Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 27
  • Ескіз
    Документ
    Особливості обліку та інформаційно-аналітичне забезпечення імпорту послуг в умовах воєнного стану
    (2023) Овдій, Олена Василівна; Редзюк, Тетяна Юріївна; Духновська, Людмила Миколаївна
    Запровадження воєнного стану в Україні призвело до необхідності коригування на період дії такого стану законодавчого та нормативно-правового поля. Ввезення товарів, робіт і послуг на митну територію України в умовах війни та розрахунків за їх постачання було змінено та доповнено регуляторно Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України, Президентом України та Національним Банком України. Так, після оголошення воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 Національним Банком України внесено обмеження щодо здійснення імпортних операцій з нерезидентами України, які розташовані або зареєстровані в білорусі та російській федерації. У низці законів і постанов відмінено податки, обов’язкові платежі та митні збори. Здебільшого зазначені нововведення стосуються товарів і послуг, що постачаються та виконуються для оборонних потреб резидентами та нерезидентами України, за виключенням тих, які є платниками відповідних податків, платежів і зборів. Перелічені імпортні операції мають бути відповідним чином зареєстровані в бухгалтерії підприємств. Для своєчасного, точного та коректного ведення облікових задач підприємці використовували програму 1С:Бухгалтерія, розробник якої є резидентом російської федерації, і на яку поширено відповідні санкції. Виходячи з цього, оновлення програмного пакету 1С:Бухгалтерія стало неможливим на території України, а користувачі мали визначитися з вибором наявних альтернатив (АБ ОФІС 4.1, BookKeeper SaaS, ERP FOSS, Дебет Плюс, iFin Zvit, M.E.DOC, Dilovod та MASTER: Бухгалтерія). Програмне забезпечення може мати кілька варіацій: 1) встановлюватися на комп’ютерне обладнання відповідної конфігурації та 2) хмарне розташування програми в одного з таких провайдерів (Amazon, Microsoft тощо). Вибір програмного забезпечення залежить від потреб клієнта й може мати стандартний набір функціоналу чи розроблятися індивідуально для потреб підприємства-замовника. Облік господарських операцій включає рахунки 2 класу (23, 28), 3 класу (31, 33, 37), 6 класу (63, 64, 68), 7 класу (71) і 9 класу (91, 92, 93, 94, 95). Документальне оформлення операцій з обліку імпорту товарів і послуг включає декларацію (при перетині кордону товару чи послуги), інвойс, акт виконаних робіт чи рахунок-фактуру (під час оформлення товарів, робіт і послуг у ЗЕД)
  • Ескіз
    Документ
    Прибутковість підприємства:сутність та ефективність управління
    (2018) Духновська, Людмила Миколаївна; Павлов, Владислав Сергійович
    У статті розглянуто сутність понять «прибуток» та «прибутковість». Визначено механізм формування прибутку. Проаналізовано фінансові результати підприємств України. Розглянуто етапи, аналітичні та облікові аспекти управління прибутком підприємства. Визначено методи збільшення рентабельності. The essence of concepts of “profit” and “profitability” is considered in the article. The mechanism of profit generation is determined. Financial results of Ukrainian enterprises are analysed. The stages, analytical and accounting aspects of enterprise profit management are considered. Methods of increasing profitability are determined.
  • Ескіз
    Документ
    Організація фінансового обліку діяльності підприємств в умовах війни
    (2022) Духновська, Людмила Миколаївна
    Від початку повномасштабного російського вторгнення керівництво кожного підприємства вживають заходи для адаптації про- цесу обліку до умов воєнного стану. Кінцевим продуктом фінансового обліку є інформація, що на- дається користувачам у формі звітності. Під час складання фінансової звітності слід враховувати вплив війни на безперервність діяльності та за можливості провести аналіз безпечних умов робо- ти облікового персоналу. Підприємства також повинні вжити заходів щодо захисту інформації, ви- тік якої може не лише завдати значних збитків, а також вплинути на імідж компанії. Тому питання організації фінансового обліку в умовах війни є досить актуальним. Since the beginning of the full–scale Russian invasion, the management of each company has taken steps to adapt the accounting process to the conditions of martial law. The end product of financial accounting is information provided to users in the form of reports. The preparation of financial statements should take into account the impact of the war on business continuity and, where possible, analyze the safe working conditions of accounting staff. Businesses should also take steps to protect information, the leakage of which can not only cause significant damage, but also affect the company’s image. Therefore, the question of the organization of financial accounting in wartime is quite relevant.
  • Ескіз
    Документ
    Роль податку на додану вартість у складі надходжень до державного бюджету України
    (2020) Духновська, Людмила Миколаївна; Величко, Ірина Сергіївна
    На сьогоднішній день, в Україні є актуальним питання своєчасного поповнення дохідної частини державного бюджету грошовими коштами, які надходять у вигляді податкових надходжень. Для виконання цього завдання, важливим є ефективність діяльності фіскальної служби, а саме її стимулювання розвитку економіки України. Зростання податкових надходжень до бюджету є результатом розробки актуальної науково-обґрунтованої системи оподаткування. Today, in Ukraine, the issue of timely replenishment of the revenue part of the state budget with cash that comes in the form of tax revenues is relevant. To accomplish this task, it is important that the fiscal service is effective. The increase in tax revenues to the budget is the result of the development of an up-to-date scientifically-based taxation system.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості аудиту з розрахунків оплати праці
    (2019) Духновська, Людмила Миколаївна; Войцеховська, Ксенія Віталіївна
    Облік розрахунків з оплати праці є трудомісткою ділянкою бухгалтерського обліку. Аудит ділянки розрахунків з оплати праці підприємства спрямований на те, щоб щоб виявити усі порушення та помилки, допущені в бухгалтерських документах. У статті розкриваються завдання аудитора під час перевірки; мета перевірки розрахунків з оплати праці; перелік ділянок, що підлягають перевірці; етапи проведення аудиту; дотримання законодавства елементів бухгалтерського обліку; перевірка нарахувань та утримань податків і зборів із заробітної плати; перелік можливих типових порушень з обліку розрахунків з оплати праці. Описано вплив таких порушень на звітність та методи перевірки; перелік можливих подій, у зв'язку з якими можуть виникати типові порушення. Описано можливі порушення під час оформлення розрахунково-платіжних відомостей підприємства; перелік показників, які виявляють ефективність підбору персоналу на підприємстві за сферами; основні напрями аудиту ефективності управління персоналом, напрями проведення аудиту за показниками тощо. Payroll calculations occupy an important place in the enterprise. Wages are a tool to encourage employees to improve their ability to work and encourage them to do their jobs better. The level of wages depends on the level of income of employees. The audit of payroll calculations contains a large amount of information that requires verifcation and a high qualifcation of the auditor. The main task of the auditor is to check the validity, correctness of calculations, compliance with laws. Payroll deductions, ie taxes and fees, must be checked and reflected in the accounts and fnancial statements. The audit section of the payroll of the enterprise is designed to detect all irregularities and mistakes made in accounting documents. elements of accounting, checking of accruals and withholding of taxes and fees on wages, a list of possible typical violations in accounting of payroll calculations, descriptions the impact of such violations on the reporting and audit methods, a list of possible events in connection with which there may be typical violations, describes possible violations in the design of payment and enterprise information, a list of indicators that show the effectiveness of staffng at the enterprise by industry, the main areas audit of the effectiveness of personnel management, areas of performance audit, etc. The main sources of audit evidence in the audit of payroll calculations are summarized. Typical violations that can be detected during the audit of wage payments are identifed. The results of the audit are based on the defnition of criteria criteria, the data are grouped and systematized, the fnal calculations are made and recommendations are made to eliminate inaccuracies. It is noted which consequences have such violations for those who committed them. The article has conducted research designed to assist with internal and external audits. Payroll calculations should take a list of measures in the feld of payroll calculations aimed at reducing possible errors and violations of intentional and unintentional. Issues related to the occurrence of unintentional violations can be solved by improving information technology in accounting. Intentional misconduct, you can improve the system of internal control and audit at enterprises.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз необоротних активів підприємств харчової промисловості
    (2018) Духновська, Людмила Миколаївна; Скоморохова, Світлана Юріївна; Горбунова, Світлана Євгеніївна
    У статті проведено аналіз необоротних активів на підприємстві харчової промисловості за 2013–2015 рр. Основою дослідження є дані офіційної статистики Держстатслужби України. Розглянуто динаміку оновлення необоротних активів на харчових підприємствах України, а також наведено результати досліджень питомої ваги основних засобів у загальній вартості необоротних активів, проаналізовано показники використання основних засобів. The status of the intangible assets on the food industry enterprises in the 2013–2015 years was investigated in the article. The basis of the investigation was the groundwork of the Economic theory and statistical data of official State Statistics Service of Ukraine. The dynamic of renewal of the non-current assets on the food industry enterprises of Ukraine was investigated, also the results of research of the proportion of the fixed assets in the total value of non-current assets were given, indicators of the usage of fixed assets were analysed.
  • Ескіз
    Документ
    Переваги та недоліки податкового кодексу України
    (2011) Духновська, Людмила Миколаївна; Рябченко, О. В.
    У статті досліджено переваги та недоліки формування доходів витрат та аморалізаційних врахувань після прийняття Податкового кодексу. Визначено перспективи змін податкового навантаження платників податку. This article explores the advantages and disadvantages of income and expenses amoralizatsiynyh vrahuvan after the Tax Code. Prospects change the tax burden taxpayers.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив ставки податку на доходи фізичних осіб на доходи громадян України
    (2014) Духновська, Людмила Миколаївна; Пономаренко, Руслана Анатоліївна
    У цій статті відображені проблеми оподаткування доходів громадян України. Проаналізовано ставки податку на доходи фізичних осіб в Україні та в деяких зарубіжних країнах. In this article reveals the problems of taxation of incomes of citizens of Ukraine. Analyzed the tax rate on income of physical persons in Ukraine and some foreign countries.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи удосконалення фондового ринку України через призму світового досвіду
    (2014) Духновська, Людмила Миколаївна; Молдован, Вікторія
    Досліджені моделі фінансових ринків економічно розвинених країн та можливість їх адаптації до фондового ринку України. Узагальнені напрямки удосконалення фондового ринку України.
  • Ескіз
    Документ
    Проблемні аспекти обліку, аналізу та контролю витрат майбутніх періодів
    (2014) Юзковець, Людмила Василівна; Духновська, Людмила Миколаївна
    Визначено економічну суть та склад витрат майбутніх періоді. Проаналізовано вітчизняну і зарубіжну літературу, а також нормативну базу України з питань аналізу витрат майбутніх періодів, на основі чого запропоновано власну методику економічного аналізу таких витрат. Розглянуто проблеми віднесення витрат, які понесені в звітному періоді та відносяться до наступних звітних періодів до статей активу та пасиву. The economic nature and composition of deferred expenses. Analysis of domestic and foreign literature, as well as the regulatory framework for the analysis of Ukraine prepaid expenses based on what prompted his own method of economic analysis of costs. The problems of classification of expenses incurred in the reporting period and relating to these periods to items of assets and liabilities.