Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні підходи до оцінювання інвестиційної привабливості підприємств готельно-ресторанного бізнесу(2014) Басюк, Тетяна ПетрівнаУ статті проаналізовані передумови, формуючі інвестиційну привабливість підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Зазначено переваги та недоліки існуючих методичних підходів щодо оцінки інвестиційної привабливості підприємств. Обґрунтовано вибір методики оцінки інвестиційної привабливості готелів та ресторанів з урахуванням специфіки їх діяльності. The article analyzes the source, forming the investment attractiveness of enterprises of hotel and restaurant business. Ukaany advantages and disadvantages of existing methodologies for assessing the investment attractiveness of enterprises. The choice of methods for the determination of the integral index of evaluation of investment attractiveness of hotels and restaurants to suit the specifics of these enterprises.Документ Інвестиційна привабливість підприємств готельно-ресторанного бізнесу(Басюк, Т. П. Інвестиційна привабливість підприємств готельно-ресторанного бізнесу / Т. П. Басюк // Вісник Запорізького національного університету : збірник наукових праць. – Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2013. – С. 12-18. - (Економічні науки)., 2013) Басюк, Тетяна ПетрівнаУ статті надано визначення поняття «інвестиційна привабливість підприємства» з чіткою прив’язкою до особливостей готельно-ресторанної сфери діяльності. Систематизовано фактори, які впливають на інвестиційну привабливість підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Обґрунтовано вибір методики для визначення інтегрального показника оцінки інвестиційної привабливості готелів та ресторанів з урахуванням специфіки цих підприємств. The article presents the definition of " investment potential " with a clear reference to the features hotel and restorant. The factors that affect the investment attractiveness of enterprises hotel and catering business. The choice of methodology for the determination of the integral index of the investment attractiveness of hotels and restaurants to suit the specifics of these enterprises.