Монографії, підручники, навчальні посібники
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетинг в сфері вегетаріанських продуктів: українські виробники та перспективи розвитку ринку(2024) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаДосліджуються маркетингові аспекти розвитку ринку в сфері вегетаріанських харчових продуктів: типи вегетаріанства, мотиви вегетаріанства, бар’єри переходу до вегетаріанства, українські виробники вегетаріанських харчових продуктів та перспективи розвитку ринку. Розглядаються переваги виробництва вегетаріанських продуктів у порівнянні м’ясними продуктами з позицій економного використання природних ресурсів. Аналізується існуючий та потенційний попит українських споживачів на вегетаріанські продукти, а також задоволення ринком потреб вегетаріанців. Розглядається специфіка маркетингової політики сегментації й позиціонування брендів на прикладі українських виробників вегетаріанських харчових продуктів. Пропонуються напрями розвитку українського ринку вегетаріанських та веганських продуктів.Документ Сучасний менеджмент у вирішенні проблем розвитку підприємств харчової промисловості: моделі, стратегії, технології(2022) Дунда, Світлана Петрівна; Зєніна-Біліченко, Антоніна Сергіївна; Кундєєва, Галина Олексіївна; Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна; Пєтухова, Ольга Михайлівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Скопенко, Наталія Степанівна; Стахурська, Світлана Антонівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Тур, Олеся Василівна; Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаУ колективній монографії розглянуті теоретичні і прикладні аспекти функціонування та розвитку підприємств харчової промисловості з урахуванням останніх наукових досліджень та практичного досвіду. Значну увагу приділено питанням формування, впровадження стратегій, моделей та технологій сучасного менеджменту задля вирішення проблем розвитку підприємств. Призначена для викладачів закладів вищої освіти, аспірантів, здобувачів, керівників, менеджерів та всіх, хто цікавиться проблемами розвитку підприємств. The collective monograph examines the theoretical and applied aspects of the functioning and development of food industry enterprises, taking into account the latest scientific research and practical experience. Considerable attention is paid to issues of formation, implementation of strategies, models and technologies of modern management in order to solve the problems of enterprise development. It is intended for teachers of higher education institutions, graduate students, applicants, leaders, managers and everyone who is interested in the problems of enterprise development.Документ Маркетингові аспекти розвитку підприємництва у сфері харчових продуктів(2022) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються маркетингові аспекти розвитку підприємництва у сфері харчових продуктів. Для успішного функціонування на ринку підприємствам слід орієнтуватись не лише на зростання, але й на розвиток, тобто на якісні зміни. При цьому важливо враховувати сукупність критеріїв, що формуються за умови прогресивного маркетингу: вигода для підприємства, цінність для клієнта, формування правильних потреб, акцент на раціональному споживанні. Завдання прогресивного маркетингу харчових продуктів повинні враховувати наступні напрями: людина, екосистема, клієнт, толерантність. Важливо запропонувати клієнту справжню цінність, зрозумівши його стиль життя, життєву ситуацію, виявивши больові точки та проаналізувавши обмежені ресурси підприємства. В аспекті «людина/екосистема» слід робити акцент на екологічності продуктів, збереженні довкілля та формуванні правильних потреб. Останнє має здійснюватись сукупними силами підприємства, соціальних інститутів, державних органів та, звісно, самого споживача, який, пред’являючи попит на «правильні товари», змушує виробників пропонувати такі товари на ринку. І, звісно, для формування цінної пропозиції, для розвитку підприємств та здобуття ними конкурентних переваг високого порядку, потрібно враховувати сучасні фудтренди, які формуються під впливом загальних сучасних трендів. The marketing aspects of the development of entrepreneurship in the field of food products are considered. In order to function successfully on the market, enterprises should focus not only on growth, but also on development, that is, on qualitative changes. At the same time, it is important to take into account the set of criteria that are formed under the conditions of progressive marketing: benefit for the company, value for the client, formation of the right needs, emphasis on rational consumption. The tasks of progressive marketing of food products must take into account the following directions: man, ecosystem, client, tolerance. It is important to offer real value to the client by understanding his lifestyle, life situation, identifying pain points and analyzing the company's limited resources. In the "human/ecosystem" aspect, emphasis should be placed on the environmental friendliness of products, preservation of the environment, and the formation of the right needs. The latter should be carried out by the combined forces of the enterprise, social institutions, government bodies and, of course, the consumer himself, who, presenting a demand for the "right goods", forces manufacturers to offer such goods on the market. And, of course, for the formation of a valuable offer, for the development of enterprises and their acquisition of competitive advantages of a high order, it is necessary to take into account modern food trends, which are formed under the influence of general modern trends.Документ Маркетинг. Робочий зошит(2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Капінус, Лариса Василівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана Борисівна; Семененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія ПетрівнаПодано основні теми з дисципліни «Маркетинг», поставлено основні питання, на які студентам запропоновано дати письмові відповіді, що дозволить їм доповнити отримані в процесі навчання теоретичні знання, а також набути практичних навичок вирішення завдань з маркетингу. Basic themes are given on discipline " Marketing", basic questions on that the students it is offered to give writing answers are put, that will allow to complement in the process of studies theoretical gain knowledge them, and also to purchase practical skills of decision of tasks on marketing.Документ Словник маркетингових термінів(2014) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Розумей, Світлана Борисівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Капінус, Лариса Василівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаТермінологічний словник містить необхідний мінімум найбільш вживаних професійних термінів та понять з дисципліни «Маркетинг». Ознайомлення з пропонованим понятійним апаратом допоможе студентам зорієнтуватися у різноманітті актуальних маркетингових термінів і понять та сприятиме кращому вивченню курсу «Маркетинг». Glossary contains the least most used professional terms and concepts of the subject "Marketing". Introduction to the proposed conceptual apparatus help students navigate the variety of current marketing terms and concepts and contribute to a better study of the course "Marketing".Документ Англійська мова. English for advertising, marketing and public relations managers(2014) Божок, Наталія Олексіївна; Власенко, Людмила ВасилівнаНавчальний посібник знайомить студентів з основами маркетингу, реклами та зв’язків з громадськістю й дає загальну та професійно-орієнтовану характеристику рекламних технологій. Навчальний матеріал організовано та розподілено за тематичним принципом на 10 тематичних розділів. Кожен розділ включає оригінальні тексти проблемного характеру, які містять останні дослідження у сфері маркетингу, реклами та зв’язків з громадськістю. Відповідно до навчальної програми з даної дисципліни, тематичні тексти супроводжуються рядом перед текстових й після текстових вправ спрямованих на розвиток навичок усного та писемного мовлення. The tutorial gives students the fundamental knowledge of marketing, advertising and public relations and provides the general and professionally oriented characteristics of advertising technologies. The tutorial is organized and divided thematically into 10 thematic sections. According to the curriculum of the given training course, thematic texts are accompanied by the series of before and after text practical exercises directed at developing skills of oral and written speech. Every section includes original texts of problematic character containing recent studies in the sphere marketing, advertising and public relations.Документ Теоретичні основи системи маркетингу(2013) Соломянюк, Наталія МиколаївнаМетою статті є дослідження концептуальних підходів при визначенні системи маркетингу та її обслуговуючих елементів, а також аналіз системного підходу в маркетингу. The purpose the article is research of conceptual approaches at determination of the marketing system and her attendant elements, analysis of approach of the systems in marketing.