08.00.04 - Економіка та управляння підприємствами
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7370
Переглянути
25 результатів
Результати пошуку
Документ Формування стратегії інноваційного розвитку підприємств спиртової галузі(2019) Шевченко, Людмила ОлегівнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Національний університет харчових технологій, Київ, 2019. Дисертаційна робота присвячена пошуку шляхів вирішення важливого наукового завдання – формування стратегії розвитку підприємств спиртової галузі та розвитку теоретичних та методичних аспектів впровадження інноваційних змін. У роботі розвинуто понятійно-категоріальний апарат сфери інноваційного розвитку в частині визначень понять «інновація», «стратегія», «стратегія розвитку підприємства», «інноваційний розвиток підприємства». Розвинуто методичні та теоретичні положення розробки стратегії інноваційного розвитку підприємств спиртової галузі шляхом створення оновленої організаційної структури та зміною принципів управління. Побудовано план стратегічного розвитку підприємств спиртової галузі. Виявлено необхідність застосування диференційованого підходу для вибору шляхів подальшого розвитку спиртових підприємств. Розвинуто методичні підходи до оцінки інноваційного потенціалу спиртового підприємства. Розроблено пропозиції щодо використання незадіяних у виробництві спирту потужностей. Зпрогнозовано отримання позитивного ефекту після впровадження стратегії інноваційного розвитку. The dissertation is devoted to the search for ways of solving the scientific problem of the development of enterprises of the alcohol industry and the development of theoretical and methodical aspects of the introduction of innovation changes. The theoretical bases of construction of the strategy of innovative development are developed in the work. The categorical apparatus of the sphere of innovation development in the part of definitions of the concepts "innovation", "strategy", "strategy of enterprise development", "innovative development of the enterprise" is supplemented. The evolution of scientific approaches to innovative development of the enterprise, the influence of innovations on the activity of the enterprise, generalizations of scientists' views and discovered that during the period of extensive economic transformations Ukrainian enterprises need to constantly search for new measures to update the management of the enterprise for the release of new types of products , attraction of new technologies, use of new resource-saving installations, etc. The engine of innovation development of the enterprise is the development of a development strategy based on the attraction of innovations. The main attention is paid to the development of methodological and theoretical provisions for developing a strategy for innovative development of enterprises in the alcohol industry, by creating an updated organizational structure and changing the principles of management. The importance of constructing a strategic development plan for alcohol companies is proved. Non-liquid assets that do not actually carry out production activities are offered for liquidation - through the sale of property through the State Property Fund of Ukraine and repayment of partial debts to creditors.Документ Формування цінової політики підприємств м’ясопереробної галузі(2016) Бергер, Аліна ДмитрівнаДисертація присвячена дослідженню теоретичних положень і розробленню науково-практичних рекомендацій щодо формування цінової політики підприємств м’ясопереробної галузі та оцінки її ефективності. This research focuses on the development of theoretical positions and practical recommendations on pricing policy of meat processing industry.Документ Комплексний механізм управління підприємством рибного господарства(2016) Яркіна, Наталя МиколаївнаДисертацію присвячено розвитку теоретико-методологічної бази і напрацюванням практичних рекомендацій щодо комплексного механізму управління підприємством рибного господарства. Dissertation is devoted to development of theoretical-methodological base and development of practical recommendations for a complex mechanism of enterprise management of fishing industry.Документ Логістична діяльність підприємств олійно-жирової галузі та оцінка її ефективності(2016) Сумець, Олександр МихайловичУ дисертації розглянуто теоретико-методологічні та практичні аспекти логістичної діяльності суб’єктів господарювання агроринку. Досліджено можливості розвитку аграрної логістики в Україні. Обґрунтовано, що логістична діяльність є одним із ключових напрямів господарювання підприємств агропродовольчого комплексу. Висвітлено результати критичного аналізу сучасних концепцій та практик оцінювання логістичної діяльності підприємств різної галузевої належності. In the dissertation the theoretical and methodological and practical aspects of the logistics businesses of the agricultural market. Possibilities of agricultural logistics in Ukraine. Proved that logistics activities is one of the key areas of management companies agri-food sector. The results of the critical analysis of modern concepts and practices of evaluation of logistics enterprises in different industry sector.Документ Управління стратегічним розвитком підприємств хлібопекарської галузі(2015) Ставицький, Олександр ВікторовичДисертація присвячена дослідженню теоретико-методичних положень та розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення управління стратегічним розвитком підприємств. The research focuses on theoretical and methodical positions and development of practical recommendations for improving the management of the strategic development of enterprises.Документ Управління фінансово-економічними результатами підприємств харчової промисловості(2015) Арич, Михайло ІвановичДисертація присвячена дослідженню теоретичних положень та розробленню практичних рекомендацій щодо управління фінансово-економічними результатами підприємства. This research focuses on the development of theoretical positions and practical recommendations for the management of financial and economic results of the company.Документ Діагностика збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу(2015) Стеценко, Вікторія АнатоліївнаДисертація присвячена дослідженню теоретичних положень та розробці практичних рекомендацій щодо діагностики збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості України. У роботі розвинуто понятійно-категоріальний апарат теорії маркетингового комплексу. Узагальнено теоретичні підходи до визначення таких понять, як «збалансованість в маркетингу» та «збалансованість витрат на елементи маркетингового комплексу». The dissertation focuses on research of theoretical statements and development of practical recommendations for diagnostics of costs balance for the marketing mix elements of food industry enterprises of Ukraine. The writing develops the concepts and categories of the marketing mix theory. Theoretical approaches to the definition of such concepts as "balance in marketing" and "balance of costs for the marketing mix elements” were generalized.Документ Бренд роботодавця як інструмент підвищення ефективності використання персоналу на підприємствах молочної промисловості(2015) Мокіна, Софія МиколаївнаУ роботі проведено аналіз та дослідження теоретико-методичних основ концепції бренду роботодавця, а саме: еволюцію формування концепції, сутність бренду роботодавця, роль і місце бренду роботодавця в структурі корпоративного бренду, типологію, функції та принципи формування бренду роботодавця, інструменти формування та позиціонування, а також, досліджено моделі побудови бренду роботодавця. Проаналізовано розвиток бренду роботодавця серед вітчизняних підприємств на основі результатів рейтингів роботодавця. Здійснено дослідження та аналіз бренду роботодавця за його елементами серед підприємств молочної промисловості. Запропоновано концептуальну модель побудови бренду роботодавця та методику оцінювання бренду роботодавця на основі точок контакту. Запропоновано напрямки підвищення ефективності використання персоналу на підприємствах молочної промисловості з позиції формування привабливого бренду роботодавця. The thesis analyzes and studies the theoretical and methodological foundations employer brand concept, namely the evolution of the formation of the concept, the essence of employer brand, the role and place of employer brand in the structure of the corporate brand, typology, functions and principles of employer brand, instruments of formation and positioning , and also studied models of building employer brand. Author analyzes the level of development of employer brand among domestic enterprises on the basis of employer brand ratings. Author investigates and analyzes the employer brand by its elements among the dairy enterprises. The conceptual model of employer brand building and brand evaluation method based on the employer's contact points were proposed. Author proposed the directions of improving efficiency of usage of personnel in dairy industry from the position creating an attractive employer brand.Документ Інноваційні підходи до енергозабезпечення підприємств харчової промисловості(2015) Струнін, Віктор ВолодимировичДисертаційна робота присвячена інноваційним підходам до енергозабезпечення підприємств харчової промисловості. Розкрито сутність та зміст теоретичних засад інноваційного енергозабезпечення на підприємствах харчової промисловості, розвинуто понятійно-категоріальний апарат теорії енергозабезпечення, обґрунтовано теоретичні основи інноваційного енергозабезпечення діяльності підприємств та фактори впливу на формування потреби у енергоресурсах. The thesis is dedicated to the innovative approaches to food industry enterprises’ energy providing. In the given thesis the essence and the content of theoretical principles of innovative energy providing of food industry enterprises are revealed, the concept and categorical apparatus of the energy providing theory is developed, the theoretical basis of innovative energy providing of enterprises’ activity and the factors that make an influence to the energy needs formation are grounded.Документ Стратегічне планування економічного розвитку підприємств харчової промисловості(2015) Кулинич, Юрій МихайловичЗапропоновано методичний підхід до стратегічного планування економічного розвитку підприємства, сутність якого полягає у плануванні зміни типу економічного розвитку на першому етапі, визначенні стратегічних позицій, сильних та слабких сторін підприємства на ринку на другому етапі та використанням отриманих результатів для розроблення стратегічної карти розвитку підприємств на третьому етапі з втіленням результатів методичного підходу в 3D-модель стратегічного вибору напрямів економічного розвитку підприємств. The methodical approach to economic development strategic planning company is offered, the essence of which is to change the type of economic development in the first stage, defining strategic positions, strengths and weaknesses in the market in the second stage and the use of the results for creating a strategic map for development of enterprises in the third stage with implementation of methodical approach results to 3D-model of the strategic choice for directions of economic development programs.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »