Інститут післядипломної освіти (м. Київ)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8441

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    The impact of European integration on the economic security of business in Ukraine
    (2022) Bogma, Olena; Silakova, Hanna; Vialets, Oksana
    У статті обґрунтовано актуальність дослідження впливу євроінтеграції України на рівень економічної безпеки вітчизняних підприємств як центральної ланки економічної системи країни. Систематизовано позитивні та негативні наслідки впливу євроінтеграційного процесу на економічну безпеку бізнесу в Україні. Визначено основні сценарії впливу процесу євроінтеграції України на економічну безпеку її бізнесу, розглянуто їх зміст, встановлено напрямки позитивних та негативних змін для економічної безпеки підприємств у розрізі окремих сценаріїв. . Визначено основні внутрішні та зовнішні чинники, що гальмують процес євроінтеграції України. The article substantiates the relevance of studying the impact of European integration of Ukraine on the level of economic security of domestic enterprises as a central link in the country's economic system. The positive and negative consequences of the influence of the European integration process on the economic security of business in Ukraine are systematized. The main scenarios of the impact of the process of European integration of Ukraine on the economic security of its business are determined, their content is considered, the directions of positive and negative changes for the economic security of enterprises in the context of certain scenarios are established. The main internal and external factors that hinder the process of European integration of Ukraine have been identified.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові аспекти системи економічної безпеки підприємства з огляду воєнного часу в Україні
    (2022) Земко, Ганна Василівна
    Розглянуто маркетингову складову, реалізація якої є запорукою успішного та ефективного функціонування підприємства харчової промисловості. Маркетинг відіграє вирішальну роль у забезпеченні ефективності використання ресурсного потенціалу підприємства. Маркетинговий підрозділ прогнозує можливі обсяги збуту продукції, будує логістичні канали, встановлює ціну реалізації продукції тощо. Маркетингова стратегія підприємства харчової промисловості відповідає у обставинах воєнного часу в Україні і яка використовує комплекс маркетингу. Систему економічної безпеки підприємства визначають як взаємопов’язану сукупність спеціальних структур, засобів, методів та заходів, які забезпечують безпеку бізнесу від внутрішніх та зовнішніх загроз. До основних елементів системи безпеки підприємства віднесено: захист комерційної таємниці і конфіденційної інформації; інтелектуальна безпека; комп’ютерна безпека; внутрішня безпека; безпека будівель і споруд; фізична безпека; технічна безпека; безпека зв’язку; безпека перевезень вантажів і осіб; екологічна безпека; конкурентна розвідка тощо. Успішна маркетингова стратегія підприємства – це сукупність управлінських, економічних, організаційних, правових і мотиваційних способів співвідношення інтересів підприємств з інтересами споживачів, споживачів, контактних аудиторій зовнішнього середовища. The marketing component is considered, the implementation of which is the key to the successful and efficient functioning of the food industry enterprise. Marketing plays a decisive role in ensuring the effective use of the enterprise's resource potential. The marketing division forecasts the possible sales volume of products, builds logistics channels, sets the price of sales of products, etc. The marketing strategy of the food industry enterprise corresponds to the circumstances of wartime in Ukraine and which uses a marketing complex. The economic security system of an enterprise is defined as an interconnected set of special structures, means, methods and measures that ensure business security from internal and external threats. The main elements of the company's security system include: protection of commercial secrets and confidential information; intellectual security; computer security; internal security; safety of buildings and structures; physical security; technical security; communication security; safety of transportation of goods and people; ecological safety; competitive intelligence, etc. A successful marketing strategy of an enterprise is a set of managerial, economic, organizational, legal, and motivational ways of balancing the interests of enterprises with the interests of consumers, consumers, and contact audiences of the external environment.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова складова системи економічної безпеки підприємства харчової промисловості
    (2021) Земко, Ганна Василівна
    У тезах «Маркетингова складова системи економічної безпеки підприємства харчової промисловості» авторка акцентує увагу на реаліях діяльності підприємств харчової промисловості України – постійній зміни чинників зовнішнього середовища, які впливають на діяльність підприємства. Від цього напряму залежить стан економічної безпеки підприємства. Такі впливи змушують проводити постійний моніторинг зовнішнього середовища діяльності підприємств харчової промисловості. Ефективна маркетингова складова діяльності підприємства харчової промисловості є одним з чинників, що дає змогу підтримувати належний рівень економічної безпеки підприємства.