Монографії, підручники, навчальні посібники
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Визначення стратегії управління діяльністю менеджерів зі збуту як напрям підвищення маркетингового потенціалу підприємства(2013) Розумей, Світлана Борисівна; Скригун, Наталія Петрівна; Капінус, Лариса ВасилівнаДосліджено концептуальні засади щодо оцінювання економічного потенціалу, формування організаційної структури механізму підвищення економічного потенціалу, використання інформаційних та соціальних ресурсів при розробці стратегії ефективного управління економічним потенціалом на рівні підприємств, регіонів, країн. Запропоновано новітні підходи щодо визначення шляхів підвищення використання економічного потенціалу на макро-, мезо- та мікрорівнях, регулювання сталого розвитку на основі активізації механізмів формування та використання економічного потенціалу, формування шляхів подолання кризового стану. The conceptual foundations for evaluating the economic potential, the formation mechanism of the organizational structure enhance the economic potential of information and social resources in the effective management strategies development and economic potential at the level of the enterprises, regions, countries. A new approach to identify ways of improving the use of the economic potential of the macro, meso and micro levels, regulation of sustainable development through the activation mechanisms of formation and use of the economic potential, the formation of the ways to overcome the crisis.Документ Онлайн мерчандайзинг як засіб просування товарів в мережі Інтернет(2017) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Сергеєва, Ганна ДмитрівнаВ роботі запропоновано використання онлайн мерчандайзингу як засобу просування товарів в мережі Інтернет, розглянуто питання змісту та особливостей реалізації мерчандайзингового інструментарію, як в офф- так і в онлайн-середовищі, проведено порівняльний аналіз відповідності інструментів онлайн- та офлайн-мерчандайзингу. The paper proposes the use of online merchandising as a means of promoting products on the Internet, discusses the content and features of the implementation of merchandising tools, both offline and online, a comparative analysis of the relevance of online and offline merchandising tools has been conducted.Документ Маркетинг. Робочий зошит(2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Капінус, Лариса Василівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана Борисівна; Семененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія ПетрівнаПодано основні теми з дисципліни «Маркетинг», поставлено основні питання, на які студентам запропоновано дати письмові відповіді, що дозволить їм доповнити отримані в процесі навчання теоретичні знання, а також набути практичних навичок вирішення завдань з маркетингу. Basic themes are given on discipline " Marketing", basic questions on that the students it is offered to give writing answers are put, that will allow to complement in the process of studies theoretical gain knowledge them, and also to purchase practical skills of decision of tasks on marketing.Документ Словник маркетингових термінів(2014) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Розумей, Світлана Борисівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Капінус, Лариса Василівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаТермінологічний словник містить необхідний мінімум найбільш вживаних професійних термінів та понять з дисципліни «Маркетинг». Ознайомлення з пропонованим понятійним апаратом допоможе студентам зорієнтуватися у різноманітті актуальних маркетингових термінів і понять та сприятиме кращому вивченню курсу «Маркетинг». Glossary contains the least most used professional terms and concepts of the subject "Marketing". Introduction to the proposed conceptual apparatus help students navigate the variety of current marketing terms and concepts and contribute to a better study of the course "Marketing".Документ Формування та управління витратами виробництва(2009) Цимбалюк, Людмила Георгіївна; Скригун, Наталія Петрівна; Антошкіна, Лідія ІванівнаВ підручнику розглянуті теоретичні основи формування витрат на підприємстві: принципи та функції управління витратами, їх економічна сутність та зв’язок з теорією виробництва; розроблена класифікація витрат з метою здійснення ефективного управління ними в процесі здійснення виробничої діяльності. Описано методичні підходи до планування загальних та середніх витрат; способи оптимізації поточних витрат та виробничих запасів, досліджено взаємозв’язок витрат та ефективності виробництва. Особлива увага приділена принциповим особливостям калькулювання собівартості продукції в окремих галузях промисловості. Theoretical bases of charges forming on the enterprise are considered in a textbook: principles and functions of management charges, their economic essence and connection with the production theory; created the charges classification with the aim of effective management realization in the process of productive activity realization. The methodical approaches according to the planning of general and middle charges are described; methods of current outlays optimization and productive supplies, intercommunication of charges and production efficiency. The special attention is spared to the fundamental features of unit cost calculation in the separate branches of industry.Документ Методичні підходи щодо оцінювання ефективності управління каналами розподілу(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана БорисівнаВ роботі запропоновано використання методики оцінювання ефективності управління каналами збуту та визначення ступеня керованості ними, що дозволяє визначити оптимальний канал розподілу не лише на основі рентабельності та прибутковості каналу, а й з урахуванням пріоритетів стратегічного розвитку каналів розподілу. Запропонований метод дозволяє сформувати стратегічні рішення в каналах розподілу, враховуючи стратегічні і поточні цілі підприємства. The paper presents the use of adapted method for evaluating the efficiency of distribution channels and determined the degree of its management. This allows to select the optimal distribution channel not only on the basis of profitability and return channel, but also taking into account the priorities of the strategic development of distribution channels. The method allows to generate strategic decisions in distribution channels, including strategic and operating objectives of the enterprise.Документ Організація та планування діяльності підприємств(2005) Цимбалюк, Людмила Георгіївна; Воїнова, Нонна Володимирівна; Костюк, Володимир Купріянович; Цишевский, Володимир Григорович; Кошелюк, Петро Олександрович; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Волохова, Нінель Антонівна; Сологуб, Олена Петрівна; Вовченко, Олександр Степанович; Ухналевський, Юрій Михайлович; Стахурський, Валерій Олександрович; Стахурська, Світлана Антонівна; Урукаєв, С. Є.; Страшинська, Лариса Володимирівна; Антошкіна, Лідія Іванівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Фадєєва, Олена Георгіївна; Костюк, Владимир Куприянович; Скригун, Наталія ПетрівнаНауково-методичний посібник «Організація та планування діяльності підприємств» є практичною розробкою нагальних питань управління діяльністю підприємств в умовах ринкової економіки.Структурно даний методичний посібник охоплює основні організаційні складові діяльності підприємства. З 22 розділів — 7 висвітлюють питання організації виробничого процесу і, зокрема, основного виробництва, виробничих потужностей та резервів їх використання, організації оплати праці, управління якістю продукції. Значна частка в підручнику відведена плануванню діяльності підприємства в ринкових умовах. Зокрема, це висвітлення ролі планування у соціально - орієнтованій ринковій економіці, бізнес планування, планування технічного і організаційного розвитку підприємства, його матеріально-технічного забезпечення, планування праці та заробітної плати, собівартості, фінансових показників, соціального розвитку та раціонального використання природних ресурсів і охорони природи. Scientific Manual "Organization and planning of enterprises' development is a practical pressing issues management of enterprises in the market ekonomiky.Strukturno this handbook covers the major organizational components of the enterprise. With 22 chapters - 7 cover the organization of the production process and in particular the primary production capacity and reserves their use of remuneration, quality management. Much of the textbook assigned the planning of enterprises in market conditions. In particular, it highlighted the role of planning in socially - oriented market economy, business planning, technical planning and organizational development of enterprise, its logistics, planning and wages, costs, financial performance, social development and sustainable use of natural resources and conservation .