Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 28
  • Ескіз
    Документ
    Комунікаційна активність підприємства та її вплив на мотивацію споживачів
    (2023) Литвинюк, Анастасія Святославівна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативний метод “DOGME ELT” в навчанні англійської мови
    (2019) Никитенко, Ольга Василівна
    Навчання дорослих слухачів має свої особливості, зумовлені особливостями їх мотиваційної сфери, яка є складним внутрішнім процесом, обумовленим суб'єктивно-особистісною зацікавленістю людини до певної дії. Метод Dogme ELT це більше ніж просто метод, це інший рівень викладання, орієнтований на розкриття потенціалу студентів через спілкування, взаємодія, як між студентами, так і викладачем, активне використання особистого досвіду, використання особистої інформації та ситуативної подачі мови. The training of adults has its own peculiarities due to the peculiarities of their motivational sphere, which is a complex internal process, caused by a person's subjective and personal interest in a certain action. The Dogme ELT method is more than just a method, a different level of teaching, aimed at expanding the potential of students through communication, interaction between students and teachers, active use of personal experience, the use of personal information and situational presentation of the language.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення матеріальної та нематеріальної мотивації праці
    (2018) Сербенівська, Аліна Юріївна; Єщенко, Олександра
    Розкрито питання матеріальних та нематеріальних мотивацій праці. The questions of material and non-material motivations of labor are revealed.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення системи мотивації на підприємстві
    (2014) Мороз, Ярослав Андрійович
    Поняття мотивації тісно зв’язано з проблемою управління персоналом. The concept of motivation is closely linked with the problem of personnel management.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування методів нематеріальної мотивації персоналу
    (2014) Мельниченко, Сергій Олександрович
    Персонал є основним джерелом продуктивності та ефективності праці підприємства. Персонал является основным источником производительности и эффективности труда предприятия. Staff are a major source of productivity and work efficiency of the company.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи покращення мотивації менеджерів середнього рівня
    (2014) Богдан, Тетяна Юріївна
    Привести у дію організовану систему для отримання необхідного результату можливо лише шляхом певного впливу на неї управляючого органу або особи. Необхідні певні інструменти впливу на елементи системи, щоб вона почала своє функціонування.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні інструменти діагностики стану мотивації персоналу підприємства
    (2014) Москаленко (Римаренко), Вікторія Олександрівна
    Мотивація персоналу залишається актуальною, незалежно від кількості розробок щодо даної теорії та наявності різних науково-практичних підходів, оскільки ще не знайдено єдиного методично визначеного рішення щодо конкретних напрямів мотивації працівників, яка б забезпечила найвищу продуктивність їх діяльності і, разом з тим, справедливу винагороду, відповідно до існуючих потреб, що постійно змінюються та зростають еволюційно. Staff motivation remains valid, regardless of the number of developments in the theory and the existence of various scientific and practical approaches as not yet found a single methodically specific solutions for specific areas of employee motivation, which would provide the highest performance of their activities and, at the same time fair remuneration according to the existing needs, which are constantly changing and growing evolutionary.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічна мотивація персоналу як засіб підвищення ефективності діяльності готелю
    (2015) Рябенька, Анастасія Олегівна
    Активний розвиток внутрішнього та міжнародного туризму вимагає збільшення готельної бази, підвищення якості обслуговування та рівня організації всього готельного господарства у відповідності до міжнародних стандартів. Ефективність функціонування готелю та його прибутковість залежить не тільки від архітектурних форм, матеріально-технічного оснащення, а й від людей, зайнятих в його діяльності. Тому одним із напрямів менеджменту в готельному господарстві є така організація роботи людей, яка спонукає їх здійснювати роботу задля досягнення поставлених цілей. Active development of domestic and international tourism requires an increase in hotel base, improve service quality and level of the entire hotel industry in line with international standards. Effectiveness of the hotel and its profitability depends not only on the architectural forms of material and technical equipment, but also of people employed in his work. Therefore, one of the areas of management in the hotel industry is such an organization of people, encouraging them to carry out the work to achieve the goals.