Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 24
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та перспективи України як транзитної держави у післявоєнний час
    (2023) Репіч, Тетяна Анатоліївна; Турчина (Побережна), Марія Петрівна
    У статті розглянуто проблеми та перспективи транзитного потенціалу України у сучасних умовах. Стаття присвячена дослідженню розвитку вітчизняного ринку транзитних послуг з огляду на військові дії, значні руйнування транспортної інфраструктури, повне припинення транспортного сполучення з Росією та Білоруссю. Метою публікації є аналіз тенденцій зміни становища України як транзитної держави в сучасних умовах воєнного стану та напрацювання перспектив розвитку транзитного потенціалу України, як елементу національної безпеки. Завдяки тому, що Україна займає вигідну нішу в світовому транзитному бізнесі, таке становище перетворює її територію на сукупність суб’єктів міжнародної транзитної діяльності. Встановлено, що згідно з Індексом ефективності логістики Україна всі роки незалежності помітно відставала і значно відстає від країн-конкурентів у розвитку своєї логістичної інфраструктури. Зазначено, що вторгнення Росії до України та санкції, накладені на агресора, радикально змінили карту транспортно-логістичних зв’язків у Євразії. Досліджено рівень втрати транзитного потенціалу, оцінено обсяги збитків транспортної інфраструктури внаслідок військових дій та терористичних обстрілів. Досліджено важливу роль аналізу сильних і слабких сторін, можливостей та загроз розвитку транспортної інфраструктури країни у комплексному SWOT-аналізі повоєнного відновлення України. Акцентовано увагу на необхідності інтенсивного розвитку транскордонних залізничних коридорів з європейською шириною колії. За таких умов формування можливостей для нових транзитних потоків представляється надзвичайно важливим та своєчасним. Відзначено, що мінімізація післявоєнних зв’язків між Україною та Росією і Білоруссю змінять інтенсивність та структуру використання інфраструктури наземного транспорту у східній та північній частинах України. Сформульовано основні напрями післявоєнної відбудови транспортної інфраструктури та обґрунтовано, що ними повинні стати залізнична мережа та відновлення і реконструкція портового господарства. Проведені дослідження дозволяють зробити висновок щодо суттєвих змін у транспортному потенціалі України у післявоєнний час та становище України у світовій торгівлі та транспортній мережі.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості застосування логістичного підходу до управління на сільськогосподарських підприємствах
    (2021) Репіч, Тетяна Анатоліївна; Ласкаржевська, Олена Віталіївна
    Розглянуто особливості використання логістичного підходу до управління сільськогосподарськими підприємствами. Виокремлено основні види логістики та логістичні процеси, що в них протікають.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний стан розвитку транспортної інфраструктури України
    (2021) Репіч, Тетяна Анатоліївна; Булеховець, Анна Миколаївна
    У статті розглянуто походження терміну «транспортна інфраструктура» та сформовано загаль-не визначення цього терміну, що детермінується як сукупність об’єктів, що забезпечують задоволення по-треб населення та промисловості у перевезеннях пасажирів та вантажів. Розглянуто основні компоненти транспортної інфраструктури, що включає в себе шляхову мережу усіх видів транспорту, об’єкти тран-спортного сервісу, рухомий склад та транспортно-логістичні підприємства. Також у статті розглядається динаміка пасажирських та вантажних перевезень різними видами транспорту в період з 1995 по 2019 рік. Проаналізовано попит на різні види транспорту та причини падіння попиту в період з 2014 року.Розглядається дослідження Європейської Бізнес Асоціації, щодо рівня транспортної нфраструктури України. Визначено, що транспортна інфраструктура України знаходиться на низькому рівні розвитку. Також ана-лізується стан транспортної інфраструктури за різними видами транспорту. Визначено, що Україна по-требує термінових реформ у галузі транспорту для подальшого розвитку країни в цілому. Проаналізовано основні причини низького рівня розвитку транспортної інфраструктури України та сформовано необхідні заходи щодо підвищення індексу інфраструктури.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення управління логістичною системою підприємства на основі раціоналізації транспортних процесів
    (2019) Репіч, Тетяна Анатоліївна; Пазич, Тетяна Вікторівна
    Розглянуто теоретичні засади логістичної системи підприємства. Досліджено поняття «логістична система підприємства». Визначено проблеми, які заважають підвищенню ефективності логістичної системи на підприємстві та запропоновано низку заходів щодо удосконалення логістичної системи, що дозволить підприємству оптимізувати логістичні витрати та допоможе досягнути вищого рівня конкурентоспроможності на ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення логістичних процесів на складі
    (2020) Подрєз, Н. Г; Репіч, Тетяна Анатоліївна
    У статті досліджено роль логістичних процесів на складі і їх вплив на результативність діяльності підприємства та на відносини з клієнтами. Обґрунтовано, що чітко організований логістичний процес на складі буде гарантувати успішне функціонування складської підсистеми логістичної системи в цілому. Саме логістичний процес надає логістичній системі ідентифікаційну ознаку та виокремлює її як підсистему іншої, більш складної системи – системи управління підприємством. Основні завдання логістичних процесів на складі полягають в прийманні, зберіганні матеріальних запасів, їх підготовці до виробничого споживання, відвантаженні готової продукції споживачам, дотриманні норм запасів та контролі за витраченням матеріалів. Проаналізовано логістичні процеси на складі підприємства ПП «ЛУБНИМАШ» та охарактеризовано основні недоліки. Здійснено пошук резервів ефективності функціонування складу та логістичних процесів. Запропоновано шляхи удосконалення логістичних процесів на складі виробничого підприємства. Розглянуто переваги оренди складу для практичної діяльності ПП «ЛУБНИМАШ». Запропоновано автоматизацію складських робіт, як базовий напрямок вдосконалення організації робіт, пов'язаних зі зберіганням матеріальних цінностей і передачею їх у виробництво. Зроблено висновок, що саме виявлення найвужчого місця серед логістичних процесів на складі дасть можливість здійснення покращень та зменшити витрати на логістичну діяльність підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація вантажних перевезень за допомогою системи GPS-моніторингу
    (2020) Синявська, О. Б.; Репіч, Тетяна Анатоліївна
    У статті досліджено процес перевезення вантажів, що є одним із базових елементів функціонування підприємств. Обґрунтовано потребу в плануванні логістичних дій підприємства де має бути враховано багато факторів. Охарактеризовано сучасні способи оптимізації процесу транспортування. Виділено основні етапи процесу формування транспортного ланцюга, інформація про які була викладена у відповідній послідовності починаючи з організації маршруту та закінчуючи безпосередньо відвантаженням. Також було розглянуто ключові проблеми, що виникають на кожному дослідженому етапі транспортування їх джерела та способи вирішення. Досліджено діяльність ПАТ «Фірма «Полтавпиво», а саме його логістичні маршрути та склад автопарку. В результаті чого було запропоновано сучасні варіанти вирішення даних проблем, а саме встановлення системи GPS-моніторингу та інтеграція нових логістичних модулів до наявної інформаційної бази компанії.
  • Ескіз
    Документ
    Роль соціальних мереж у просуванні освітніх послуг
    (2015) Репіч, Тетяна Анатоліївна
    У статті розглянут о підходи до формування ефективних систем просування освітніх послуг. Проаналізовано український рекламний ринок і підкреслено суттєву роль сегменту Інтернет-реклами як провідного медіа-каналу. Підкреслено важ ливість реклами в соціальних мереж ах як способу особист існої комунікації з цільовими групами.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасна споживча упаковка: проблеми підвищення логістичної ефективності
    (2015) Репіч, Тетяна Анатоліївна
    У статті розглянуто проблему розробки й удосконалення споживчої упаковки, створення і функціонування якої виступає важливою точкою дотику логістики та маркетингу. Проаналізовано сучасний дизайнерський досвід забезпечення практичних рішень у підвищення логістичної ефективності сучасної споживчої упаковки. Підкреслено необхідність прагнення до компромісу між маркетинговими та промисловими потребами упаковки, конструкційними характеристиками самої продукції й вимогами логістики. The article deals with the problem of development and improvement of consumer packaging, establishment and operation of which is an important point of contact between logistics and marketing. Modern design experience has been analyzed in order to provide practical solutions for improving the efficiency of modern logistics of consumer packaging. The need for compromise between the desire for marketing and industrial packaging needs, the construction characteristics of the product itself and logistics requirements have been outlined.
  • Ескіз
    Документ
    Вигідно підприємству і людям
    (2004) Сологуб, Олена Петрівна; Репіч, Тетяна Анатоліївна
    У статті розглянуто базові методи упорядкування асортименту хлібопекарських підприємств, запропоновано математичну модель, що дозволяє вибрати оптимальну глибину асортиментного ряду, спираючись на показники рентабельності та маржі прибутку. In the article the basic techniques range ordering bakeries proposed mathematical model to choose the optimum depth of product range, based on indicators of profitability and margins.
  • Ескіз
    Документ
    Грандіозні логістичні операції Радянського Союзу
    (2013) Репіч, Тетяна Анатоліївна
    Розглянуто крупні логістичні операції, які були організовані та здійснені радянськими логістами на території Радянського Союзу у військовий та повоєнний час: евакуація промисловості, населення та матеріальних цінностей з Європейської частини СРСР у 1941-1942 рр., стратегічне перекидання військ Радянської Армії влітку 1945 р. із Західної Європи на Далекий Схід, евакуація жителів м. Прип’ять та інших населених місць під час Чорнобильської аварії у 1986 році. Considered in detail the major logistics operations, which have been organized and implemented by the Soviet logisticians in the Soviet Union during the war and post-war period: the evacuation of industry, population and wealth of the European part of the USSR in 1941-1942, the strategic movement of troops of the Soviet Army in the summer of 1945 Western Europe to the Far East, the evacuation of the residents of Pripyat and other localities during the Chernobyl accident in 1986.