his skills, to develop independence and responsibility. Coaching does not teach but helps to learn. Previously, the concept of coaching in English was used in relation to sports, but later the principles of the coaching approach found application in educational activities. Linguo-coaching (Latin lingua – «language» English coaching – «training, mentoring») – is an advanced method of teaching a foreign language which main objectives are to make language learning at the same time easy, interesting and effective. The scope of competences of a teacher-coach is much wider than the scope of competences of an ordinary English teacher. It covers informative, linguistic, and psychological levels that has a positive effect on the learning of foreign language by students of non-linguistic specialties. Thus, the coaching approach to learning is considered an adequate way not only to learn a foreign language, but also to overcome the psychological barrier when students study at the non-linguistic higher educational establishment.
  • Ескіз
    Документ
    Multimedia presentation as an effective tool of language teaching and learning
    (2019) Shapran, Ludmila
    The use of multimedia presentations is a powerful tool for improving the productivity of the educational process in high school and preparation of students for their future professional activity.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативний метод “DOGME ELT” в навчанні англійської мови
    (2019) Никитенко, Ольга Василівна
    Навчання дорослих слухачів має свої особливості, зумовлені особливостями їх мотиваційної сфери, яка є складним внутрішнім процесом, обумовленим суб'єктивно-особистісною зацікавленістю людини до певної дії. Метод Dogme ELT це більше ніж просто метод, це інший рівень викладання, орієнтований на розкриття потенціалу студентів через спілкування, взаємодія, як між студентами, так і викладачем, активне використання особистого досвіду, використання особистої інформації та ситуативної подачі мови. The training of adults has its own peculiarities due to the peculiarities of their motivational sphere, which is a complex internal process, caused by a person's subjective and personal interest in a certain action. The Dogme ELT method is more than just a method, a different level of teaching, aimed at expanding the potential of students through communication, interaction between students and teachers, active use of personal experience, the use of personal information and situational presentation of the language.
  • Ескіз
    Документ
    Формування міжкультурної компетенції майбутніх економістів на практичних заняттях з іноземної мови
    (2019) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Куниця, Людмила Іванівна
    У методиці формування міжкультурної компетенції (МКК) ми виділяємо чотири основні етапи: мотиваційний, емпірично-репродуктивний; емпірично-продуктивний; творчий. In the methodology of the formation of intercultural competence, we distinguish four main stages: motivational, empirically reproductive, empirically productive, creative.
  • Ескіз
    Документ
    Особенности формирования иноязычной коммуникативной компетенции
    (2016) Юрчук, Людмила Владимировна
    В процессе формирования иноязычной коммуникативной компетенции формируется гармонически развитая творческая личность, способная логически мыслить, находить решения в различных проблемных ситуациях, систематизировать и накапливать знания, что способствует формированию и развитию умений и навыков иноязычной коммуникации, расширяет мировоззрение, углубляет знания о структуре языка, стимулирует развитие и самосовершенствование обучаемых. In the process of formation of foreign language communicative competence is formed by the harmonious development of the creative personality, able to think logically, to find solutions to various problem situations, organize and accumulate knowledge that contributes to the formation and development of skills and foreign language communication skills, broadens outlook deepens the knowledge about the structure of language, stimulates the development of and the cultivation of students.
  • Ескіз
    Документ
    Переваги дистанційного навчання іноземної мови для студентів немовних вищих навчальних закладів
    (2015) Галинська, Олена Миколаївна
    Потреба сучасного суспільства у фахівцях, які вільно володіють іноземною мовою у професійній діяльності, зумовлює необхідність пошуку нових конструктивних ідей для вирішення проблеми оптимізації й інтенсифікації навчання іноземної мови, здобування нових знань та удосконалення рівня мовної і мовленнєвої підготовки. The need of modern society for specialists, fluent in a foreign language in professional activity, necessitates the search for new design ideas to solve optimization and intensification of foreign language teaching, the acquisition of new knowledge and the improvement of the level of language and speech training.
  • Ескіз
    Документ
    Роль проблемного навчання на заняттях іноземної мови у немовних ВНЗ
    (2015) Божок, Наталія Олексіївна
    Проблемне навчання на заняттях з іноземної мови засноване на створенні навчальних завдань, які забезпечують студентів новими знаннями, навичками й стимулюють творчість, нестандартний підхід до вирішення учбових задач та навчають самостійному аналізу фактів й узагальнень. Problem-based learning in the classroom in a foreign language based on creating learning tasks that provide students with new knowledge, skills and stimulate creativity, unconventional approach to solving educational problems and teach independent analysis of the facts and generalizations.
  • Ескіз
    Документ
    Foreign languages as a prerequisite of a company’s competitiveness on a global market
    (2015) Cherednichenko, Galina
    International markets demand multilingual communication strategies which often have to be tailor-made to the requirements of a company. The target must be to reach clients as efficiently and effectively as possible. Міжнародні ринки вимагають багатомовних комунікаційних стратегій, які часто повинні бути зроблені спеціально для вимог компанії. Международные рынки требуют многоязычных коммуникационных стратегий, которые часто должны быть сделаны специально для требований компании.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості вивчення іноземної мови для майбутніх фахівців
    (2015) Мірочник, Віра Вадимівна
    Соціальне і культурне значення іноземної мови важко переоцінити, особливо у цей історичний період соціально-економічної та політичної розбудови нашої держави і визначення та стабілізації її місця й ролі на міжнародній арені. Social and cultural importance of foreign language not be overestimated, especially in this historical period of socio-economic and political development of our country and identify and stabilize its place and role in the international arena.