Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
25 результатів
Результати пошуку
Документ Адаптована концепція холістичного маркетингу як інструмент залучення та утримання споживачів(2022) Семененко, Катерина Юріївна; Дунін, Максим Євгенович; Розумей, Світлана БорисівнаРозглянуто концепцію холістичного маркетингу як сучасного підходу до організації маркетингової діяльності, основною особливістю якого є інтеграція базових принципів маркетингу на всіх етапах управляння бізнес-процесами підприємства. Визначено важливість використання засад холістичного маркетингу в умовах втрати актуальності традиційного підходу та зміни ринкових орієнтирів. Уточнено поняття «холістична концепція маркетингу», надано авторське визначення холістичного концепту маркетингу, описано холістичний концепт ринку та його вплив на зміну споживчої поведінки, деталізовано механізм його реалізації у практиці економічної діяльності підприємства. Показано взаємозв’язок між холізмом як напрямком сучасної філософії бізнесу, становленням цілісного ринку та появою холістичної концепції маркетингу, як реакції на загальну зміну в структурі ринкових процесів. Обґрунтовано необхідність діагностики ринку з точки зору холізму з урахуванням його багаторівневості та інтегрованості внутрішніх процесів через призму цілісного концепту, а саме єдність чотирьох елементів: розуміння ринку, ринкову діяльність, уявлення про ринок та суб’єкти ринку. Виділено складові холістичної концепції маркетингу та функції, які додатково реалізовуються у разі її впровадження підприємством: аналіз та ідентифікація споживчої вартості, створення споживчої вартості та надання споживчої вартості. Описано вплив холістичної концепції маркетингу на процеси залучення та утримання клієнтів підприємства. Діагностовано проблематику зниження результативності процесів залучення та утримання споживачів у разі повної чи часткової відмови підприємства від застосування засад соціально-відповідального маркетингу, що в свою чергу знижує рівень позитивного сприйняття клієнтоорієнтованості. Запропоновано адаптовану концепцію холістичного маркетингу із застосуванням інструментів digital-маркетингу та з урахуванням основних засад соціально-відповідального маркетингу як важливої складової залучення та утримання споживачів в сучасних ринкових умовах. Запропоновано можливий набір інструментів задля успішної одночасної адаптації основних засад реалізації соціально-відповідального маркетингу та digital-маркетингу. Conception of holistic marketing as modern approach to the organization of marketing activity, the basic feature of which is integration of basic principles of marketing on all stages of management by the business processes of the enterprise is considered. Importance of the use of holistic marketing principles in the conditions of loss of traditional approach actuality and change of market reference-points. The concept “holistic conception of marketing” is specified, authorial determination of holistic concept of marketing is given; the holistic concept of market and its influence on the change of consumer behavior, the mechanism of its realization is given in details in practice of economic activity of the enterprise are described in the article. Intercommunication between holism as the direction of modern philosophy of business, becoming of integral market and appearance of holistic conception of marketing, as reactions on common change in the structure of market processes is shown. The necessity of market diagnostics is reasonable from the point of view of holism taking into account its multilevel and integrating of internal processes through the prism of integral concept, namely unity of four elements: market understanding, market activity, idea about the market and market subjects is described. Holistic conceptions of marketing and function that is additionally realized in case of its introduction by the enterprise: analysis and authentication of consumer cost, creation of consumer cost and grant of consumer cost are distinguished. Influence of holistic conception of marketing on the processes of bringing in and persuading of clients of the enterprise is described. The range of problems of decline of effectiveness processes of bringing and persuading of consumers in case of complete or partial abandonment of the enterprise from application of the principles of socially responsible marketing that reduces the level of positive perception of customer orientation is diagnosed. The adapted conception of holistic marketing with application of digital- marketing instruments and taking into account basic principles of socially responsible marketing as important constituent of bringing in and persuading of consumers in modern market conditions is offered. The possible set of tools for successful simultaneous adaptation of basic principles of socially responsible marketing realization and digital-marketing is given.Документ Формування ефективної маркетингової політики розподілу продукції підприємств(2023) Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Лелека, Ольга ОлександрівнаУ статті досліджено сутність категорії. Проаналізовано основні положення теорії формування систем розподілу продукції підприємств. Удосконалено понятійно-категорійний апарат та надано авторське визначення таких понять як «збут», «збутова політика», «політика розподілу», «збутова система», «система розподілу продукції». Визначено, взаємне підпорядкування понять «збутова політики підприємства» та «політика розподілу продукції підприємства». Досліджено підходи до формування систем розподілу продукції, які ґрунтуються на управлінському або економічному аспектах. Запропоновано здійснювати вибір пріоритетних для підприємства систем/каналів розподілу продукції на основі комплексного підходу, в якому враховано не тільки управлінські задачі, які стоять перед окремими системами/каналами розподілу продукції, але й економічні цілі підприємства. The article examines the essence of the category. The main provisions of the theory of the formation of production distribution systems of enterprises are analyzed. The conceptual and categorical apparatus has been improved and the author's definition of such terms as "sales", "sales policy", "distribution policy", "sales system", "product distribution system" has been provided. Mutual subordination of the concepts of "enterprise sales policy" and "enterprise product distribution policy" has been determined. Approaches to the formation of product distribution systems based on managerial or economic aspects have been studied. It is proposed to select priority systems/channels of product distribution for the enterprise based on a comprehensive approach, which takes into account not only the management tasks facing individual systems/channels of product distribution, but also the economic goals of the enterprise.Документ Особливості інтернет-маркетингу в сучасних умовах(2019) Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Келеп, Юлія РоманівнаУ роботі досліджено сучасні особливості інтернет-маркетингу в Україні. Проведено аналіз основних інструментів інтернет-маркетингу, що наразі є найбільш популярними в соціальних мережах для просування споживчих товарів та послуг. Встановлено, що основними перевагами інтернет-маркетингу є таргетування, інтерактивність та автоматизація процесу обслуговування потенційних клієнтів. Під час дослідження було проаналізовано принципи та способи застосування таких основних інструментів інтернет-маркетингу, як веб-аналітика; SEO (search engine optimization); SMM (social media marketing); контент-маркетинг; контекстна реклама. У результаті проведеного дослідження визначено, що контекстна реклама поділяється на пошукову та тематичну. При цьому, пошукова реклама відповідає пошуковому запиту і показується на сторінці видачі результатів, а тематична реклама розміщується на сайтах із схожою тематикою, що входять в рекламну мережу пошукової системи. The paper explores the modern features of Internet marketing in Ukraine. The analysis of the main tools of Internet marketing, which are currently the most popular on social networks for the promotion of consumer goods and services. The main advantages of internet marketing are targeting, interactivity and automation of the process of potential customers serving. The paper analyzes the principles and methods of using such basic internet marketing tools as web analytics; SEO (search engine optimization); SMM (social media marketing); content marketing; contextual advertising. The contextual advertising is divided into search and content. In this case, search advertising responds to the search query and is displayed on the results page, and content ads are placed on sites with similar topics included in the search network.Документ Оцінювання стану конкуренції на ринку жироолійної продукції України(2019) Розумей, Світлана Борисівна; Семідей, Ксенія ОлександрівнаМетою дослідження є визначення стану конкуренції на ринку жироолійної продукції України на основі існуючих підходів, із застосуванням «закону великих чисел» та розробка рекомендацій щодо подальшого розвитку галузі. При підготовці статті використовувалися загальнонаукові та емпіричні методи наукового дослідження, а саме: системний метод, метод узагальнення та опису. З метою оцінювання конкурентної ситуації на ринку жироолійної продукції України визначено ринкові частки конкурентів, розраховано індекс концентрації ринку, чотирьохчастковий показник концентрації, індекс Херфінделя-Хіршмана, індекс Розенблюта. В ході дослідження показників конкуренції встановлена необхідність застосування «закону великих чисел» для визначення часток великої кількості малих підприємств на ринку, без втрати точності і правильності розрахунків показників конкуренції. Дослідження показників конкуренції жироолійної продукції в Україні у 2016-2017 рр. показало, що ринок був немонополізованим, низькоконцентрованим та з високою інтенсивністю конкуренції. Така ситуація відповідає інтересам всіх учасників ринку та потребує підтримки такого ж стану у майбутньому. The purpose of the research is to determine the state of competition at the fat-and-oil production market of Ukraine according to the given approaches with the using “large numbers law” and formulation of recommendations of further industry development. Working out of the article general scientific and empirical methods of scientific research were used, such as system method, method of generalization and description. In order to estimate the competitive situation of fat-and-oil market in Ukraine the market share of competitors were determined, the market concentration index, the four-particle of concentration index measure, Herfindahl-Hirschman Index, Rosenbluet Index were calculated. During the research of competitive indicators, it is needed to apply “large numbers law” for determining the shares of large number of small enterprises in the market, without losing accuracy and correct calculations of competitive indicators. Investigation of competition indicators of fat-and-oil products in Ukraine in 2016-2017showed the market was not monopolized, low concentrated and with high intensity of competition. This situation meets interests of all participants of the market and needs the same support in future.Документ Сутність та етапи комерційної діяльності підприємства(2018) Розумей, Світлана Борисівна; Голь, Аліна ОлександрівнаУ статті розглянуті підходи щодо формування етапів комерційної діяльності підприємства, здійснено їх узагальнення та систематизацію. Визначено основні методи дослідження, які використовуються для аналізу комерційної діяльності на кожному з етапів. Проведено аналіз комерційної діяльності посередницького підприємства. За результатами дослідження надані висновки. In the article describes different approaches to formation the stages of commercial activity of the enterprise, made a generalization and systematization of these stages. On the example of the wholesale enterprise conducted researches and analysis basic stages of commercial activity. According to the results of the researches determined the conclusions.Документ Візуальний мерчандайзинг (вітриністика) як засіб просування товару(2018) Розумей, Світлана Борисівна; Долюк, Анастасія Володимирівна; Семененко, Катерина ЮріївнаУ статті розкрито сутність поняття «вітрина» як інструменту візуального мерчандайзингу, що сприяє просуванню товару. Визначено основні цілі застосування вітрини у мерчандайзингу та можливості підвищення потоку споживачів за рахунок їх використання. Узагальнено основні види вітрин та визначена їх характеристика. Розглянуто чинники та правила, які застосовуються при виборі ефективної концепції вітрини. Проведено дослідження використання різних видів вітрин у магазинах Києва. The article defines the essence of the concept of «showcase» as an instrument of visual merchandising that promotes product promotion. There were defined main purposes of using of showcases in commodity research and the possibilities of increasing the flow of consumers due to their using. The main types of shop windows were generalized and their characteristics were determined. There were considered the factors and rules that apply for choosing an effective concept of a showcases. There was research of using of different types of showcases in shops of Kiev.Документ Методичні аспекти формування систем розподілу продукції в збутовій системі підприємства(2017) Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина ВолодимирівнаПроведені дослідження показали, що налагодження ефективної збутової політики є пріоритетним завданням сучасного підприємства. Рішення стосовно формування ефективних систем розподілу продукції являються центральною ланкою збутової політики підприємства. В ході дослідження визначено, що деякі науковці ототожнюють ряд понять теорії збуту. На основі аналізу праць вчених Ahlert D., Polyezhayeva I. O., Balabanova L. V., Kotler F., Armstronh H., Sonders D., Vonh V. удосконалено теоретичний інструментарій та визначено власне бачення понять «sales», «distribution of production» та «enterprise production system distribution». У статті розглянуто існуючі підходи до механізму формування систем розподілу продукції у збутовій системі підприємства, які викладено у працях Horchels L., El'-Ansari A. I., Kotlera F., Marien E., Shterna L. V. та Koflan E. T. Визначено, що існуючі дослідження висвітлюють проблему односторонньо, зупиняючись тільки на окремих питаннях, наприклад, ефективності каналів та систем розподілу продукції підприємства, управління учасниками каналів розподілу продукції у системі розподілу підприємства або розробки стратегій охоплення ринку. Запропоновано послідовність етапів формування систем розподілу продукції, яка враховує концептуальні можливості прийняття управлінських рішень для різних рівнів розподілу: систем та каналів розподілу продукції, а також учасників каналів розподілу продукції підприємства. Спочатку відбувається узгодження цілей політики розподілу з цілями підприємства та формуються канали розподілу продукції. В подальшому визначаються можливості управління системами розподілу продукції підприємств за допомогою показника «ступінь вертикальної інтеграції». Оцінюється економічна ефективність каналів розподілу продукції та ухвалюються стратегічні рішення в каналах розподілу продукції, а також визначаються стратегій взаємодії з учасниками каналів розподілу продукції. Формування оптимальних систем розподілу продукції здійснюється на основі комплексного оцінювання як економічних (ефективність), так управлінських (рівень керованості) аспектів та прийняття стратегічних рішень ефективного управління. The conducted studies have shown that the establishment of an effective marketing policy is a priority task of a modern enterprise. Decisions concerning the formation of efficient distribution systems are the central element of the company's sales policy. The study determined that some scientists identified several concepts of the marketing theory. By analyzing the works of scientists Ahlert D., Polyezhayeva I. O., Balabanova L. V., Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V. theoretical tools are improved and defined the vision of «sales», «distribution of production» and «enterprise production system distribution ». The article reviews current approaches to the mechanism of formation of product distribution system in the company sales, which is set out in the writings Coughlan A.T.. Gorchels L., El-Ansary A. I., Kotler Ph., Marien E., Stern L.W. and West C. It’s determined that existing studies highlight the problem one-sided, focusing only on certain issues, such as the efficiency of distribution channels and production companies, managing product distribution channels parties in the distribution system of the enterprise or developing strategies for reaching the market. The sequence of stages of the formation of distribution systems is proposed, which takes into account the conceptual possibilities of making managerial decisions for the different levels of distribution: systems and channels of distribution of products, as well as participants of distribution channels of production of the enterprise. First, the objectives of the distribution policy are aligned with the objectives of the enterprise and the distribution channels are defined. In the future, the possibilities of controlling the distribution systems are determined using the indicator "degree of vertical integration". The economic efficiency of distribution channels is evaluated and strategic decisions in the distribution channels are adopted. Also the strategy of interaction with the participants of the distribution channels is determined. The formation of optimal product distribution systems is based on a comprehensive assessment of both economic (efficiency) and managerial (level of manageability) aspects and on making strategic decisions of effective management.Документ Класифікація інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу(2017) Богун, Леся Юріївна; Розумей, Світлана БорисівнаУ статті було досліджено існуючі підходи до визначення поняття «інтегровані маркетингові комунікації» на основі наукових праць Raupov R., Pan L., Krauze O., Yankovs'ka H., Shestov S., Sirenko K. Узагальнення зазначеного наукового доробку дозволило визначити власне бачення поняття «інтегровані маркетингові комунікації». Вагомою складовою цього засобу є інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу, які тривалий час вважалися «рекламою в місцях продажу». На думку Ambler T., Hosford-Dunn H., Moorthy S., Osenton T., Holubkova E. N., інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу відносяться до синтетичних засіб маркетингових комунікацій. Вони включають в себе елементи та прийоми реклами, персонального продажу, зв'язків з громадськістю тощо і стимулюють рівень збуту у роздрібній торгівлі шляхом привернення уваги споживачів до певних груп товарів без активної участі торгового персоналу. Проведені дослідження дозволили встановити ознаки класифікацій інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу: за місцем розташування, за способом передачі, за каналом донесення, за походженням. Зазначені ознаки характеризують інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу з точки зору підходу «inside-out», який передбачає погляд на оточуюче середовище зсередини підприємства. Застосувавши підхід «outside-in», що відображає бачення діяльності підприємства ззовні, було запропоновано здійснювати класифікацію інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу за способом сприйняття споживачем. При цьому виділяються такі види комунікацій: візуальні, аудіальні, тактильні, нюхові, смакові та емоційні. Такий підхід до класифікації інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу дозволяє сформувати лояльність у споживача до підприємства та його товару з використанням сучасних маркетингових технологій. In this article were studied existing approaches to the definition of "integrated marketing communications" based on researches of Raupov R., Pan L., Krauze O., Yankovs'ka H., Shestov S., Sirenko K. Generalization mentioned scientific results allowed me to determine my own vision of the concept of "integrated marketing communications". A significant component of this notion is the integrated marketing communications in point of sale, which for a long time were considered as "advertising at point of sale." According to Ambler T., Hosford-Dunn H., Moorthy S., Osenton T., Holubkova E. N., integrated marketing communications at point of sale refer to synthetic means of marketing communications. They include elements and techniques of advertising, personal selling, public relations, etc. and stimulate the level of sales in retail trade by attracting the attention of consumers to certain groups of goods without the active participation of the sales staff. Studies have revealed signs of classifications of integrated marketing communications in point of sale: by the location, by the transferring method, by the delivery channel, by the origin. These features characterize integrated marketing communications in point of sale in terms of approach «inside-out», which provides a view on the environment from inside of the company. Applying the approach «outside-in», which reflects the vision of the company from the outside, it was suggested to make a classification of integrated marketing communications in point of sale by the way of consumer perception. It highlighted the following types of communication: visual, auditory, tactile, olfactory, gustatory and emotional. This approach to classification of integrated marketing communications in point of sale allows generating loyalty from the consumer to the enterprise and its product using modern marketing techniques.Документ Онлайн та офлайн інструменти в системі інтегрованих маркетингових комунікацій(2022) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Молін, Наталія ОлегівнаУ статті досліджено сучасні ринкові тенденції форм комунікації із цільовими групами споживачів, а також тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) у розрізі нової комерційної реальності. З’ясовано, що пропорції використання засобів комунікації змінюються на користь digital-технологій. Встановлено, що для досягнення найбільшого комунікаційного ефекту необхідною є синергія онлайн та офлайн інструментів ІМК. Наведено розподіл інструментів ІМК для реального та віртуального економічного середовища та каналів комунікації для кожного з них. Проаналізовано існуючі методи формування системи ІМК, виявлено причини, з яких вони не здатні у повній мірі задовольнити потреби підприємства щодо використання найбільш ефективних комунікаційних інструментів. Запропоновано етапи процесу побудови комплексу ІМК, який відповідає сучасному етапу розвитку бізнес-процесів. The share of marketing communication tools aimed at capturing the consumers’ attention in the online space has grown and is constantly accelerating its pace. Therefore, enterprises prefer promotion on the Internet, because it guarantees greater effectiveness from their activities. But at the same time, the maximum communication effect can be achieved in synergy with offline tools, which, although they have faded into the background, still perform their communication function well. At this stage in the development of society, communication with consumers continues to be important, but is being transformed into more modern and interactive ways of interconnection. The level of confidence of our country’s population in online shopping has also grown, but this issue is still relevant for enterprises. Increasing the level of security of purchases on the Internet, increasing brand loyalty and the formation of a stable positive image among different segments of the population are relevant vectors for companies that among other things, through the IMC complex can be achieved. There is also a need to study the methods of forming IMC for different types of market and the possibilities of domestic enterprises for the economic adaptation of communication tools to foreign markets.Документ Сучасні тенденції використання трейд-маркетингу на виробничих та торговельних підприємствах(2020) Розумей, Світлана Борисівна; Юденко, Галина Юріївна; Гончарова, Ольга АндріівнаНа ринку ведеться постійна боротьба між підприємствами, в якій перемогу отримає той, хто ефективно планує, реалізує та вимірює результати маркетингової діяльності. Для отримання більшого прибутку та задоволення потреб клієнтів підприємства застосовують механізм трейдмаркетингу. Це поняття мало досліджене українськими науковцями та недостатньо використовується сучасними виробниками та рітейлом. Метою статті є поглиблений аналіз сутності та характеристик трейд-маркетингу, вдосконалення класифікації інструментів і узагальнення показників вимірювання ефективності трейд-маркетингу, а також визначення особливостей їх використання виробниками та рітейлом. У статті сформовано власне визначення поняття «трейд-маркетинг». Розширено існуючий підхід до класифікації інструментів трейд-маркетингу. Досліджено та сформовано параметри вимірювання ефективності трейд-маркетингу, які допоможуть підприємству ефективніше планувати більш дієві активності.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »