Інститут післядипломної освіти (м. Київ)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8441

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові інструменти в умовах сучасної маркетингової діяльності підприємств-виробників харчової промисловості
    (2019) Бутнік-Сіверський, Олександр Борисович; Земко, Ганна Василівна
    В статті досліджено значення інструментів маркетингу, через які впроваджується відповідна система маркетингу підприємства-виробника продукції харчової промисловості в залежності від попиту на неї споживачів. Зазначено, що інструменти маркетингу використовуються при здійсненні збутової політики, визначення ціни та асортименту товару, тощо. Одним з головних факторів у реалізації маркетингової стратегії підприємства є правильний підбір маркетингових інструментів.Метою статті стало пошук ефективних інструментів маркетингу, що впливають на ситуацію, яка складається при виробництві певної продукції підприємств-виробників харчової промисловості в залежності від попиту на неї споживачів, напрямків та методів реалізації маркетингової стратегії. Об‘єктом дослідження визначено інструменти маркетингу при просуванні торгової марки «Монастирський квас» – виробника газованих безалкогольних напоїв ТОВ «Монастирський квас». Система маркетингу підприємства харчової промисловості має бути спрямована на забезпечення потреб споживача і формування через цю функцію міцних зв’язків між клієнтом і підприємством-виробником. Системне і цілеспрямоване використання інструментів маркетингу є одним з основних завдань маркетингової стратегії. Як метод дослідження розглянуто інструменти маркетингу, їх систему, яка отримала назву маркетинг-мікс (або комплекс маркетингу), а також визначено окремі переваги її складових. В статті визначено доцільні і корисні інструменти маркетингу для маркетингової стратегії підприємства-виробника з використанням концепції «4 Р» та «4С» з елементами моделі «SIVA».Розглянуто досвід визначення вибору інструментів маркетингу при просуванні торгової марки «Монастирський квас» – виробника газованих безалкогольних напоїв ТОВ «Монастирський квас» з використанням ефективних маркетингових інструментів.