Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Етапи та цілі навчання студентів другого курсу спеціальності «Туризм» англомовного монологічного мовлення на основі проектної методики
    (2015) Коваленко, Юлія Володимирівна; Коломієць, Аліна Анатоліївна
    У статті розглядається питання навчання іноземної мови та англомовного монологічного мовлення зокрема на основі проектної методики, описуються основні характеристики та типи проектів, аналізуються етапи навчання монологічного мовлення методом проектів та уточнюються цілі навчання англомовного монологічного мовлення студентів другого курсу спеціальності «Туризм»
  • Ескіз
    Документ
    Комплекс вправ і завдань для навчання студентів другого курсу англомовного монологічного мовлення на основі проектної методики
    (2014) Устименко, Ольга Михайлівна; Коваленко, Юлія Володимирівна
    У статті визначається формат кінцевих продуктів і типи проектів для навчання англомовного монологічного мовлення студентів-філологів другого курсу. Описуються етапи навчання монологічного мовлення за проектною методикою. Характеризуються розроблені вправи і завдання проекту “Travelling”. Розглядається структура навчального сайту з хотлістом. Наводяться приклади вправ, завдань та інструментів для поточного і підсумкового контролю проектної діяльності студентів. В статье определяется формат конечных продуктов и типы проектов для обучения англоязычной монологической речи студентов-филологов второго курса. In this article, the format of project products and project types for teaching second-year philologists the English language monologue communication are defined. The project stages of teaching monologue communication are described. The suggested exercises and activities for the project “Travelling” are characterized. The structure of the educational site with the hotlist is considered. The examples of exercises, activities and tools for formative and summative assessment of students’ project performance are given.