Монографії, підручники, навчальні посібники
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Фізика : навчальний посібник з розв’язування задач з курсу загальної фізики(2016) Вербицький, Борис Ілліч; Король, Анатолій Миколайович; Котікова, Світлана Михайлівна; Медвідь, Наталія ВікторівнаУ посібнику наведено основний теоретичний матеріал курсу фізики необхідний для розв’язку задач. Курс поділено на окремі розділи, які включають декілька змістовних модулів (тем). По кожній темі здійснено аналіз задач, наведено методичні рекомендації та приклади розв’язання. In guide provides basic theoretical material physics course needed to solve problems. The course is divided into separate sections that include multiple content modules (subjects). For each topic, the analysis of tasks has been performed; the guidelines and examples of solutions have been presented.Документ Фізика(2013) Андріяшик, Марія Василівна; Король, Анатолій МиколайовичВикладено основні положення і закони всіх основних розділів фізики. Наведено приклади розв’язання найтиповіших задач. The main statements and laws of all main sections of physics are stated. Examples of solving of the most typical problems are exposed.Документ Курс фізики. Модульно-рейтингова система навчання : підручник(2008) Андріяшик, Марія Василівна; Вербицький, Борис Ілліч; Король, Анатолій МиколайовичДане видання побудовано на базі теоретичного матеріалу підручника для вищих технічних навчальних закладів А. М. Король і М. В. Андріяшик “Фізика” (Київ, 2006 р.), доповненого задачами і тестовими завданнями, які можуть бути використані як при організації самостійної роботи студентів, так і на аудиторних практичних заняттях. Сюди входять також методичні вказівки до виконання типових лабораторних робіт. This edition is based on the theoretical material of the handbook for higher teсhnical institutions by A.M.Korol and M.V.Andriyashik “Physics” (Kyiv, 2006), completed with the problems and quests, which can be used both during the individual student work and the practical study in the classes. The methodical recommendations for fulfilling the typical laboratory works are also included.