Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    E-mail як ефективний канал маркетингових комунікацій
    (2016) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Авраменко, Інна Миколаївна
    У статті розглянуто теоретичні основи е-mail-маркетингу як ефективного інструменту підтримки бізнесу, що сприяє налагодженню тісних зв’язків з існуючими клієнтами та допомагає залучити нових. Наведено його відмінність від спаму. Розглянуто види е-mail-розсилок як основного інструмента е-mail-маркетингу, а також виокремлено критерії, що їх необхідно дотримуватися під час створення повідомлень. Визначено можливі реакції користувачів на розсилки від підприємств різних напрямів діяльності. Узагальнено показники оцінювання ефективності даного каналу маркетингових комунікацій, серед яких виділено конверсію як найбільш вживаний показник.
  • Ескіз
    Документ
    Використання гештальт-технологій у маркетингу
    (2017) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина Юріївна; Білодідова, Наталія Миколаївна
    У статті обґрунтовано необхідність використання нестандартних підходів до планування комплексу просування на підприємствах. Проаналізовано принципи гештальт-психології та виділено низку основних з них, що є придатними для використання у сфері маркетингу, реклами, дослідження поведінки споживачів. Детально розглянуто застосування технологій гештальт-психології з метою обґрунтування доцільності та ефективності їх застосування у маркетинговій практиці вітчизняних підприємств. Наведено приклади застосування деяких принципів гештальт-психології виробниками молочної продукції. The article substantiates the necessity of using non-standard approaches to planning of the complex of promotion at enterprises. The principles of gestalt-psychology are analyzed and a number of basic ones are selected, which are suitable for use in the field of marketing, advertising, consumer behavior research. The application of gestalt-psychology technologies in order to justify the expediency and effectiveness of their application in the marketing practice of domestic enterprises is considered in detail. Examples of application of some principles of gestalt-psychology by producers of dairy products are given.
  • Ескіз
    Документ
    Сутнісна характеристика маркетингових методів цінових досліджень
    (2009) Семененко, Катерина Юріївна; Скригун, Наталія Петрівна
    Розглянуто сутність основних маркетингових методів досліджень ціни, встановлено їхні переваги й недоліки, найбільш оптимальні методи цінових досліджень залежно від поставлених завдань. Essence of basic marketing methods of price researches is considered, their advantages and defects are set, the most optimal methods of price researches are set depending on the given tasks.
  • Ескіз
    Документ
    Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу
    (2013) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Семененко, Катерина Юріївна
    Розглянуто сутність планування комунікаційного міксу як складової маркетингу. Уточнено та систематизовано етапи планування маркетингових комунікацій. Конкретизовано дії на кожному етапі планування просування продукції. It is described the essence of planning communication mix as part of marketing. It is clarified and systematized planning stages of marketing communications. It is overviewed the steps of planning promotion at every stage.