Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Структура визначення стратегії ціноутворення підприємствами готельного бізнесу(2023) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр ВолодимировичВ роботі розглянуті питання ціноутворення підприємствами готельного бізнесу. Побудовано одну з моделей поетапної структури визначення стратегії ціноутворення підприємствами готельного бізнесу. Була запропонована структура визначення стратегії ціноутворення на готельні послуги. The work examines the issues of pricing by hotel business enterprises. One of the models of the step-by-step structure of pricing strategy determination by hotel business enterprises has been built. A framework for determining the pricing strategy for hotel services was proposed.Документ Визначення ефективності консолідації капіталу в готельному бізнесі(2020) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр ВолодимировичСучасні підприємства індустрії гостинності широко застосують консолідацію капіталу для одержання найкращого ефекту від своєї діяльності. Метою здійснення консолідації капіталу є підвищення ефективності, максимізації прибутку підприємства та посилення його конкурентних переваг на ринку. Найбільш розповсюдженими формами здійснення консолідації капіталу в готельні й індустрії є стратегічні альянси та злиття і поглинання.Today's hospitality businesses make extensive use of capital consolidation to get the best out of their business. The purpose of capital consolidation is to improve efficiency, maximize the company's profits and enhance its competitive advantages in the market. The most common forms of capital consolidation in the hospitality and industry are strategic alliances and mergers and acquisitions.Документ Економетрична модель консолідації капіталів підприємств індустрії гостинності(2020) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр ВолодимировичСучасні підприємства індустрії гостинності широко застосують консолідацію капіталу для одержання найкращого ефекту від своєї діяльності. Метою здійснення консолідації капіталу є підвищення ефективності, максимізації прибутку підприємства та посилення його конкурентних переваг на ринку. У статті визначено що вибір партнера по консолідації повинен виходити з оцінки доцільності консолідації капіталу, вибору певної форми та виду консолідації капіталу. Визначення доцільності здійснення об’єднання капіталів підприємств готельної індустрії повинно ґрунтуватися на оцінці ефективності потенційної консолідації та виявленні ймовірних ризиків.Modern hospitality companies widely use capital consolidation to get the best out of their business. The purpose of capital consolidation is to increase efficiency, maximize the company's profits and strengthen its competitive advantages in the market. Consolidation of capital of hotel enterprises is carried out in various forms. There is a rapid development of hotel chains. However, due to an incorrectly identified partner, the consolidation of capital by hotel enterprises may not lead to the desired effect. There is a question of determining the effectiveness of the capital consolidation in the hotel business, in particular the question of choosing a consolidation partner.Документ Оцінка ефективності консолідації капіталу в готельному бізнесі.(2020) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Богуславський, Олександр ВолодимировичУ статті розглянуто консолідацію капіталу як економічний термін. Проаналізовано застосування консолідації капіталів провідними світовими готельними компаніями. У статті показано що найбільш розповсюдженими формами консолідації капіталу в готельному бізнесі є стратегічні альянси а також злиття та поглинання. Представлені основні підходи до визначення ефективності здійснення консолідації капіталу підприємствами готельної індустрії. Оцінка ефективності потенційної консолідації представлена у вигляді визначення коефіцієнта ефективності діяльності готельних підприємств в результаті консолідації їх капіталів; представлено розрахунок ефекту синергії від проведення потенційної консолідації капіталів підприємств готельного бізнесу. The article considers the capital consolidation as an economic term. The application of the capital consolidation by the world's leading hotel companies is analyzed. The main reasons motivating the hotel business to consolidate capital have been studied. Enterprises of the hotel business apply capital consolidation in order to achieve the maximum effect from their activities and gain a competitive advantage in the hotel services market. The article presents the main forms of the capital consolidation of enterprises.