Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Гончарне мистецтво як сучасна інновація в індустрії гостинності
    (2023) Боровик, Тетяна Миколаївна; Сильчук, Тетяна Анатоліївна
    Досліджено перспективи розвитку гончарного мистецтва в Україні. В контексті сучасних тенденцій гостинності, важливим аспектом є створення унікального та незабутнього досвіду для гостей. Гончарне мистецтво, як мистецтво ручного виготовлення керамічних виробів, виявляється значущим інструментом для досягнення цієї мети. Показано вплив впровадження гончарного мистецтва на готельний бізнес, культурну спадщину та задоволення потреб гостей. Стаття обговорює теоретичні аспекти та практичні застосування гончарного мистецтва у сфері гостинності. Встановлено, що використання гончарного мистецтва, як елементу бренду готелю, позначить його унікальність та зверне увагу на культурні цінності країни. Підкреслено важливість розвитку гончарного мистецтва в готелях для збереження культурної спадщини та підвищення привабливості готельного сектору в Україні
  • Ескіз
    Документ
    Система інтерактивного голосового управління готельним номером
    (2022) Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Лахно, Анастасія Ігорівна
    У статті проаналізовано систему інтерактивного голосового управління номером, як одну з сучасних інновацій в готельному бізнесі. Досліджено впровадження даної системи в управління готелем. Проаналізовано існуючі приклади впровадження даної інновації у світі та в готелях Україні. Визначено перспективи її розвитку. Розглянуто світові компанії, які надають послуги голосового управління готельним номером. Визначено характерні особливості функціонування готелю, який має функцію голосового управління номером. Розглянуто основні можливості та переваги найсучасніших технологій голосового управляння номеру з тих, що наявні на ринку. Досліджено набір функцій інтерактивного голосового управління, що необхідні для вирішення багатьох завдань в управлінні готельним підприємством. Визначено за яких умов підприємству можна отримати додатковий дохід від системи голосового управління номером. Підсумовано переваги впровадження інновації в управління готелем та переваги для адміністрації готелю та клієнтів. The article analyzes such a modern hotel innovation as a voice room control system, and also investigates the implementation of this system in hotel management. Existing examples of the implementation of this innovation in the world and in Ukraine were analyzed. The prospects for its development have been determined. Global companies that provide hotel room voice control services are considered. The characteristic features of the operation of the hotel, which has the function of voice control of the room, have been determined. The main possibilities and advantages of the most modern technologies of voice control of the number from those available on the market are considered. A set of voice control functions, which are necessary for solving many tasks in the management of a hotel enterprise, has been studied. It is determined under what conditions the company can receive additional income from the voice control system. The advantages of implementing innovation in hotel management and the benefits for the hotel administration and customers are summarized. The voice control system consists of a smart speaker and smart devices controlled by specialized software. With the help of voice commands, guests will be able to control the temperature and air conditioning of the room, audio-visual systems, order food in the room and tickets for events or transport, leave audio feedback about the stay to the hotel administrators. Also, this system will help to conduct analytics based on the services provided, conducted surveys and feedback. Voice control system can include voice concierge functions so that guests can instantly receive the necessary information related to their stay at the hotel, as well as the ability to quickly contact the administrator. This system also helps free the staff from routine issues and pay more attention to the processes that need their attention. The system is built on a modular basis and the hotel can independently choose the functions that should be in this software, as well as create new ones together with a team of specialists according to its own requirements. For example, an enterprise can choose a module for ordering meals from a hotel restaurant using voice commands.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи оптимізації роботи закладів готельного та ресторанного господарства
    (2023) Сильчук, Тетяна Анатоліївна; Пушка, Ольга Сергіївна; Золотарева, Евеліна Едуардівна
    Метою статті є дослідження впливу пандемії Covid-19 на індустрію гостинності, шляхів оптимізації роботи готельно-ресторанного господарства та очікуваних результатів від впровадження інновацій. За результатами досліджень, в зв’язку з пандемією рівень заселення готелей був майже в два рази нижчий за попередні роки. Спираючись на досвід великих компаній можна узагальнити основні правила покращення попиту на послуги закладів готельно-ресторанного господарства. При дотримані стратегії відновлення бізнесу в індустрії гостинності, коли компанія дотримується вимог безпеки, впроваджує інновації для розвитку підприємства, кількість відвідувачів закладів збільшується. Для того, щоб забезпечити ефективне функціонування підприємств готельно-ресторанного бізнесу потрібно звернути увагу на безпеку послуг, що надають заклади. Потрібно бути гнучкими та підлаштовуватися під нові реалії сьогодення, а саме діджиталізацію сучасного покоління. Виконуючі усі наведені вище правила потік гостей у готельному та ресторанному господарстві значно збільшиться. The problem is extremely urgent. The hotel and restaurant industry occupies an important place in the world economy. With the spread of quarantine restrictions caused by the Covid-19 pandemic, a large proportion of businesses go bankrupt and close. To support the hotel and restaurant business, it is necessary to optimize its operation. The purpose of the article is to find out the impact of the coronavirus pandemic on the hospitality industry, ways to optimize the operation and the expected results from the introduction of innovations. When the strategy of business recovery in the hospitality industry is followed, when it is clearly visible that the company complies with security requirements, introduces innovations for the development of the Enterprise, people begin to trust and return to the usual pace of life. In general, modern enterprises of the hotel and restaurant sector are in a rather difficult state due to the situation that has developed in the world, in particular, the existing Covid-19 pandemic. You also need to be flexible and adapt to the new realities of our time, namely the digitalization of the modern generation.