Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретичні основи суті рейтингу конкурентоспроможності продукції підприємств-виробників молочних консервів(2008) Гнатенко, Олена АндріївнаРозглянуто теоретичні основи суті рейтингу конкурентоспроможності продукції підприємств-виробників молочних консервів та запропоновано авторське бачення даних понять. Theoretical bases of essence of rating of competitiveness of products of enterprises-producers of sucklings can food are considered and author vision of these concepts is offered.Документ Інформаційне забезпечення визначення конкурентоспроможності страхової послуги у ринковому середовищі(2013) Гнатенко, Олена АндріївнаРозглянуто інформаційне забезпечення визначення конкурентоспроможності страхової послуги у ринковому середовищі. Запропонована модель збору та обробки інформації страхової компанії про досліджувану страхову послугу для її управління. Розкрито кілька напрямків аналізу конкурентно-аналітичної інформації. The informative providing of determination of competitiveness of insurance favour is considered in a market environment. The offered model of collection and treatment of information of insurance company is about the probed insurance favour for its management. A few directions of analysis are exposed competition analytical to information.Документ Методичні основи оцінки рейтингу конкурентоспроможності продукції(2007) Гнатенко, Олена АндріївнаРозглянуто методичні основи оцінки рейтингу конкурентоспроможності продукції. Представлена будова загальної схеми рейтингового аналізу, виявлення його сутності та призначення. Methodical basises with rating analysis of competitiveness products have considered. Structure of common scheme of rating analysis have been presented, determine of essence and appointment it.Документ Обґрунтування рейтингового управління конкурентоспроможністю продукції підприємств-виробників молочних консервів(2007) Гнатенко, Олена АндріївнаРозглянуто рейтингове управління конкурентоспроможністю молококонсервної продукції, запропонована його технологічна схема. Представлені стратегії, які суб’єкт рейтингового управління конкурентоспроможністю продукції на основі даних про стан продукту та зовнішнього середовища розробляє загальну стратегію виробництва і реалізації продукції. The rating management of sucklings food products is considered a competitiveness, offered him flowsheet. Presented strategies which the subject of rating management of products a competitiveness on the basis of information about the state of product and external environment develops general strategy of production and realization of products.