Монографії, підручники, навчальні посібники

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Методичні та прикладні аспекти дослідження маркетингової активності споживачів
    (2023) Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    У розділі монографії розглянуто сутність маркетингової активності споживачів. Наведено та охарактеризовано показники, які характеризують маркетингову активність споживачів. Окреслено етапи, за якими аналізується маркетингова активність споживачів. Описано процес сегментування споживачів та визначення цільового ринку. Доведено необхідність вибору привабливих ринкових сегментів. Обгрунтовано чинники внутрішнього впливу на споживчий вибір. Висвітлено чинники зовнішнього впливу на вибір споживача. Наведено алгоритм дослідження впливу чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на формування споживчих переваг. Показано методику визначення емоційного стану та його зв’язку з різними елементами маркетингової діяльності. Продемонстровано етапи дослідження вражень покупців та їхнього впливу на споживчу активність, а також визначення рівня задоволеності покупкою. Описано процес вивчення профілю споживачів продукції відповідно до базових моделей
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг. Робочий зошит
    (2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Капінус, Лариса Василівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана Борисівна; Семененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія Петрівна
    Подано основні теми з дисципліни «Маркетинг», поставлено основні питання, на які студентам запропоновано дати письмові відповіді, що дозволить їм доповнити отримані в процесі навчання теоретичні знання, а також набути практичних навичок вирішення завдань з маркетингу. Basic themes are given on discipline " Marketing", basic questions on that the students it is offered to give writing answers are put, that will allow to complement in the process of studies theoretical gain knowledge them, and also to purchase practical skills of decision of tasks on marketing.
  • Ескіз
    Документ
    Словник маркетингових термінів
    (2014) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Розумей, Світлана Борисівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Капінус, Лариса Василівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна
    Термінологічний словник містить необхідний мінімум найбільш вживаних професійних термінів та понять з дисципліни «Маркетинг». Ознайомлення з пропонованим понятійним апаратом допоможе студентам зорієнтуватися у різноманітті актуальних маркетингових термінів і понять та сприятиме кращому вивченню курсу «Маркетинг». Glossary contains the least most used professional terms and concepts of the subject "Marketing". Introduction to the proposed conceptual apparatus help students navigate the variety of current marketing terms and concepts and contribute to a better study of the course "Marketing".
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингове забезпечення економічної безпеки промислового підприємства
    (2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    В роботі розглядається сутність категорії «економічна безпека» промислового підприємства. Наводяться та характеризуються складові економічної безпеки підприємства. Обґрунтовується необхідність урахування маркетингової складової у забезпеченні економічної безпеки промислового підприємства. Наводяться показники, які можна застосовувати для кількісного оцінювання рівня економічної безпеки підприємства. This paper considers the nature of the category of "economic security" industrial enterprise. Are given and characterized components of economic security. The necessity of taking into account the marketing component in ensuring economic security of the industrial enterprise. We give indicators that can be used for quantitative evaluation of economic security.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи до дослідження конкурентного середовища
    (2013) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    У роботі визначено методичні підходи до дослідження конкурентного середовища, розглянуто інтенсивність і форми конкурентної боротьби в залежності від структури ринку, а також запропоновано етапи оцінювання ступеня впливу сили конкуренції на ринку. Це дозволить підприємству визначити своє становище на ринку і розробити конкурентну стратегію. In this work identified the methodical approaches to the study of competitive environment, considered the intensity and forms of competitive activity depending on the market structure, as well as the proposed stages of the assessment of the degree of the influence of competition on the market. This enables the enterprise to determine its position on the market and develop competitive strategies.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання зовнішньоекономічного потенціалу підприємства за його ключовими елементами
    (2013) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна
    Досліджено концептуальні засади щодо оцінювання економічного потенціалу, формування організаційної структури механізму підвищення економічного потенціалу, використання інформаційних та соціальних ресурсів при розробці стратегії ефективного управління економічним потенціалом на рівні підприємств, регіонів, країн. Запропоновано новітні підходи щодо визначення шляхів підвищення використання економічного потенціалу на макро-, мезо- та мікрорівнях, регулювання сталого розвитку на основі активізації механізмів формування та використання економічного потенціалу, формування шляхів подолання кризового стану. The conceptual foundations for evaluating the economic potential, the formation mechanism of the organizational structure enhance the economic potential of information and social resources in the effective management strategies development and economic potential at the level of the enterprises, regions, countries. A new approach to identify ways of improving the use of the economic potential of the macro, meso and micro levels, regulation of sustainable development through the activation mechanisms of formation and use of the economic potential, the formation of the ways to overcome the crisis.
  • Ескіз
    Документ
    Організація та планування діяльності підприємств
    (2005) Цимбалюк, Людмила Георгіївна; Воїнова, Нонна Володимирівна; Костюк, Володимир Купріянович; Цишевский, Володимир Григорович; Кошелюк, Петро Олександрович; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Волохова, Нінель Антонівна; Сологуб, Олена Петрівна; Вовченко, Олександр Степанович; Ухналевський, Юрій Михайлович; Стахурський, Валерій Олександрович; Стахурська, Світлана Антонівна; Урукаєв, С. Є.; Страшинська, Лариса Володимирівна; Антошкіна, Лідія Іванівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Фадєєва, Олена Георгіївна; Костюк, Владимир Куприянович; Скригун, Наталія Петрівна
    Науково-методичний посібник «Організація та планування діяльності підприємств» є практичною розробкою нагальних питань управління діяльністю підприємств в умовах ринкової економіки.Структурно даний методичний посібник охоплює основні організаційні складові діяльності підприємства. З 22 розділів — 7 висвітлюють питання організації виробничого процесу і, зокрема, основного виробництва, виробничих потужностей та резервів їх використання, організації оплати праці, управління якістю продукції. Значна частка в підручнику відведена плануванню діяльності підприємства в ринкових умовах. Зокрема, це висвітлення ролі планування у соціально - орієнтованій ринковій економіці, бізнес планування, планування технічного і організаційного розвитку підприємства, його матеріально-технічного забезпечення, планування праці та заробітної плати, собівартості, фінансових показників, соціального розвитку та раціонального використання природних ресурсів і охорони природи. Scientific Manual "Organization and planning of enterprises' development is a practical pressing issues management of enterprises in the market ekonomiky.Strukturno this handbook covers the major organizational components of the enterprise. With 22 chapters - 7 cover the organization of the production process and in particular the primary production capacity and reserves their use of remuneration, quality management. Much of the textbook assigned the planning of enterprises in market conditions. In particular, it highlighted the role of planning in socially - oriented market economy, business planning, technical planning and organizational development of enterprise, its logistics, planning and wages, costs, financial performance, social development and sustainable use of natural resources and conservation .