Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методика оцінки продуктивності реклами
    (2009) Капінус, Лариса Василівна
    В статті описана методика оцінки продуктивності реклами як часткової продуктивності економічної діяльності. Проведений аналіз ефективності використання рекламних витрат на підприємстві по виробництву безалкогольних напоїв через показник продуктивності реклами. The article describes methods of evaluating advertising as partial productivity of economic activities. The analysis of the effectiveness of advertising spend in the company producing soft drinks through advertising performance metric.
  • Ескіз
    Документ
    Класифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів
    (2010) Капінус, Лариса Василівна
    В статті на основі узагальнення існуючих підходів до трактування терміну "реклама" запропоновано авторське бачення цієї категорії, а також поняття «система класифікації реклами». З метою підвищення ефективності управління поведінкою споживачів автором доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами. In the article on the basis of generalization of the existent going near interpretation of term "advertising" authorial vision of this category, and also concept "System of classification of advertising", is offered. With the purpose of increase of efficiency of management the conduct of consumers an author the existent classification signs of advertising.
  • Ескіз
    Документ
    Реклама як чинник управління поведінкою споживачів
    (2010) Сологуб, Олена Петрівна; Капінус, Лариса Василівна
    В статті розглянуто значення поняття «управління поведінкою споживачів». Запропоновано процес управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. При формуванні соціально-психологічної установки споживача рекомендовано створювати рекламне звернення за трьома напрямками впливу: когнітивним, афективним та сугестивним. In the article considered value of concept «management behavior of consumers». The process of management of consumers’ behavior is offered through an advertising appeal. In the formation of social-psychological, the customer is recommended to create an advertising appeal in three areas of influence: cognitive, affective and suggestive.