Монографії, підручники, навчальні посібники
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Світовий ринок товарів та послуг(2009) Мазаракі, Анатолій Антонович; Воронова, Євгенія Миколаївна; Юхименко, Володимир Васильович; Чаус, Ірина Володимирівна; Ващенко, Н. П.; Мельник, Тетяна Миколаївна; Шпарага, Тетяна Іліодорівна; Софіщенко, Ірина Ярославівна; Донченко, Олексій Олександрович; Гладкий, Олександр Віталійович; Головня, Юлія Ігорівна; Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна; Манжалій, С. М.Підручник присвячений теоретичним засадам формування світових товарних ринків, характеристиці світових товарних ринків. Проаналізовано різні класифікації світових товарних ринків, запропоновано авторський підхід щодо товарно-галузевої структурисвітового ринку. Висвітлено роль та місце України на світових ринках, представлено аналіз потенційних можливостей інтеграції України до конкурентного товарного ринку.Документ Розвиток сировинної бази молокопереробної галузі(2015) Якимчук, Тетяна ВолодимирівнаУ розділі монографії розглянуто розвиток молочного тваринництва, світові тенденції виробництва молока, прогноз розвитку виробництва молока, ємність ринку молока, баланс галузі, головні проблеми галузі для забезпечення ємності ринку, стратегічні напрями збалансованого розвитку молочного ринку. The section of the monograph consists of the following parts: the development of dairy farming, world trends in milk production, the forecast for the development of milk production, the capacity of the milk market, the balance of the industry, the main problems of the industry to ensure the market capacity, strategic directions for the balanced development of the dairy market.Документ Огляд ринку горілчаних виробів(2010) Кузьмін, Олег Володимирович; Малигіна, Валентина ДмитрівнаРозглянуто стан проблеми і перспективи розвитку горілчаного виробництва в Україні з точки зору системного підходу й узагальнення практики його функціонування. The state of the problem of the prospects for the development of vodka production in Ukraine from the point of view of a systematic approach and generalization of the practice of its functioning.Документ Розвиток олійно-жирової галузі(2015) Сіднєва, Жанна Костянтинівна; Кузьмінська, Наталія ЛеонідівнаРозглянуті особливості функціонування ринку олійно-жирової продукції. Проаналізована сировинна база, обсяги виробництва рослинних олій, тенденції їх експорту та імпорту. Features of oil and fat products market functioning are considered. The raw material base, volumes of production of vegetable fats, and their export and import trends are analyzed.Документ Маркетинг. Робочий зошит(2014) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Капінус, Лариса Василівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Розумей, Світлана Борисівна; Семененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія ПетрівнаПодано основні теми з дисципліни «Маркетинг», поставлено основні питання, на які студентам запропоновано дати письмові відповіді, що дозволить їм доповнити отримані в процесі навчання теоретичні знання, а також набути практичних навичок вирішення завдань з маркетингу. Basic themes are given on discipline " Marketing", basic questions on that the students it is offered to give writing answers are put, that will allow to complement in the process of studies theoretical gain knowledge them, and also to purchase practical skills of decision of tasks on marketing.Документ Management of trademark portfolio companies of baking industry(2011) Ribachuk-Yarova, Tatiana; Polinchyk-Yarova, TatianaThe problems of portfolio brand companies of banking industry are considered. The influence of market stability range of enterprises and its competitive position are defined.Документ Словник маркетингових термінів(2014) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Розумей, Світлана Борисівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Капінус, Лариса Василівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаТермінологічний словник містить необхідний мінімум найбільш вживаних професійних термінів та понять з дисципліни «Маркетинг». Ознайомлення з пропонованим понятійним апаратом допоможе студентам зорієнтуватися у різноманітті актуальних маркетингових термінів і понять та сприятиме кращому вивченню курсу «Маркетинг». Glossary contains the least most used professional terms and concepts of the subject "Marketing". Introduction to the proposed conceptual apparatus help students navigate the variety of current marketing terms and concepts and contribute to a better study of the course "Marketing".