Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
21 результатів
Результати пошуку
Документ До стратегії розвитку харчової промисловості(2022) Шеремет, Олег ОлексійовичДосвід вибору стратегій розвиту суб’єктів харчової промисловості підтверджує, що існують загальні цілеспрямовані підходи до формулювання стратегії.Документ Унікальні стратегії візуальної комунікації підприємства(2023) Сагач, Аліна Олександрівна; Арич, Михайло ІвановичУ роботі проаналізовано та виділено основні види унікальних найбільш поширених стратегій візуальної комунікації, які використовують підприємства для просування своєї продукції. Важливо відмітити, що суб’єкти господарювання використовують дані стратегії візуальної комунікації в контексті подій, що є особливо актуальними для потенційних споживачів продукції. Це в свою чергу є дієвим інструментом привернення уваги до рекламованого товару чи послуги. The work analyzes and highlights the main types of unique, most common visual communication strategies that companies use to promote their products. It is important to note that business entities use these visual communication strategies in the context of events that are particularly relevant for potential consumers of products. This, in turn, is an effective tool for drawing attention to the advertised product or service.Документ Стратегії розвитку підприємств хлібопекарської промисловості(2022) Дунда, Світлана ПетрівнаРозглянуто стратегії розвитку підприємств хлібопекарської промисловості: концентрованого, інтегрованого та диверсифікованого зростання. Визначено, що стратегії розвитку передбачають інноваційний напрям і сприяє підвищенню ефективності управління розвитком. Strategies for the development of enterprises in the bakery industry are considered: concentrated, integrated and diversified growth. It was determined that development strategies provide an innovative direction and contribute to increasing the efficiency of development management.Документ Напрями становлення та розвитку стратегічного управління(2020) Духновський, Іван Михайлович; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто інструменти стратегічного управління. Обґрунтовано місце стратегії в управлінні підприємством. Наведено десять різних шкіл, які застосовуються в управлінні підприємством. Висвітлено чотири етапи еволюції парадигми стратегічного управління. Подано види стратегій в залежності від обраного об’єкта стратегічного управління: корпоративна стратегія (стратегія підприємства в цілому); бізнес-стратегія, ділова або конкурентна стратегія (стратегія окремого підрозділу підприємства або його бізнес процесів); функціональна стратегія (стратегія функціональної зони господарювання або його функціональних служб). Strategic management tools are considered. The place of strategy in enterprise management is substantiated. There are ten different schools that are used in the management of the enterprise. Four stages of the evolution of the strategic management paradigm are highlighted. The types of strategies depending on the chosen object of strategic management are given: corporate strategy (strategy of the enterprise as a whole); business strategy, business or competitive strategy (strategy of a separate division of the enterprise or its business processes); functional strategy (strategy of the functional management area or its functional services).Документ Формування конкурентних переваг як фактор забезпечення економічної безпеки підприємств(2019) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Сілакова, Ганна ВіталіївнаОбґрунтовано значення економічної безпеки підприємств у ринкових умовах господарювання. Визначено роль конкурентних переваг у забезпеченні належного рівня економічної безпеки підприємства. Досліджено фактори, що впливають на досягнення конкурентних переваг підприємств. Проаналізовано процес формування конкурентних переваг підприємства. Зроблено висновки щодо значення розробки стратегії забезпечення необхідного рівня економічної безпеки підприємства. The importance of economic security of enterprises in market conditions is substantiated. The role of competitive advantages in ensuring the appropriate level of economic security of the enterprise is determined. The factors influencing the achievement of competitive advantages of enterprises are studied. The process of formation of competitive advantages of the enterprise is analyzed. Conclusions are made on the importance of developing a strategy to ensure the required level of economic security of the enterprise.Документ Strategy for the development of the food industry in Ukraine(2019) Yeremenko, O.; Kunytsia, LyudmilaThe solution of the topical problems of the strategy of development of the food industry in Ukraine may be the establishment of export of products with a decrease in its cost.Документ Конкурентоспроможність персоналу як стратегічний напрям розвитку підприємств(2018) Закревська, Людмила МиколаївнаВ роботі досліджено методи оцінки рівня конкурентоспроможності персоналу. Визначено особливості персоналу як об’єкта стратегічного управління. Methods of assessing the level of competitiveness of personnel are investigated in this work. The features of the personnel as the object of strategic management are determined.Документ Стратегія управління інвестиціями(2016) Гуткевич, Світлана ОлександрівнаСтратегія управління інвестиціями пов’язана з реалізацією концепції інвестиційної політики, реалізація якої обумовлена перш за все системою радикалізації господарських рішень у соціальній сфері. Аналіз інвестування в агарній сфері свідчить про її залежність від багатьох факторів, таких як скорочення державного фінансування і об’єктів іноземних інвестицій, ризик галузі, рівень інфляції, розлад матеріально-технічного забезпечення. Investment management strategy related to the implementation of the concept of investment policy, the implementation of which is primarily due to the radicalization of the system of economic decisions in the social sphere. Analysis of investments in agrarian sphere indicates its dependence on many factors such as the reduction of state funding and facilities of foreign investment, risk industries, inflation, upset logistics.Документ Суть стратегії «блакитного океану»(2014) Білодідова, Наталія МиколаївнаВесь ринковий простір розділяється на 2 «океани» — «червоний» та «блакитний». The entire market space is divided into two "oceans" - "red" and "blue."Документ Пріоритети розвитку функціональних стратегій олійножирових підприємств(2015) Субота, М. В.Стратегії розвитку підприємств олійножирового комплексу є взаємозалежними, та такими, що пов’язані причинно наслідковими взаємозв’язками.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »