Монографії, підручники, навчальні посібники
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасні онлайн-платформи для продажу продуктів харчування(2019) Капінус, Лариса ВасилівнаВизначено основні тенденції, які притаманні ринку їжі. Вивчено форми інтернет-взаємодії споживачів та продавців в процесі купівлі товарів. Зясовано, які саме форми взаємодії онлайн-користувачів та продавців в процесі купівлі товарів використовуються на онлайн-ринку продажу харчових продуктів, який дуже повільно, але впевнено набирає обертів. Вивчено основні тренди та перспективи розвитку онлайн-торгівлі.Документ Визначення стратегії управління діяльністю менеджерів зі збуту як напрям підвищення маркетингового потенціалу підприємства(2013) Розумей, Світлана Борисівна; Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса ВасилівнаДосліджено концептуальні засади щодо оцінювання економічного потенціалу, формування організаційної структури механізму підвищення економічного потенціалу, використання інформаційних та соціальних ресурсів при розробці стратегії ефективного управління економічним потенціалом на рівні підприємств, регіонів, країн. Запропоновано новітні підходи щодо визначення шляхів підвищення використання економічного потенціалу на макро-, мезо- та мікрорівнях, регулювання сталого розвитку на основі активізації механізмів формування та використання економічного потенціалу, формування шляхів подолання кризового стану. The conceptual foundations for evaluating the economic potential, the formation mechanism of the organizational structure enhance the economic potential of information and social resources in the effective management strategies development and economic potential at the level of the enterprises, regions, countries. A new approach to identify ways of improving the use of the economic potential of the macro, meso and micro levels, regulation of sustainable development through the activation mechanisms of formation and use of the economic potential, the formation of the ways to overcome the crisis.Документ Маркетинг. Робочий зошит(2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Капінус, Лариса Василівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана Борисівна; Семененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія ПетрівнаПодано основні теми з дисципліни «Маркетинг», поставлено основні питання, на які студентам запропоновано дати письмові відповіді, що дозволить їм доповнити отримані в процесі навчання теоретичні знання, а також набути практичних навичок вирішення завдань з маркетингу. Basic themes are given on discipline " Marketing", basic questions on that the students it is offered to give writing answers are put, that will allow to complement in the process of studies theoretical gain knowledge them, and also to purchase practical skills of decision of tasks on marketing.Документ Словник маркетингових термінів(2014) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Розумей, Світлана Борисівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Капінус, Лариса Василівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаТермінологічний словник містить необхідний мінімум найбільш вживаних професійних термінів та понять з дисципліни «Маркетинг». Ознайомлення з пропонованим понятійним апаратом допоможе студентам зорієнтуватися у різноманітті актуальних маркетингових термінів і понять та сприятиме кращому вивченню курсу «Маркетинг». Glossary contains the least most used professional terms and concepts of the subject "Marketing". Introduction to the proposed conceptual apparatus help students navigate the variety of current marketing terms and concepts and contribute to a better study of the course "Marketing".