Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегічні орієнтири розвитку туристичного потенціалу малих міст України(2017) Басюк, Дарія Іванівна; Каплун, Ірина ВячеславівнаУ статті розглянуто особливості розвитку туризму у м. Батурин Чернігівської області. З’ясовано, що туристів до міста найбільше залучає Національний історико-культурний заповідник «Гетьманська столиця». Виявлено, що наразі потреби подальшого розвитку туризму у м. Батурин вимагають інших підходів, а саме – створення сучасного конкурентоспроможного туристичного продукту, організації ефективної системи його просування на внутрішньому та міжнародному ринках, колективних зусиль влади та громади міста з розбудови інфраструктури туризму, забезпечення підготовки кваліфікованих кадрів і надходження інвестицій. Запропоновано стратегічні орієнтири розвитку туризму міста Батурин, основними з них є формування диференційованого туристичного продукту, його просування на внутрішньому та міжнародному ринках; розвиток людських ресурсів туризму в м. Батурин; інституалізація управління туризмом у місті. Передбачено поетапну реалізацію стратегії розвитку туризму міста Батурин – від створення базових умов для розвитку туризму, активного зростання попиту на туристичний продукт м. Батурин на українському ринку до формування стабільного попиту на туристичний продукт м. Батурин з боку іноземних сегментів споживачів. The article reveals the features of tourism development in Baturyn in Chernihivska oblast. The National Historical and Cultural Reserve «Hetman’s Capital» is emphasized to be the most popular tourist destination. The fact that the development of tourism in Baturyn currently requires different approaches, namely creation of a modern competitive tourist product, organization of an effective system of its promotion in the domestic and international markets, collective efforts of the authorities and the town community to develop tourism infrastructure, training of qualified personnel and investment attraction, is proved. «Strategy of tourism development of the town of Baturyn» is suggested, the main objectives of which are: development of the tourist product of Baturyn; promotion of the tourist product of Baturyn in the domestic and international markets; development of human tourism resources in Baturyn; institutionalization of tourism management in the town. The phased implementation of the «Strategy for tourism development of the town of Baturyn» – from the creation of basic conditions for the development of tourism, the active growth of demand for the tourist product of Baturyn to the formation of a stable demand for the tourism product of Baturyn on part of foreign segments of consumers.Документ Науково-теоретичні основи формування туристичних дестинацій(2014) Басюк, Дарія ІванівнаУ статті проаналізовано сучасні наукові погляди на сутність туристичних дестинацій, що виступають стратегічними одиницями туристичного бізнесу і точками кристалізації туристичного попиту. Досліджено їх структуру з точки зору ресурсно-територіального, економіко-управлінського та маркетингового підходів, розкрито суттєві фактори, які впливають на формування й типологію туристичних дестинацій, а саме: унікальність і оригінальність туристичних ресурсів і атракцій, транспортна та інформаційна доступність, розвиток туристичної інфраструктури й місцевої громади. Окреслено підходи до генезису туристичних дестинацій різного характеру та масштабу. This article examines current scientific views on the nature of tourist destinations that are the strategic business units and tourist points of tourist demand crystallization. Their structure in terms of resource and territorial, economic, managerial and marketing approaches has been investigated. Significant factors affecting the formation and typology of tourist destinations have been revealed. They are: the uniqueness and originality of tourism resources and attractions; transport and information availability; the development of tourism infrastructure and local community. Approaches of how to form tourist destinations of different nature and scale have been outlined.