Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Історико-культурна спадщина Чернігівської області: стан та перспективи розвитку(2017) Антоненко, Ірина Ярославівна; Котюх, Юлія МихайлівнаУ статті обґрунтовані теоретико-методичні та прикладні засади формування історико-культурного потенціалу Чернігівської області та розроблені практичні рекомендації щодо його розвитку для забезпечення оптимального і збалансованого функціонування.Розкрито зміст історико-культурного потенціалу у складі рекреаційно-туристичних ресурсів Чернігівської області, визначені тенденції виникнення нових видів туризму, що поєднуються з історико-культурним надбанням регіону.Для аналізу та перспектив розвитку історико-культурного потенціалу Чернігівської області проведено SWOT-аналіз, який є одним з універсальних інструментів аналізу ситуації в галузі, і його можна ефективно використовувати для розробки стратегії розвитку туристичної сфери регіону. За результатами проведеного SWOT-аналізу виявлено особливості становлення туристичного потенціалу Чернігівської області на ринку послуг України, визначені головні чинники зростання привабливості туристичного потенціалу регіону, запропоновано заходи щодо підвищення історико-культурного туристичного іміджу, формування на території області конкурентної туристичної галузі, щоб стати провідним туристичним центром країни та Європи.Документ Розвиток туристичного потенціалу Чернігівського регіону(2020) Антоненко, Ірина Ярославівна; Харенко, Віта СергіївнаУ статті проведено аналіз туристичного потенціалу Чернігівської області, визначено основні аспекти розвитку туризму в цьому регіоні. Представлено перелік туристичних ресурсів: історичних, природних, суспільних та подієвих. Описано найпривабливіші туристично-рекреаційні місця Чернігівщини; невідомі широкому загалу природні багатства області та обгрунтовано туристичний потенціал цих територій, запропоновано інноваційний спосіб відродження старовинних маєтків, палацово-паркових комплексів області, шляхом використання сучасних технологій, також запропоновано розвивати на Чернігівщині абсолютно новий для тамтешніх країв такий вид подорожей, як кінотуризм. У статті також розглянуто проблеми рекреаційно-туристичної галузі у області. Викладено основні задачі та заходи для сприяння розвитку туристичної інфраструктури в регіоні. Розкрито переваги розвитку зеленого туризму, визначено умови його розвитку, окреслено основні завдання розвитку сільського зеленого туризму в регіоні як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках.На основі проведеного аналізу туристичного потенціалу, встановлення конкурентних переваг, визначення туристичної привабливості доведено, що розвиток туризму у Чернігівській області може бути одним зі сценаріїв вирішення економічних і соціальних проблем регіону. Зокрема визначено ресурсне забезпечення туристичної діяльності, обгрунтовано вплив розвитку туризму на економіку регіону, виділено складові туристичної зацікавленості, встановлено переваги в розвитку туризму Чернігівського регіону. Розкрито основні аспекти щодо збільшення привабливості області та залучення максимальної кількості туристів. За результатами дослідження наведено конкретні напрями щодо розвитку туризму в регіоні. Туристичний потенціал Чернігівського регіону мало висвітлений у засобах масової інформації, тому у роботі було запропоновано конкретні дії, які б покращили ситуацію з промоції місцевості як серед українських мандрівників, так і для туристів з-за закордону.Документ Економічна оцінка регіонального рекреаційно-туристичного природокористування(2018) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаУ статті розглянуто питання економічної оцінки рекреаційно-туристичного природокористування в сучасних умовах. Визначено складові рекреаційно-туристичного природокористування та зіставлено рекреаційні можливості території з рекреаційними потребами туриста (рекреанта). Наголошено на необхідності збереження природних ресурсів для оздоровлення населення та відновлення потенціалу робочої сили. Розглянуто використання рентної та витратної концепції при проведенні економічної оцінки рекреаційно-туристичного природокористування. Запропоновано здійснювати економічну оцінку з врахуванням обсягів в'їзного та внутрішнього туристичного потоку регіону, оскільки саме стабільний попит розкриває можливості території та збільшує навантаження на природні регіональні комплекси. Зроблено припущення, що через рентні платежі туристичних підприємств може здійснюватися економічна оцінка природокористування як при організованих подорожах, так і при неорганізованому туризмі. Окреслена проблема регіональної ідентичності як один із факторів на шляху до впровадження ощадливого використання рекреаційно-туристичних ресурсів.Документ Особливості надання послуг на круїзних кораблях(2019) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаДослідження особливостей розвитку послуг HORECA круїзного туристичного продукту дає можливість оцінити і визначити детермінанти активного зростання даного сегмента на світовому туристичному ринку. Асортимент і рівень якості послуг готельного та ресторанного обслуговування був у фокусі організаторів круїзів ще з етапу становлення круїзного туризму (40-50 роки XIX століття). Сьогодні при проектуванні круїзних кораблів інженерно-технічні характеристики враховують профіль послуг HoReCa на рівні з рішеннями по організації дозвілля на борту. Наприклад, для реалізації концепції сталого розвитку на нові кораблі-мегалайнері встановлюють системи переробки відходів, таким чином прагнучи до замкнутого (автономному) операційного циклу. HoReCa круїзного корабля забезпечує більше половини операцій з обслуговування гостя і характеризується значною кількістю персоналу в підпорядкуванні директора круїзу. Актуальність теми визначається необхідністю пошуку детермінант для утримання позицій круїзного туризму на ринку шляхом реалізації інноваційних рішень в HoReCa.Документ Перспективні напрями розвитку ринку круїзного туризму(2019) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаУ статті розглянуто питання щодо ключових факторів розвитку світового ринку круїзного туризму. Визначено зміни у його структурі за регіональними туристичними потоками. Охарактеризовано стратегічні напрями діяльності провідних круїзних компаній, визначено їх ринкові пріоритети. Проаналізовано дані щодо планів на оновлення круїзного флоту до 2027 року. Наголошено на необхідності збереження природних ресурсів в межах водних акваторій та запобіганні рекреаційного перенавантаження територій в результаті круїзних подорожей. Оцінено потенціал розвитку круїзного ринку через співставлення роботи круїзних компаній по оновленню флоту із розбудовою портової інфраструктури. Окреслена проблема круїзного туристичного продукту по формуванню диференційованої пропозиції на борту судна без використання потенціалу дестинацій на шляху слідування маршруту. Визначено поняття комбінованого продукту в круїзному туризмі та окреслено переваги по його формуванню з позиції виробників та споживачів. Зроблено припущення, що комбіновані круїзні продукти можуть сформувати стійкий сегмент на ринку та стати основою для активного розвитку круїзного туризму у нетипових районах в майбутньому.Документ Організаційно-правові засади медичного страхування туристів(2019) Баєв, Вадим Вікторович; Антоненко, Ірина Ярославівна; Баєва, Олена ВікторівнаМедичне страхування туристів поділяють на: страхування зарубіжного туризму - страхування громадян, які виїжджають за кордон; страхування внутрішнього туризму; страхування іноземного туризму - страхування іноземних туристів в Україні. У статті розглянуто правове забезпечення та організаційні засади різних видів медичного страхування при здійсненні туристичної подорожі, види і форми страхових та асистуючих компаній, порядок відшкодування страхових витрат. Доведено необхідність розвитку в Україні багатопрофільної страхової системи «Асістанс».Документ Використання сучасних методів продажу в збутовій стратегії туристичних підприємств(2012) Антоненко, Ірина Ярославівна; Музичка, Єлизавета ОлександрівнаУ статті розкрито роль, місце та значення збутової стратегії туристичних підприємства. Обгрунтовано основні положення щодо вибору підприємством збутової стратегії залежно від результатів маркетингових досліджень, можливостей реалізації своєї продукції та послуг і підвищення його конкурентоспроможності в цілому, визначено нові особливості й переваги впровадження інноваційних методів продажу. In the article opening role, place and value of sales policy strategies tourism enterprises. Substantive provisions are grounded on the choice of sales policy strategy depending on the results of marketing researches on an enterprise capabilities of their products and services and increase of competitiveness on the whole, identified new opportunities and benefits of innovative sales.Документ Розвиток туризму у форматі збалансованого природокористування(2016) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаВ статті розглянуті питання розвитку туристичної індустрії у межах збалансованого природокористування. Проаналізовано потенціал туризму в світовій економіці, складено порівняльну таблицю екологічних індикаторів індексу конкурентоспроможності подорожей та туризму за країнами, спираючись на рейтингові дослідження міжнародних організацій, та визначена важливість взаємозв’язків туристичної діяльності та природокористування. Запропоновані напрями розвитку туризму, що сформують систему збалансованого природокористування туристичної індустрії. The article deals with the development of the tourist industry within sustainable environmental management. Analyzes the potential of tourism in the global economy, compiled a comparative table of environmental indicators Competitiveness Index Travel and Tourism by country, based on the rating research of international organizations and identified the interlinkages tourism and natural resources. Directions of tourism development that will form a system of sustainable nature tourism industry.Документ Сучасні чинники продуктової стратегії туристичного підприємства(2016) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаМетою статті є оцінка теоретичних і практичних аспектів, що визначають продуктову стратегію туристичного підприємства. Обґрунто- вано необхідність використання структурно-ціннісного підходу при побудові продуктового портфеля туристичного підприємства на основі гру- пування продуктів за ступенем їх дохідності, прибутковості, а також впливу на загальногосподарський результат діяльності. Ідентифіковано сучасні чинники ринкового та виробничого характеру, що визначають продуктову стратегію туристичного підприємства. Доведено, що за умов реалізації стратегії диверсифікації продуктовий портфель туристичного підприємства максимально відповідатиме потребам цільових ринків. Проаналізовано можливі варіанти прийняття управлінських рішень при зіставленні інтересів і бажань виробників та споживачів туристичного продукту, а також при визначенні типу стратегічної поведінки підприємства. Визначено особливості роботи туристичного підприємства на національному туристичному ринку. The article is to evaluate the theoretical and practical aspects that define the product strategy of tourist business. Vano substantiated the need for structural and valuable approach to building a product portfolio of tourism on the basis hru- puvannya products according to their profitability, profitability and impact on General economic performance. Identified current market factors and industrial nature, defining product strategy of tourist business. It is proved that the conditions of implementation of the strategy to diversify product portfolio of tourism businesses meet the needs of most target markets. The possible options for management decisions when comparing the interests and desires of producers and consumers of the tourism product, as well as determining the type of enterprise strategic behavior. The features of tourism on the national tourism market.Документ Круїзний туризм в Україні: тенденції та перспективи розвитку(2016) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаУ статті аналізується ринок круїзного туризму в Україні й здійснюється порівняння етапів формування круїзного туристичного продукту основними учасниками ринку дивізіону «УДП-пасфлот» та компанії «Червона рута». Дослідження показали, що робота дивізіону «УДП-пасфлот» є ефективною за рахунок співпраці з круїзними операторами, які, фрахтуючи судна, самостійно формують круїзний туристичний продукт та здійснюють його продаж; на діяльність «Червона рута» більше впливають загальноекономічні чинники, оскільки компанія сама визначає маршрути круїзного туристичного продукту та здійснює їх просування на ринок. За методом SPACE-аналізу проведено зважену оцінку критеріїв діяльності та спроектовано вектор рекомендованої стратегії в системі координат SPACE дивізіону «УДП-пасфлот» і компанії «Червона рута». Стратегія «Червона рута» відповідає активній продуктовій політиці, що характеризує інноваційну сприйнятливість через необхідність впровадження інноваційного круїзного туристичного продукту на традиційних та нових для компанії сегментах ринку. Стратегія «УДП-пасфлот» є більш консервативною, що визначається через поліпшення круїзного туристичного продукту, включаючи посилення контролю за якістю обслуговування та безпекою під час подорожі. Визначено, що в Україні хоча й розвивається переважно в’їзний круїзний туризм, однак флот застарілий, а модернізація круїзної інфраструктури вимагає великих вкладень. При цьому круїзний туризм має значний потенціал розвитку, міжнародні круїзні оператори готові співпрацювати та інвестувати кошти в його розвиток, але недосконалість українського законодавства, відсутність різноманітних форм державно-приватного партнерства, нерозуміння владою перспектив, що може дати туристична галузь в цілому, змушують не конкурувати, а виживати компаніям, що надають послуги круїзного туризму. The article analyzes the market of cruise tourism in Ukraine and the comparison stages of formation of cruise tourism product key market participants division "UDP-pasflot» and «Red Rue". Studies have shown that the work division "UDP-pasflot" is effective by working with cruise operators who frahtuyuchy vessel independently form the cruise tourism product and carry out its sale; the activities of "Red Rue" more general economic factors affecting, as the company itself defines the routes of cruise tourism product and carries them to market. By the method of analysis conducted SPACE-weighted evaluation criteria designed vector operations and the recommended strategy division coordinates SPACE "UDP-pasflot" and of "Red Rue". The strategy of "Red Rue" corresponds active policy's Food characterizing the susceptibility of innovation through the need to introduce innovative cruise tourism product in traditional and new market segments for the company. Strategy "UDP-pasflot" is more conservative, determined through cruise tourism product improvements, including increased control over the quality of service and safety while traveling. It was determined that although Ukraine develops mainly inbound cruise tourism, but outdated fleet and upgrading of cruise infrastructure requires large investments. This cruise tourism has great potential for development, international cruise operators are willing to cooperate and invest in its development, but the imperfection of Ukrainian legislation, the lack of various forms of public-private partnership, misunderstanding power prospects that can give the tourism industry in general, force is not to compete, and surviving companies that provide services to cruise tourism.