Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Комунікаційна активність підприємства та її вплив на мотивацію споживачів
    (2023) Литвинюк, Анастасія Святославівна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Метод «дерево цілей» як складова маркетингової стратегії
    (2023) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга Олександрівна
    Ефективність роботи підприємства визначається тим, як швидко та якою ціною досягається головна ціль підприємства. Оскільки кожне підприємство має більше ніж одну ціль, то щоб побудувати правильну маркетингову стратегію та для полегшення процесу подальшого аналізу результатів діяльності, цілі повинні бути упорядковані. Метод «дерево цілей» є одним зі способів упорядкування цілей підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність поняття інструментів комплексу маркетингових комунікацій
    (2023) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга Олександрівна
    Проведене дослідження демонструє, що серед учених дійсно відсутнє єдине уявлення про інструменти комплексу маркетингових комунікацій, проте також видно, що всі визначення є здебільшого подібними між собою, та різняться назвою певного інструменту, чи наповненістю: одні позиції мають більш узагальнюючий характер, інші – деталізуючий. Тим не менш можна виділити чотири основні найчастіше згадані інструменти: реклама, у сенсі поширення інформації від підприємства до споживача; стимулювання збуту (продажу), як спосіб короткочасної та моментальної зміни рішення споживача у напрямку дії – купівлі товару / послуги; зв’язки з громадськістю або паблік рилейшинз, як такий інструмент, що допомагає у формуванні правильного образу бренду за допомогою різних каналів інформаційного простору; персональний (особистий) продаж, як такий, що відбувається в процесі безпосередньої взаємодії представника підприємства та споживача.
  • Ескіз
    Документ
    Окреслення ринкових можливостей ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» за матрицею І.Ансоффа в умовах воєнного стану
    (2023) Шиліна, Вікторія Юріївна; Лелека, Ольга Олександрівна
    Військове вторгнення з боку російської федерації змінило не тільки життя людей, але й життя підприємств. Понад 3,5 мільйонів громадян України були вимушені емігрувати за кордон, мільйон з яких знайшли прихисток в Німеччині [2]. Складна ситуація з електропостачанням також внесла свої корективи в графіки роботи підприємств, а підвищення рівня інфляції призводить до зменшення купівельної спроможності українців, що залишились в країні. Аби вижити в таких екстремальних умовах, підприємство потребує правильної маркетингової стратегії. В матеріалах тез було представлено можливу модель окреслення пристосованих до реалій ринку стратегічних цілей та пропозиції стосовно їх втілення.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розвитку маркетингової комунікаційної політики підприємств в умовах глобалізації бізнес-процесів
    (2021) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія Петрівна
    У статті досліджуються особливості розвитку маркетингової комунікаційної політики підприємств в умовах глобалізації ринку, що вбачається актуальним з огляду на втрату вітчизняними компаніями конкурентних позицій на ринку. Однією з вагомих причин такої ситуації є інтегрування економіки у світовий економічний простір при низькій ефективності ведення конкурентної боротьби за лояльність споживачів порівняно із закордонними підприємствами. The features of marketing communication policy development of enterprises in the context of market globalization, which is considered relevant because domestic companies are losing competitive position in the market are examined in the article. One of the main reasons for this situation is the integration of the economy into the world in economic space, and the inability to maintain competition for customer loyalty with foreign companies.
  • Ескіз
    Документ
    Управління маркетинговими комунікаціями підприємства
    (2020) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна
    Розглянуто і узагальнено існуючі теоретичні засади управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Досліджено методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових комунікацій підприємства, проаналізовано особливості управління маркетинговими комунікаціями у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Розроблено пропозиції щодо напрямів удосконалення управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта господарювання. The existing theoretical principles of management of marketing communications of the enterprise are considered and summarized. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of the company's marketing communications were studied, the peculiarities of marketing communications management in the foreign economic activity of the company were analyzed. Proposals have been developed regarding directions for improving the management of marketing communications of the business entity
  • Ескіз
    Документ
    Teaser advertising as an instrument of marketing communications: overview
    (2018) Soloviova, Yulia
    The aim of study is to consider the conceptual features of advertising campaigns with the usage of a teaser. It is also important to emphasize the consideration of unsuccessful teaser messages as one of the components of modern provocative marketing.