Монографії, підручники, навчальні посібники
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Проблеми й перспективи відновлення та розвитку підприємств харчової промисловості в сучасних умовах(2024) Скопенко, Наталія Степанівна; Євсєєва-Северина, Ірина Василівна; Репіч, Тетяна Анатоліївна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Никоненко, Андрій Володимирович; Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна; Тур, Олеся Василівна; Чеснік, Наталія Миколаївна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна; П'янкова, Оксана Василівна; Лугова, К. В.; Березянко, Тамара Володимирівна; Мазник, Ліана Валеріївна; Драган, Олена Іванівна; Мишко, Ксенія Дмитрівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Чугаєва, Наталія Юріївна; Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна; Баталова (Понежда), Олена АнатоліївнаВиклики сьогодення: пандемія COVID, стрімке прискорення цифровізації економіки, російсько-українська війна – змінюють середовище функціонування підприємств та систему конкурентних переваг вітчизняних виробників. Дослідження ймовірних траєкторій розвитку економіки України у повоєнний період, розроблення пропозицій щодо найбільш доцільних способів подолання економічних проблем, породжених війною, обґрунтування дієвих алгоритмів економічного відновлення вітчизняних підприємств є актуальним для сьогоденняДокумент Маркетинг в сфері вегетаріанських продуктів: українські виробники та перспективи розвитку ринку(2024) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаДосліджуються маркетингові аспекти розвитку ринку в сфері вегетаріанських харчових продуктів: типи вегетаріанства, мотиви вегетаріанства, бар’єри переходу до вегетаріанства, українські виробники вегетаріанських харчових продуктів та перспективи розвитку ринку. Розглядаються переваги виробництва вегетаріанських продуктів у порівнянні м’ясними продуктами з позицій економного використання природних ресурсів. Аналізується існуючий та потенційний попит українських споживачів на вегетаріанські продукти, а також задоволення ринком потреб вегетаріанців. Розглядається специфіка маркетингової політики сегментації й позиціонування брендів на прикладі українських виробників вегетаріанських харчових продуктів. Пропонуються напрями розвитку українського ринку вегетаріанських та веганських продуктів.Документ Сучасний менеджмент у вирішенні проблем розвитку підприємств харчової промисловості: моделі, стратегії, технології(2022) Дунда, Світлана Петрівна; Зєніна-Біліченко, Антоніна Сергіївна; Кундєєва, Галина Олексіївна; Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна; Пєтухова, Ольга Михайлівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Скопенко, Наталія Степанівна; Стахурська, Світлана Антонівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Тур, Олеся Василівна; Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаУ колективній монографії розглянуті теоретичні і прикладні аспекти функціонування та розвитку підприємств харчової промисловості з урахуванням останніх наукових досліджень та практичного досвіду. Значну увагу приділено питанням формування, впровадження стратегій, моделей та технологій сучасного менеджменту задля вирішення проблем розвитку підприємств. Призначена для викладачів закладів вищої освіти, аспірантів, здобувачів, керівників, менеджерів та всіх, хто цікавиться проблемами розвитку підприємств. The collective monograph examines the theoretical and applied aspects of the functioning and development of food industry enterprises, taking into account the latest scientific research and practical experience. Considerable attention is paid to issues of formation, implementation of strategies, models and technologies of modern management in order to solve the problems of enterprise development. It is intended for teachers of higher education institutions, graduate students, applicants, leaders, managers and everyone who is interested in the problems of enterprise development.Документ Маркетингові аспекти розвитку підприємництва у сфері харчових продуктів(2022) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються маркетингові аспекти розвитку підприємництва у сфері харчових продуктів. Для успішного функціонування на ринку підприємствам слід орієнтуватись не лише на зростання, але й на розвиток, тобто на якісні зміни. При цьому важливо враховувати сукупність критеріїв, що формуються за умови прогресивного маркетингу: вигода для підприємства, цінність для клієнта, формування правильних потреб, акцент на раціональному споживанні. Завдання прогресивного маркетингу харчових продуктів повинні враховувати наступні напрями: людина, екосистема, клієнт, толерантність. Важливо запропонувати клієнту справжню цінність, зрозумівши його стиль життя, життєву ситуацію, виявивши больові точки та проаналізувавши обмежені ресурси підприємства. В аспекті «людина/екосистема» слід робити акцент на екологічності продуктів, збереженні довкілля та формуванні правильних потреб. Останнє має здійснюватись сукупними силами підприємства, соціальних інститутів, державних органів та, звісно, самого споживача, який, пред’являючи попит на «правильні товари», змушує виробників пропонувати такі товари на ринку. І, звісно, для формування цінної пропозиції, для розвитку підприємств та здобуття ними конкурентних переваг високого порядку, потрібно враховувати сучасні фудтренди, які формуються під впливом загальних сучасних трендів. The marketing aspects of the development of entrepreneurship in the field of food products are considered. In order to function successfully on the market, enterprises should focus not only on growth, but also on development, that is, on qualitative changes. At the same time, it is important to take into account the set of criteria that are formed under the conditions of progressive marketing: benefit for the company, value for the client, formation of the right needs, emphasis on rational consumption. The tasks of progressive marketing of food products must take into account the following directions: man, ecosystem, client, tolerance. It is important to offer real value to the client by understanding his lifestyle, life situation, identifying pain points and analyzing the company's limited resources. In the "human/ecosystem" aspect, emphasis should be placed on the environmental friendliness of products, preservation of the environment, and the formation of the right needs. The latter should be carried out by the combined forces of the enterprise, social institutions, government bodies and, of course, the consumer himself, who, presenting a demand for the "right goods", forces manufacturers to offer such goods on the market. And, of course, for the formation of a valuable offer, for the development of enterprises and their acquisition of competitive advantages of a high order, it is necessary to take into account modern food trends, which are formed under the influence of general modern trends.Документ Управління розвитком підприємств в умовах трансформації економічних відносин(2019) Баталова (Понежда), Олена Анатоліївна; Бергер, Аліна Дмитрівна; Березянко, Тамара Володимирівна; Болотіна, Ірина Миколаївна; Драган, Олена Іванівна; Євсєєва, Ірина Василівна; Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна; Зєніна-Біліченко, Антоніна Сергіївна; Кутас, Олена Олександрівна; Бутрим (Киричок), Олена Валеріївна; Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна; Майстренко, В. М.; Минко, Лілія Миколаївна; Москаленко (Римаренко), Вікторія Олександрівна; Осадчук, Оксана Павлівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Скопенко, Наталія Степанівна; Стахурська, Світлана Антонівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Тюха, Ірина Володимирівна; Шереметинська (Горобець), Оксана ВалеріївнаУ монографії розкрито особливості управління розвитком підприємств в умовах трансформації економічних відносин і глобалізації економіки. Ці процеси привели країну до появи певної економічної деструкції, яка полягає у перетворенні країни у сировинний придаток світової економіки, деформаціях у розвитку галузей економіки та до необхідності пристосування вітчизняних підприємств та всієї економіки країни до різних фрагментів світового господарства. Показано, що деформації на сучасному етапі розвитку економіки країни є наслідком суперечностей між глобалізацією та фінансово-економічними механізмами управління розвитком підприємств країни, що призводять до кризових явищ. Визначено підходи до управління розвитком підприємств в умовах трансформації економічних відносин та необхідності розв’язання існуючих суперечностей в економіці України з метою подолання кризових процесів і забезпечення умов стабільного функціонування підприємств. Для фахівців у галузі економіки, викладачів і студентів економічного спрямування.Документ Сучасні управлінські технології розвитку підприємств(2019) Стахурська, Світлана Антонівна; Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються сучасні управлінські технології розвитку підприємств. Рассматриваются современные управленческие технологии развития предприятий. Modern management technologies of enterprise development are considered.Документ Соціальні та етичні аспекти сучасного маркетингу(2015) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаУ статті розглядаються соціально-відповідальні та етичні аспекти у маркетингу та виробництві, виділяються складові суспільного добробуту. Досліджується соціальна відповідальність виробника та споживача як шлях до стійкого розвитку. Розглядаються етичні та соціальні цілі маркетингу, взаємозв’язок етичного та соціального маркетингу; виокремлюються рівні соціальної відповідальності. The paper examines the socially responsible and ethical aspects of marketing and production, selects the components of social welfare. The social responsibility of producer and customer as the way to sustainable development is investigated. The ethical and social goals of marketing and the interconnection between ethical and social marketing are considered; the levels of social responsibility are distinguished.Документ Організація виробництва на підприємствах харчової промисловості(2012) Мостенська, Тетяна Леонідівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Болотіна, Ірина Миколаївна; Драган, Олена Іванівна; Євсєєва, Ірина Василівна; Ємцев, Віктор Іванович; Межинська-Бруй, Олена Юріївна; Новак, Валентина Олексіївна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Полінчик-Ярова, Тетяна Володимирівна; Сіднєва, Жанна Костянтинівна; Стахурська, Світлана Антонівна; Сичевський, Микола Петрович; Скопенко, Наталія Степанівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Ткаченко, Ольга Миколаївна; Федулова, Ірина Валентинівна; Цимбалюк, Людмила Георгіївна; Шекмар, Надія Андріївна; Шматкова, Галина Карпівна; Яцунь, Олександр МихайловичПідручник написаний відповідно до навчальної програми з дисципліни «Організація виробництва на підприємствах харчової промисловості», що передбачена галузевим стандартом вищої освіти України для підготовки бакалаврів з галузі знань «Харчова технологія та інженерія» та відповідно до навчальної програми з дисципліни «Організація виробництва на підприємствах харчової промисловості», що передбачена галузевим стандартом вищої освіти України для підготовки бакалаврів з галузі знань «Економіка і підприємництво». В ньому викладено теоретичні , практичні, організаційні основи та система забезпечення організації виробництва із врахуванням галузевої специфіки діяльності підприємств харчової промисловості України. The textbook is written in accordance with a training programme on the subject «Organization of production at enterprises of food industry», provided by the branch standard of higher education of Ukraine for training of bachelors in the field of knowledge «Food technology and engineering» and in accordance with the curriculum for the subject «Organization of production at enterprises of food industry», provided by the branch standard of higher education of Ukraine for training of bachelors in the field of knowledge «Economy and entrepreneurship». It describes the theoretical, practical and organizational principles and system of providing of organization of production, taking into account industry specifics of activity of the enterprises of food industry of Ukraine.Документ Організація виробництва на підприємствах харчової промисловості(2011) Мостенська, Тетяна Леонідівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Болотіна, Ірина Миколаївна; Драган, Олена Іванівна; Євсєєва, Ірина Василівна; Ємцев, Віктор Іванович; Межинська-Бруй, Олена Юріївна; Новак, Валентина Олексіївна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Полінчик-Ярова, Тетяна Володимирівна; Сіднєва, Жанна Костянтинівна; Стахурська, Світлана Антонівна; Сичевський, Микола Петрович; Скопенко, Наталія Степанівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Ткаченко, Ольга Миколаївна; Федулова, Ірина Валентинівна; Цимбалюк, Людмила Георгіївна; Шекмар, Надія Андріївна; Шматкова, Галина Карпівна; Яцунь, Олександр МихайловичПідручник написаний відповідно до навчальної програми з дисципліни «Організація виробництва на підприємствах харчової промисловості», що передбачена галузевим стандартом вищої освіти України для підготовки бакалаврів з галузі знань «Харчова технологія та інженерія» та відповідно до навчальної програми з дисципліни «Організація виробництва на підприємствах харчової промисловості», що передбачена галузевим стандартом вищої освіти України для підготовки бакалаврів з галузі знань «Економіка і підприємництво». В ньому викладено теоретичні, практичні, організаційні основи та система забезпечення організації виробництва із врахуванням галузевої специфіки діяльності підприємств харчової промисловості України. The textbook is written in accordance with the curriculum of the subject "The organization of the food industry" that provides an industry standard for higher education in Ukraine Bachelor of field of "Food Technology and Engineering" and in accordance with the curriculum of the course "Organization of production in the food industry "that provides an industry standard for higher education in Ukraine bachelors from the field of" Economics and entrepreneurship ". It laid the theoretical, practical, organizational framework and system of organization of production, taking into account the specifics of the sector of the food industry in Ukraine.