Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток іншомовної комунікативної компетенції студентів немовних спеціальностей у професійній сфері спілкування(2014) Михайлова, Неля Олексіївна; Кохан, Олена МиколаївнаУ статті розглядаються особливості розвитку іншомовної комунікативної компетенції студентів-філологів у професійній сфері спілкування на практичних заняттях з англійської мови при вивченні теми «Педагогічна практика в школі». Описаним основним об'єктом дослідження в галузі викладання іноземних мов у вищому технічному навчальному закладі є іншомовна комунікативна компетентність, яка розглядається як структурний елемент професійної компетентності майбутнього фахівця. The article deals with the development of university students" foreign language communicative competence at language departments in the sphere of professional communication at the lessons of German Practice while studying the subject "School Practice". It is described the main matters of research during the foreign language studying in Technical Higher Educational establishments and they are foreign language competence that is overviewed as structural element of professional competence of future specialist.Документ Навчання презентації на заняттях з ділової іноземної мови у ВНЗ(2013) Власенко, Людмила Василівна; Михайлова, Неля ОлексіївнаВизначена презентація як жанр ділового дискурсу, уточнено поняття «ділова презентація», сформульована мета та виділені засоби її навчання, проаналізовані комунікативні та лінгвістичні особливості. Визначено два основних види ділової презентації для навчання: презентація-інформування та презентація-переконання. Теоретично обґрунтовано і практично розроблено комплекс вправ для навчання ділової презентації на основі процесуально-жанрового підходу. Сформульовані методичні рекомендації щодо навчання ділової презентації англійською мовою студентів економічних спеціальностей. The teaching objectives and teaching aids were defined. Business presentation has been analyzed within communication theory and linguistics. Business presentation teaching content and teaching principles were defined. The principles and the model of teaching presentation skills to students of Business English developed on the basis of the genre and process approaches were the foundation for developing the complex of exercises. The goal pursued is not only to teach students how to make concise, logical and coherent business presentations in English but also to teach them how to make those presentations culturally and socially acceptable to their listeners. The effectiveness and validity of the suggested exercise complex were verified and confirmed during experimental teaching.