Монографії, підручники, навчальні посібники

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Методичні та прикладні аспекти дослідження маркетингової активності споживачів
    (2023) Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    У розділі монографії розглянуто сутність маркетингової активності споживачів. Наведено та охарактеризовано показники, які характеризують маркетингову активність споживачів. Окреслено етапи, за якими аналізується маркетингова активність споживачів. Описано процес сегментування споживачів та визначення цільового ринку. Доведено необхідність вибору привабливих ринкових сегментів. Обгрунтовано чинники внутрішнього впливу на споживчий вибір. Висвітлено чинники зовнішнього впливу на вибір споживача. Наведено алгоритм дослідження впливу чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на формування споживчих переваг. Показано методику визначення емоційного стану та його зв’язку з різними елементами маркетингової діяльності. Продемонстровано етапи дослідження вражень покупців та їхнього впливу на споживчу активність, а також визначення рівня задоволеності покупкою. Описано процес вивчення профілю споживачів продукції відповідно до базових моделей