Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Документ Дослідження конкурентної стратегії готельного господарства в Україні(2021) Абрамова, Асьят Георгіївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Мирошник, Юлія АнатоліївнаУ статті проаналізовано сучасний стан готельної індустрії України. Проаналізовано та систематизовано різні конкурентні стратегії розвитку готельного господарства, з урахуванням світового досвіду. З метою встановлення сильних та слабких сторін готельної індустрії в Україні було проведено SWOT-аналіз. За результатами проведеного аналізу визначено, що для забезпечення сталого та динамічного розвитку індустрії гостинності, актуальним є підвищення якості вітчизняних готельних послуг відповідно до світових стандартів сервісу. The article analyzes the current state of the hotel industry in Ukraine. Various competitive strategies for the develop-ment of the hotel industry are analyzed and systematized, taking into account foreign experience. In order to identify the strengths and weaknesses of the hotel industry in Ukraine, a SWOT analysis was carried out. According to the results of the analysis, it was found that in order to ensure the stable and dynamic development of the hospitality industry, it is im-portant to improve the quality of domestic hotel services in accordance with world service standards.Документ Використання можливостей соціальних мереж в індустрії гостинності(2022) Мирошник, Юлія Анатоліївна; Абрамова, Асьят Георгіївна; Пушка, Ольга СергіївнаСтаття присвячена питанню можливості використання соціальних мереж в готельній індустрії. Соціальні мережі з'явилися в онлайн-суспільстві в 2003 році, і з тих пір кількість користувачів ними збільшується з кожним днем. Гостинна індустрія досить залежна від інформації, що поширюється про заклади в інтернеті. Сьогодні, потенційні гості готелів можуть спілкуватися з іншими клієнтами, читати їхні відгуки, шукати кращі варіанти розміщення, акційні та спеціальні пропозиції за допомогою лише телефону. Для готельєрів використання соціальних мереж може бути цінним інструментом для розвитку власного бренду з метою залучення нових гостей та збереження поточних клієнтів, створюючи міцні та ефективні відносини з ними. В статті наведено деякі стратегії соціальних мереж, які можуть максимально збільшити охоплення клієнтів засобу розміщення. The article is devoted to the possibility of using social networks in the hotel industry. Social networks appeared in the online community in 2003, and since then the number of users has been increasing day by day. The hospitality industry is quite dependent on information disseminated about establishments on the Internet. Today, potential hotel guests can communicate with other customers, read their reviews, look for the best accommodation, promotions and special offers by phone only. The purpose of this article is to identify ways to use social networks for the development and promotion of hospitality industry. Research of possible influence of separate social networks on popularization of hotel services and attraction of new clients. The image of the institution, formed in social networks, especially influences the decision to purchase services from consumers of generation Z. Young users first of all look for information not on official web resources, but in the most popular social networks, such as: TikTok, Facebook, Instagram, etc. Social media allows companies to stay in touch with interested users, build long-term relationships with their customers, build their loyalty, manage the company's reputation, increase sales and solve many other business development challenges. The influence of social media and their role is gaining importance in all spheres of human activity and is the subject of research by scholars and practitioners. The article reveals the role and benefits of using, influencing and using social media in the field of hotel services. The use of social networks as a means of promoting hotels is low-cost and allows you to reach a wide target audience, quickly inform real and potential customers about new offers, to form a demand for services. In an era of rapid technological progress and very demanding travelers, it is very important to use all available platforms for hotel marketing campaigns. The article presents some strategies of the most popular social media, which can maximize the reach of customers of the accommodation. Today, hotels need to use the full range of Internet marketing: SEO and content marketing, contextual advertising, PR and social networks, affiliate programs.Документ Перспективи впровадження адитивних технологій кулінарної продукції в готельно-ресторанному бізнесі(2021) Разкевич, Владислава Юріївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Мирошник, Юлія АнатоліївнаУ статті розглянуто розвиток та сучасний стан 3D-друку в сфері готельно- ресторанного господарства. Проаналізовано сучасні розробки адитивних технологій, принцип роботи харчових 3D-принтерів. Встановлено, що найбільшого поширення у світі набули 3D-прнтери екструзійного та карусельного типу. Наведено загальний принцип роботи тривимірного харчового принтера. На основі аналізу всесвітньо відомих харчових 3D-принтерів, виділено та охарактеризовано два пристрої - WIIBOOX Sweetin та Foodini, які можуть найкраще підійти для роботи в закладах сфери гостинності. The article considers the development and current state of 3D printing in the hotel and restaurant industry. Modern developments of additive technologies, the principle of operation of food 3D-printers are analyzed. It is established that the most widespread in the world are 3D- printers of extrusion and carousel type. The general principle of operation of the three-dimensional food printer is given. Based on the analysis of world-famous food 3D-printers, two devices were identified and characterized - WIIBOOX Sweetin and Foodini, which may be best suited for work in hospitality.Документ Вплив COVID-19 та карантинних обмежень на заклади гостинної індустрії України(2020) Абрамова, Асьят Георгіївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Мирошник, Юлія АнатоліївнаУ статті здійснено аналіз впливу пандемії інфекційного захворювання COVID-19 на діяльність закладів сфери гостинності України. Визначено основні зміни в роботі закладів ресторанного господарства та готелів під час дії карантинних обмежень. Статистичною основою дослідження виступають праці вітчизняних авторів у сфері готельного господарства, наукова періодика, ресурси Інтернет-мережі. Для вирішення поставлених завдань дослідження використано методи теоретичного узагальнення та порівняння. Проаналізовано втрати прибутків закладів харчування та готельних підприємств України в період повного локдауну з березня по травень 2020 року та під час дії карантинних обмежень, що пов’язані з пандемією COVID-19. Встановлено, що прибуток закладів харчування в березні склав близько 69%, в квітні – 26% проти лютневих показників 2020 року. У травні прибуток закладів ресторанного господарства підвищився до 50% від докризового показника, що пов’язано насамперед з послабленням карантинних обмежень та дозволом приймати відвідувачів на літніх терасах. Разом з тим зазначається, що більшість готелів і готельних комплексів були вимушені призупинити свою діяльність. Представлено перелік змін у роботі закладів гостинної індустрії та обов’язкових протиепідемічних заходів. Наголошено, що готелям та закладам харчування довелось в досить короткий проміжок часу відреагувати на карантинні обмеження та вжити відповідних термінових заходів для збереження контингенту своїх відвідувачів. Наведено приклади міжнародного досвіду адаптації закладів сфери гостинності до роботи в умовах карантинних обмежень. Основним завданням сфери гостинності України в найближчі роки є впровадження сучасних інноваційних технологій. Це, зокрема, дозволить скоротити контакти між персоналом та гостями закладів, що особливо актуально в умовах пандемії інфекційного захворювання COVID-19. The article seeks to explore the impact of the COVID-19 infectious disease pandemic on the Ukrainian hospitality industry along with providing an overview of the major changes in the nature and operation of hotel and restaurant businesses in the face of quarantine restrictions. The statistics data were obtained from the Ukrainian research papers and scientific journals in hospitality management and open Internet sources. To attain the objectives of this study, theoretical generalization and the comparative research methods have been employed. The article offers a loss of profit assessment for Ukrainian foodservice companies and hotels in the national lockdown period from March to May 2020 and during the quarantine restrictions related to the COVID-19 pandemic. The findings demonstrate that the revenues of foodservice companies in March amounted to about 69%, in April – 26% compared to February 2020 indicators. In May, restaurants increased their profits up to 50% against the pre-crisis rate, which is associated primarily with easing of quarantine restrictions and the permission to serve their customers on summer terraces. However, most hotels and their infrastructure facilities were forced to suspend their operation. The study also resumes the information on regulatory changes along with mandatory anti-epidemic preventive measures in the hospitality sector operation. A special emphasis is put that hotels and restaurants were challenged to promptly respond to quarantine restrictions in a very short period of time and build immediate strategies to retain their customers and clients. The authors present a range of international best practices on adaptation of hospitality industry to working in the quarantine restrictions settings. It is argued that the primary objective of the Ukrainian hospitality industry in in the short-term perspective is the implementation of modern innovative technologies. This will contribute to reducing human contact between customers and personnel in the hospitality sector, which is critically important in the context of infectious disease outbreaks and COVID-19 pandemic, in particular.Документ Сучасні напрями розвитку креативних готелів та барів в Україні(2020) Пушка, Ольга Сергіївна; Абрамова, Асьят Георгіївна; Мирошник, Юлія АнатоліївнаУ статті наведено загальну характеристику готельно-ресторанного господарства України. Розглянуто сучасний стан використання креативних підходів до функціонування готелів та барів в Україні. Наведено характеристику найбільш відомих готелів із нестандартним дизайном та особливостями обслуговування гостей. Установлено, що саме клієнт на даному етапі задає напрям розвитку готельно-ресторанного бізнесу і налаштовує готельєрів і девелоперів на експерименти. Для того щоб не втратити і залучити клієнта у непростий час, зусилля менеджменту закладу важливо спрямувати на пошук нових нестандартних дизайнерських рішень. Проаналізовано найбільш яскраві та незвичайні бари України. Установлено, що значним попитом почали користуватися заклади ресторанного господарства, в яких гості оплачують час перебування, а не замовлені їжу та напої. Отже, креативні підходи до задумки закладу в цілому суттєво підвищують інтерес відвідувачів, що відображається на попиті послуг підприємства та його економічному розвитку. The article gives a general description of the hotel and restaurant industry of Ukraine, which is one of the most common types of business. There is a constant struggle between the establishments of the hospitality industry and enterprises for optimal market positioning. Based on this, the purpose of the article is generalization the current state of development of the hotel and restaurant industry, analysis of existing unusual and creative hotels and bars in Ukraine, establishing directions for their development. The current state of use of creative approaches to the functioning of hotels and bars in Ukraine is considered. The characteristics of the most famous hotels with non-standard design and features of guest service are given: "Istoriia", "Radomysl", "Trydeviate Tsarstvo", art hotel "Bakara". It is established that the client at this stage sets the direction of development of hotel and restaurant business and adjusts hoteliers and developers for experiments. In order not to lose and attract customers in difficult times, the efforts of the management of the institution is important to focus on finding new non-standard design solutions, sales channels, launching additional loyalty programs, improving the quality of services. Almost all bars have a similar design - bar, bar stools, tables. Despite the change of interiors, their old-fashioned or ultra-modern, democratic or sophisticated, over time, such institutions disappear from memory. The brightest bars of Ukraine are analyzed: witch-bar "Lysa Hora", "Palata №6", "Barduck" fan-bar " Banka", pub "25", cafe-bar " Hurtozhytok №1", bar "Piana Vyshnia", which are more concentrated in Kyiv, Odessa and L’viv. A special zest gives them a special atmosphere, the realization that everyone would like to get to this unique place, so these bars are wildly popular and in great demand among guests and residents of the city. It has been established that restaurants, where guests pay for their stay instead of ordering food and drinks, have started to be in great demand. Thus, creative approaches to the idea of the institution as a whole significantly increase the interest of visitors, which is reflected in the demand for services of the enterprise and its economic development.Документ Пелоїдотерапія як перспективний напрям рекреації в готельній індустрії(2019) Абрамова, Асьят Георгіївна; Мирошник, Юлія Анатоліївна; Сікан, Світлана ЮріївнаВ роботі розглянуто вплив рекреаційного потенціалу місцевості на розвиток туристичної, соціальної та економічної діяльності в регіоні. Представлено статистичні дані зміни кількості міжнародних туристів у світі в період з 1950 р. по 2018 р. Встановлено, що за останні десять років кількість міжнародних туристів збільшилась на 50%. Згідно зі статистичним прогнозом наданим Всесвітньою туристичною організацією (WTO) до 2050 р. кількість подорожуючих збільшиться приблизно на 43%. Серед подорожуючих велика кількість туристів (приблизно 50%) обирають напрямки (країни), які характеризуються наявністю природніх рекреаційних ресурсів (геологічних або ландшафтних). Вагомий сегмент туристів подорожують з метою оздоровлення та обирають, відповідно до поставленої мети, готельні підприємства, які надають спектр додаткових лікувально-профілактичних послуг (наприклад, таласотерапію, бальнеотерапію, пелоїдотерапію, геліотерапію, аеротерапію, сапропель терапію, гідротерапію). Тому перспективним напрямком розвитку готельного господарства, як в Україні так і у світі в цілому, є розширення ринку велнес та курортних готелів, особливо в тих регіонах, які мають рекреаційні ресурси. В роботі представлено актуальність надання послуг пелоїдотерапії (застосування лікувальних грязей) та надано характеристику різних видів пелоїдів. В статті надано порівняльну характеристику відомих світових курортів де є природні родовища пелоїдів та розглянуто лікувальні та оздоровчо профілактичні послуги, які надаються в місцевих засобах розміщення (готелях та санаторіях) з використанням лікувальної грязі. Визначено, що розширення оздоровчо-профілактичних послуг з використанням лікувальних грязей сприятиме підвищенню рівня конкурентоспроможності готельних підприємств та забезпечить розширення контингенту споживачів готельного продукту. Нами обґрунтовано доцільність розвитку курортно-рекреаційного потенціалу в Скадовському районі Херсонської області, зокрема в смт Лазурне. Також для готельних підприємств даної рекреаційної місцевості (смт Лазурне), нами запропоновано надавати ряд фізіотерапевтичних та косметологічних процедур з використанням місцевих лікувальних грязей.Документ Дослідження можливості використання ультразвуку в технології борошняних кондитерських виробів для закладів ресторанного господарства(2019) Мирошник, Юлія Анатоліївна; Доценко, Віктор Федорович; Гончарова, Надія ЕдуардівнаОстаннім часом в різних галузях харчової промисловості широкого використання набуло використання нетрадиційних способів обробки сировини та напівфабрикатів. Це сприяє інтенсифікації виробництва, подовженню терміну збереження свіжості нових виробів, дозволяє впроваджувати ресурсо- та енергозберігаючі технології. В статті проведено аналіз світового досвіду використання ультразвуку в харчових технологіях. Встановлено доцільність використання ультразвуку в технології борошняних кондитерських виробів в умовах закладів ресторанного господарства.Документ Досвід використання порошків з нетрадиційної рослинної сировини в технології борошняних кондитерських виробів(2019) Мирошник, Юлія Анатоліївна; Доценко, Віктор ФедоровичХарчування – один з головних факторів, що впливає на здоров'я, працездатність, творчий потенціал, активність і тривалість життя людей, так як всі необхідні людині поживні речовини надходять в організм саме з їжею. Борошняні кондитерські вироби користуються широким попитом серед населення України. При цьому їх хімічний склад є незбалансованим за основними нутрієнтами і характеризується високим вмістом легкозасвоюваних вуглеводів та жирів. Цілеспрямовано визначаючи хімічний склад борошняних кондитерських виробів, можна ефективно впливати на раціон харчування людини, її стан здоров’я, працездатність і т.д. В якості додаткових компонентів борошняних кондитерських виробів доцільно використовувати добавки з нетрадиційної рослинної сировини, які не тільки можуть впливати на технологічний процес і якість готових виробів, але й збагачувати їх біологічно активними речовинами. Найбільш перспективною сировиною для збагачення виробів даної групи є рослинні порошки, оскільки свіжа продукція – сезонний продукт і не забезпечує регулярного постачання біологічно активних речовин в раціон харчування населення. Метою досліджень було вивчення досвіду використання порошків з нетрадиційної рослинної сировини в технології борошняних кондитерських виробів. У статті обґрунтовано досвід використання порошків з нетрадиційної рослинної сировини в технології борошняних кондитерських виробів. Встановлено, що порошки з нетрадиційної сировини містять велику кількість пектинових речовин, харчових волокон, мінеральних речовин та вітамінів. Nutrition is one of the main factors influencing health, work capacity, creative potential, activity and life expectancy of people, since all the nutrients necessary for a person come into the body with food. Pastries are in great demand among the Ukrainian population. One way of solving the problem of pastry product diversification and raising their biological and nutritional value is using the alternative herbal products. Alternative wild fruit raw material has a wide range of functional properties that allows to influence the properties of flour semi-finished products, technological process, to regulate the properties of structural components of the raw material in a given direction, to perfect the physical and chemical and organoleptic characteristics of products, to provide them with new quality indicators, to improve their nutritional value and adjust their chemical composition. Within the variety of alternative herbal materials particular attention should be paid to their processed products such as powders. They have retained the useful properties of the feedstock for a long time, so it gives the possibility to provide continuous pastry production with valuable source of biologically active substances. The purpose of the research was to study the experience of using powders from non- traditional plant raw materials in the technology of pastries. Innovative products are characterized by increased food and biological value, organoleptic quality, improved by structural and mechanical properties.Документ Аналіз світового досвіду організації luxury послуг в 5* готелях(2019) Мирошник, Юлія АнатоліївнаМетою статті є оцінка якості послуг “butler service” засобів розміщення України, порівняння з закордонним досвідом. Методика. Статистичною основою роботи виступають праці вітчизняних авторів у сфері готельного господарства, наукова періодика, ресурси Інтернет-мережі. General formulation of the problem. The hotel business is quite promising today in development and investing. This is facilitated by the rapid development of technology in the field of hospitality that set for the hoteliers two main objectives: to attract the maximum number of customers by optimizing sales and to conquer the clients by making them regular guests. In the hotel business only accommodation facilities offering their guests quality hotel services that can’t be carried out without highly skilled and motivated personnel can withstand a tough competition. The purpose of the article is to assess the quality of "butler service" of accommodation facilities in Ukraine, comparison with foreign experience. Method. Methodical basis of the study are publications of domestic authors in the sphere of hotel industry, scientific periodicals, resources of Internet-network. Results. As a result of the research, the services of personal butlers in the most expensive hotels of the world have been analyzed. The general and extraordinary services of majordoms are presented. Scientific novelty. The basic requirements for personal butler in hotels are determined. The main problems of creating first-class personal butler services in Ukrainian hotels are analyzed. Practical significance. Additional luxury services are a key factor in competitiveness among 5 * hotels. In order to successfully provide additional services on the basis of the hotel, it is necessary to take into account, besides consumers, offers of competitive facilities, own resources, on the basis of which the company operates. To achieve a high level of competitive ability it’s necessary to provide a proper management, creative approach to work and the organization of unsurpassed additional services that meet the needs of the most demanding consumers.Документ Удосконалення технології бісквітних напівфабрикатів, збагачених плодовими порошками(2015) Мирошник, Юлія Анатоліївна; Шидловська, Олена Броніславівна; Грузда, Світлана; Доценко, Віктор ФедоровичВ статті розглянуто доцільність використання порошків калини, горобини та обліпихи як біологічно активної добавки в технології бісквітного напівфабрикату для підвищення харчової цінності продукції. Досліджено вплив плодових порошків на кількість і якість клейковини, структурно-механічні та фізичні властивості тіста. Обґрунтовано доцільність використання поверхнево-активних речовин в технології бісквітного напівфабрикату, з метою поліпшення якості готових виробів. The article shows the possibility of using the powders of snowball, rowan and buckthorn as biologically active supplements for the production of biscuit semi-finished products to improve the nutritional value of the production. The influence of powders of snowball, rowan and buckthorn on the quantity and quality of gluten of dough has been investigated. The feasibility of using surfactants has been confirmed. The research results can be used in the confectionery industry, as well as in the restaurant sector institutions for development the new recipes of pastry products by engineer technologists.