Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування карти компетентності фахівця з обліку і аудиту
    (2011) Гречан, Алла Павлівна; Колос, Ірина Василівна
    У статті розглянуто проблеми формування професійної компетентності фахівців як одну з основних проблем вищої освіти України. Виокремлено складові професійної компетентності майбутнього фахівця за напрямом підготовки «Облік і аудит» та описано за допомогою систем множин. За результатами дослідження запропоновано «Карту компетентності фахівця з обліку і аудиту» розробляти провідним професорам і науковцям вищих навчальних закладів, які здійснюють підготовку випускників за напрямом «Облік і аудит», у співпраці з практиками з урахуванням вимог професійних організацій. In the article the problems of specialists professional competence formation are considered as on of basic problems of higher education of Ukraine. The components are isolated to the professional competence of future specialist in a sphere “Accounting and audit” and it is described by means og the system of sets. According to results of the research “Map of competence of specialist is offered on an account and audit” is proposed.
  • Ескіз
    Документ
    Формування компетентності майбутнього фахівця у галузях знань "Економіка і підприємництво"
    (2008) Гречан, Алла Павлівна; Колос, Ірина Василівна
    В статті розкрито сутність і визначено види компетентності, обґрунтовано компоненти компетентності майбутнього фахівця у галузі знань “Економіка і підприємництво”. The article reveals the essence and identify the types of competence, grounded components of competence of the future expert knowledge in the field of "Economics and Entrepreneurship".
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток вищої освіти на засадах ощадливості
    (2015) Гречан, Алла Павлівна; Колос, Ірина Василівна
    В процесі проведення дослідження обґрунтовано елементи системи розвитку вищої освіти з урахуванням принципів ощадливого виробництва і поєднання інтересів в ланцюжку «бізнес-структура – державні органи – громадські організації – заклади освіти і науки – приватні особи» щодо набуття і вдосконалення професійної компетентності майбутнього фахівця. Запропоновано систему розвитку вищої освіти з використанням концепції ощадливого виробництва. Доведено доцільність запровадження Lean інструментарію в межах окремого вищого навчального закладу, що забезпечить підвищення ефективності навчального процесу і його діяльності в цілому. The research substantiates elements for the system of development of lean higher education and integration of interests in a chain «business – public bodies – public organizations – educational and scientific organizations –individuals», focused on acquisition and perfection of professional competence of future specialist. It offers the system for development of higher education with the use of the concept of lean production. Implementation of lean tools into practice of separate university, which will provide efficiencyof educational process and its organization, are defined.