08.00.04 - Економіка та управляння підприємствами
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7370
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Формування систем розподілу продукції підприємств пивобезалкогольної галузі(2016) Розумей, Світлана БорисівнаДисертація присвячена дослідженню теоретичних положень та розробленню практичних рекомендацій щодо формування систем розподілу продукції підприємств пивобезалкогольної галузі України. Dissertation is devoted to the research of theoretical positions and development of practical recommendations on the formation of product distribution systems of beer soft drinks industry enterprises in Ukraine.Документ Теоретико-методологічні засади планування маркетингу на підприємствах харчової промисловості(2015) Соломянюк, Наталія МиколаївнаДисертаційна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних питань планування маркетингу на підприємствах харчової промисловості з урахуванням періоду планування та маркетингових метрик. Papers are dedicated to research of theoretical, methodical and practical problems of planning marketing on enterprises of food industry taking into account the period of planning and marketing metrics.Документ Маркетинг людських ресурсів та перспективи його реалізації для підприємств харчової промисловості(2014) Грищенко, Діана ГригорівнаУ роботі обґрунтовано необхідність застосування маркетингу людських ресурсів як якісно нового рівня управління ними. Сформовано концепцію його реалізації, ключовим елементом якої є розроблений комплекс маркетингу людських ресурсів орієнтований на споживача, запропоновано методичний підхід оцінювання стану маркетингу людських ресурсів. Доведено вплив маркетингу людських ресурсів на ефективність діяльності підприємства та запропонованопрогресивні методи його реалізації з урахуванням етапів життєвого циклу працівника. This research focuses ontheoretical propositionsmarketingandhuman resourcedevelopmentresearch andpracticalrecommendations forimplementationby determiningthe prospects for itsimplementationfor the food industry. We provethe need to implementmarketinghuman resourcesas a qualitativelynew level ofhrmanagement. The author has formulated the concept ofhr-marketing implementation, a key element of which isthe complex ofhr-marketingfocused onconsumer.Methodical approach for its assessment has been created by the author too. The work describes the influence of the hr-marketing on the activity effectiveness of the company, that is why the author has showed the basis of advanced methods for hr-marketing implementation, taking into account the stages of the life cycle of an employee.Документ Розвиток підприємств з виробництва продовольчих товарів на основі формування споживчого попиту(2010) Жовковська, Тетяна ТарасівнаВ дисертаційній роботі досліджувались теоретико-методичні засади розвитку підприємств харчової промисловості на основі формування споживчого попиту. На основі узагальнення існуючих методичних підходів щодо оцінки факторів впливу на формування споживчого попиту та індивідуальне споживання визначено класифікаційні ознаки та запропоновано класифікацію впливу на формування потреб та споживчого попиту. The thesis has dealt with the research and study of theoretical and tutorial principles of development of food industry enterprises on the basis of consumer demand creation.Документ Управління інноваціями на підприємствах харчової промисловості України(2007) Левченко, Юлія ГригорівнаПроведено аналіз економічної сутності інновацій, внаслідок чого набув подальшого розвитку понятійний апарат організації та управління інноваціями, зокрема такі його елементи як “інновація”, “інноваційна діяльність”, “управління інноваціями”. Запропоновано комплексну оцінку системи управління інноваціями. Проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості, у тому числі фінансування інноваційної діяльності підприємств окремих галузей харчової промисловості та ефективність управління інноваціями на підприємствах. Запропоновано модель управління інноваціями, напрями розвитку управління інноваціями та пріоритетні напрями інноваційного розвитку окремих галузей харчової промисловості.