Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна реклама на патріотичну тематику в контексті масових комунікацій
    (2024) Лелека, Ольга Олександрівна
    Стаття присвячена аналізу соціальної реклами в умовах воєнного часу на патріотичну тематику. Визначено, що основним засобом поширення соціальної реклами в умовах воєнного часу стала зовнішня реклама, представлена на білбордах, плакатах, вивісках на зупинках. Соціальна реклама виступає як потужний інструмент у формуванні суспільних переконань та цінностей, маючи великий вплив на свідомість та поведінку людей. Її роль полягає не лише у сповіщенні громадськості про проблеми, але і в активному формуванні культурного середовища та стимулюванні соціальних змін. Соціальна реклама, присвячена патріотичній тематиці, може стати каталізатором об'єднання громади, підвищувати популярність української культури, розповсюджувати ключові ідеї для суспільства та сприяти формуванню патріотичного настрою