08.00.04 - Економіка та управляння підприємствами
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7370
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегічне планування економічного розвитку підприємств харчової промисловості(2015) Кулинич, Юрій МихайловичЗапропоновано методичний підхід до стратегічного планування економічного розвитку підприємства, сутність якого полягає у плануванні зміни типу економічного розвитку на першому етапі, визначенні стратегічних позицій, сильних та слабких сторін підприємства на ринку на другому етапі та використанням отриманих результатів для розроблення стратегічної карти розвитку підприємств на третьому етапі з втіленням результатів методичного підходу в 3D-модель стратегічного вибору напрямів економічного розвитку підприємств. The methodical approach to economic development strategic planning company is offered, the essence of which is to change the type of economic development in the first stage, defining strategic positions, strengths and weaknesses in the market in the second stage and the use of the results for creating a strategic map for development of enterprises in the third stage with implementation of methodical approach results to 3D-model of the strategic choice for directions of economic development programs.Документ Формування ефективної інвестиційної стратегії підприємств молочної промисловості(2010) Штанько, Людмила ОлександрівнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (харчова промисловість). – Національний університет харчових технологій, Київ, 2010. Дисертацію присвячено розробці теоретичних, методичних і практичних питань формування ефективної інвестиційної стратегії підприємств молочної промисловості. В дисертації систематизовано та уточнено основі етапи стратегічного планування інвестиційних процесів на підприємстві. Для проведення стратегічного аналізу, як одного з етапів формування інвестиційної стратегії в роботі представлено принципову схему його здійснення з детальним дослідженням бізнес-потенціалу підприємства. Оцінка інвестиційного потенціалу показує загальну готовність підприємства до реалізації інвестицій, тому в роботі запропоновано схему інвестиційного потенціалу, яка розглядає ресурси підприємства як засоби, необхідні для досягнення інвестиційних цілей. На основі результатів аналізу сучасного стану підприємств молочної промисловості та впроваджуваних ними інвестиційних стратегій обґрунтовано стратегічні напрямки розвитку підприємств, які в ході дослідження поділено на дві стратегічні групи. У відповідності з визначеними стратегічними напрямками було запропоновано інвестиційні стратегії для підприємств кожної групи. Для відбору найбільш ефективного варіанту інвестування для підприємства із визначених альтернатив запропоновано використання корегуючих коефіцієнтів, які дають можливість уникнути перекосів інвестування та сприяють формуванню більш оптимального інвестиційного портфеля.