Інститут післядипломної освіти (м. Київ)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8441
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Роль маркетингової складової у трансфері інноваційних технологій(2021) Земко, Ганна ВасилівнаУ тезах доповіді підкреслено, що знання та інформація є найважливішим фактором соціально-економічного розвитку суспільства, вони сприяють формуванню значних конкурентних переваг країни на світовому ринку. Ефективним та перспективним механізмом економічної стабілізації діяльності підприємств у сучасних умовах є трансфер технологій. Відмічено, що на сьогоднішній день в Україні існують негативні тенденції інноваційної активності. Проте наша країна має потужний інноваційний потенціал для поступового розвитку трансферу технологій за рахунок впровадження ефективних стратегій менеджменту та маркетингу. Розглянуто поняття «трансферу технологій» не лише як процес передачі інноваційних технологій, а також їхнє практичного використання. Тому трансфер та комерціалізація інноваційних технологій передбачають активізацію нових стратегічних компетенцій елементів інформаційної інфраструктури. Розглянуто комплекс маркетингу як комплекс заходів, які визначають позиціонування продукту на ринку і використовуються в якості маркетингових для вирішення відповідних маркетингових завдань. Класичний маркетинг-мікс складається з «чотирьох «P»: «рroduct», «рrice», «рlace», «рromotion» – продукту, ціни, місця (канали розподілу) та просування. Головною метою розробки комплексу маркетингу є забезпечення стійких конкурентних переваги задля завоювання стабільних позицій на ринку.