08.00.04 - Економіка та управляння підприємствами
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7370
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегія гнучкого ціноутворення на кінцеву продукцію підприємств молочної галузі(2008) Пляскіна, Альона ІгорівнаРобота присвячена комплексному дослідженню теоретичних засад використання гнучкого ціноутворення у системі стратегічного управління та визначені основних методичних підходів щодо формування ефективного функціонування і розвитку молочних підприємств з урахуванням ступеня невизначеності зовнішнього середовища шляхом впровадження стратегії гнучкого ціноутворення. Work is devoted complex research of theoretical principles of the use of the flexible pricing in the system of strategic management and certain basic methodical approaches in relation to forming of the effective functioning and development of sucklings enterprises taking into account the degree of vagueness of external environment by introduction of strategy of the flexible pricing.