Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи розвитку ОТТ-реклами на онлайн-ринку
    (2020) Капінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія Петрівна; Петрович, Маргарита Вікторівна
    У статті розглянуто сутність нового виду онлайн-реклами – ОТТ-реклами. Проаналізовано етапи поширення цього виду реклами як альтернативи традиційним рекламним повідомленням. З’ясовано недоліки та переваги ОТТ-реклами порівняно з рекламою на телебаченні. Визначено процес ціноутворення ОТТ-реклами та підходи до аналізу ефективності ОТТ-реклами. Розглянуто перспективи розвитку OTT-реклами, яка обіцяє зруйнувати традиційну телевізійну рекламу. Нова технологія передбачає надання потокового контенту на вимогу телеглядачам. Визначено, що у той час, коли широкомовні мережі і кабельні служби підтримують заздалегідь визначений графік інформаційних програм, потокові служби дають змогу глядачам переглядати відповідний їхнім бажанням контент. З’ясовано, що формування інформаційних баз даних клієнтів дає змогу маркетологам ідентифікувати групи потенційно зацікавлених споживачів відповідних продуктів.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові технології інтернет-магазинів на онлайн-ринку
    (Капінус, Л. В. Маркетингові технології інтернет-магазинів на онлайн-ринку / Л. В. Капінус, В. І. Гулька, Т. Г. Бєлова // Бізнес-навігатор. – 2019. – Вип. 6.1-1 (56). – С. 194–199., 2019) Капінус, Лариса Василівна; Гулька, Вікторія Ігорівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    В статті розглянуто переваги використання маркетингових технологій інтернет-магазинів на онлайн-ринку та з’ясовано базові причини, які пришвидшують розвиток онлайн-покупок. Визначено стратегічні цілі роздрібних підприємств у віртуальному просторі. Вивчено основні маркетингові інструменти, які допомагають збільшувати точки дотику з цільовою аудиторією, аналізувати поведінку користувачів сайту з продажу товарів. Розкрито сутність спеціальних сервісів для визначення сегментів користувачів інтернет-магазинів, а також необхідність програмного забезпечення та порталів для аналізу конкурентів. Зосереджено увагу на таргетинговій, медійній та нативній рекламі, а також на SEO-оптимізації, що допомагає просувати сайт та формувати контент. Узагальнено можливості розвитку інтернет-магазинів, які ефективно використовують технології електронного мерчандайзингу та smm-просування. З’ясовано, що однакова увага до кожного маркетингового інструменту та грамотне і комплексне їх використання відкривають широкі можливості для розвитку бізнесу на онлайн-ринку.