Інститут післядипломної освіти (м. Київ)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8441

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові аспекти системи економічної безпеки підприємства з огляду воєнного часу в Україні
    (2022) Земко, Ганна Василівна
    Розглянуто маркетингову складову, реалізація якої є запорукою успішного та ефективного функціонування підприємства харчової промисловості. Маркетинг відіграє вирішальну роль у забезпеченні ефективності використання ресурсного потенціалу підприємства. Маркетинговий підрозділ прогнозує можливі обсяги збуту продукції, будує логістичні канали, встановлює ціну реалізації продукції тощо. Маркетингова стратегія підприємства харчової промисловості відповідає у обставинах воєнного часу в Україні і яка використовує комплекс маркетингу. Систему економічної безпеки підприємства визначають як взаємопов’язану сукупність спеціальних структур, засобів, методів та заходів, які забезпечують безпеку бізнесу від внутрішніх та зовнішніх загроз. До основних елементів системи безпеки підприємства віднесено: захист комерційної таємниці і конфіденційної інформації; інтелектуальна безпека; комп’ютерна безпека; внутрішня безпека; безпека будівель і споруд; фізична безпека; технічна безпека; безпека зв’язку; безпека перевезень вантажів і осіб; екологічна безпека; конкурентна розвідка тощо. Успішна маркетингова стратегія підприємства – це сукупність управлінських, економічних, організаційних, правових і мотиваційних способів співвідношення інтересів підприємств з інтересами споживачів, споживачів, контактних аудиторій зовнішнього середовища. The marketing component is considered, the implementation of which is the key to the successful and efficient functioning of the food industry enterprise. Marketing plays a decisive role in ensuring the effective use of the enterprise's resource potential. The marketing division forecasts the possible sales volume of products, builds logistics channels, sets the price of sales of products, etc. The marketing strategy of the food industry enterprise corresponds to the circumstances of wartime in Ukraine and which uses a marketing complex. The economic security system of an enterprise is defined as an interconnected set of special structures, means, methods and measures that ensure business security from internal and external threats. The main elements of the company's security system include: protection of commercial secrets and confidential information; intellectual security; computer security; internal security; safety of buildings and structures; physical security; technical security; communication security; safety of transportation of goods and people; ecological safety; competitive intelligence, etc. A successful marketing strategy of an enterprise is a set of managerial, economic, organizational, legal, and motivational ways of balancing the interests of enterprises with the interests of consumers, consumers, and contact audiences of the external environment.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова складова системи економічної безпеки підприємства харчової промисловості
    (2021) Земко, Ганна Василівна
    У тезах «Маркетингова складова системи економічної безпеки підприємства харчової промисловості» авторка акцентує увагу на реаліях діяльності підприємств харчової промисловості України – постійній зміни чинників зовнішнього середовища, які впливають на діяльність підприємства. Від цього напряму залежить стан економічної безпеки підприємства. Такі впливи змушують проводити постійний моніторинг зовнішнього середовища діяльності підприємств харчової промисловості. Ефективна маркетингова складова діяльності підприємства харчової промисловості є одним з чинників, що дає змогу підтримувати належний рівень економічної безпеки підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Роль маркетингової складової у трансфері інноваційних технологій
    (2021) Земко, Ганна Василівна
    У тезах доповіді підкреслено, що знання та інформація є найважливішим фактором соціально-економічного розвитку суспільства, вони сприяють формуванню значних конкурентних переваг країни на світовому ринку. Ефективним та перспективним механізмом економічної стабілізації діяльності підприємств у сучасних умовах є трансфер технологій. Відмічено, що на сьогоднішній день в Україні існують негативні тенденції інноваційної активності. Проте наша країна має потужний інноваційний потенціал для поступового розвитку трансферу технологій за рахунок впровадження ефективних стратегій менеджменту та маркетингу. Розглянуто поняття «трансферу технологій» не лише як процес передачі інноваційних технологій, а також їхнє практичного використання. Тому трансфер та комерціалізація інноваційних технологій передбачають активізацію нових стратегічних компетенцій елементів інформаційної інфраструктури. Розглянуто комплекс маркетингу як комплекс заходів, які визначають позиціонування продукту на ринку і використовуються в якості маркетингових для вирішення відповідних маркетингових завдань. Класичний маркетинг-мікс складається з «чотирьох «P»: «рroduct», «рrice», «рlace», «рromotion» – продукту, ціни, місця (канали розподілу) та просування. Головною метою розробки комплексу маркетингу є забезпечення стійких конкурентних переваги задля завоювання стабільних позицій на ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові інструменти в умовах сучасної маркетингової діяльності підприємств-виробників харчової промисловості
    (2019) Бутнік-Сіверський, Олександр Борисович; Земко, Ганна Василівна
    В статті досліджено значення інструментів маркетингу, через які впроваджується відповідна система маркетингу підприємства-виробника продукції харчової промисловості в залежності від попиту на неї споживачів. Зазначено, що інструменти маркетингу використовуються при здійсненні збутової політики, визначення ціни та асортименту товару, тощо. Одним з головних факторів у реалізації маркетингової стратегії підприємства є правильний підбір маркетингових інструментів.Метою статті стало пошук ефективних інструментів маркетингу, що впливають на ситуацію, яка складається при виробництві певної продукції підприємств-виробників харчової промисловості в залежності від попиту на неї споживачів, напрямків та методів реалізації маркетингової стратегії. Об‘єктом дослідження визначено інструменти маркетингу при просуванні торгової марки «Монастирський квас» – виробника газованих безалкогольних напоїв ТОВ «Монастирський квас». Система маркетингу підприємства харчової промисловості має бути спрямована на забезпечення потреб споживача і формування через цю функцію міцних зв’язків між клієнтом і підприємством-виробником. Системне і цілеспрямоване використання інструментів маркетингу є одним з основних завдань маркетингової стратегії. Як метод дослідження розглянуто інструменти маркетингу, їх систему, яка отримала назву маркетинг-мікс (або комплекс маркетингу), а також визначено окремі переваги її складових. В статті визначено доцільні і корисні інструменти маркетингу для маркетингової стратегії підприємства-виробника з використанням концепції «4 Р» та «4С» з елементами моделі «SIVA».Розглянуто досвід визначення вибору інструментів маркетингу при просуванні торгової марки «Монастирський квас» – виробника газованих безалкогольних напоїв ТОВ «Монастирський квас» з використанням ефективних маркетингових інструментів.