Монографії, підручники, навчальні посібники

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Концепція загального управління якістю на підприємствах індустрії туризму: функції та фази впровадження
    (2020) Баєв, Вадим Вікторович; Сологуб, Юрій Іванович; Безпала, Ольга Василівна; Мельник, Ірина Леонідівна
    Метою дослідження є визначення основних понять принципів TQM та їх впровадження в систему менеджменту якості на підприємствах туристичної індустрії країни
  • Ескіз
    Документ
    Винний та гастрономічний туризм: глобальні тренди та локальні практики
    (2017) Антоненко, Ірина Ярославівна; Арпуль (Олексійчук), Оксана Володимирівна; Бабич, Ірина Михайлівна; Басюк, Дарія Іванівна; Безпала, Ольга Василівна; Божук, Тетяна; Бондар, Наталія Петрівна; Бугаєва, Олена; Вітряк, Оксана Павлівна; Гембець, Алла Вікторівна; Головко, Ольга Миколаївна; Гринюк, Олег Юрійович; Грянило, Анжеліка Василівна; Заварзіна, Валерія; Зваричук, Едуард Олександрович; Іванов, Андрій Миколайович; Казанцева, Катерина Анатоліївна; Калмикова, Ірина Семенівна; Ковешніков, Володимир Сергійович; Мазурець, Роман Русланович; Масляк, Петро Олексійович; Марцин, Тетяна Олександрівна; Меліх, Олена Олександрівна; Мельник, Ірина Леонідівна; Нездоймінов, Сергій Георгійович; Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна; Поколодна, Марія Миколаївна; Руднєва, Марина Григорівна; Саркісян, Ганна Овсепівна; Сологуб, Юрій Іванович; Стукальська (Іванова), Наталія Миколаївна; Ткаченко, Любов Володимирівна; Хорохоріна, Валерія
    Викладено сучасні підходи до сутності, соціально-економічних функцій та особливостей розвитку еногастрономічного туризму, оцінки туристичного потенціалу кулінарних традицій, типових продуктів, страв і напоїв, харчової поведінки населення різних регіонів України. Досліджено міжнародний досвід розвитку винного та гастрономічного туризму. Представлена проблематика інноваційних засад формування туристичних продуктів з урахуванням потенціалу еногастрономічного туризму в Україні та регіонах. Modern approaches to the essence, socio-economic functions and features of the enhastronomy tourism development , the tourist potential of culinary traditions estimation , typical products, dishes and beverages, and food behavior of the population of different regions of Ukraine are presented. The international experience of wine and gastronomic tourism development is explored. The problem of innovative principles of tourism products formation taking into account the potential of enogastronomic tourism in Ukraine and regions is presented.
  • Ескіз
    Документ
    Формування інноваційного продукту круїзного туризму
    (2016) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина Леонідівна
    У монографії досліджено теоретичні та практичні засади формування інноваційного продукту круїзного туризму. Визначено необхідність впровадження інноваційних продуктів на ринку круїзного туризму та проведено аналіз чинників, що впливають на їх розвиток. Визначено стратегічні напрями розвитку і формування круїзного туризму у форматі інноваційного продукту. Розраховано на науковців, викладачів, працівників готельного та туристичного бізнесу. The book is the theoretical and practical principles of forming innovative product cruise tourism. The necessity of introduction of innovative products in the market of cruise tourism and the analysis of the factors affecting their development. The strategic directions of development and formation of cruise tourism in the form of innovative products. Intended for researchers, teachers, employees of hotel and tourism business.