Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Вірусна реклама в інтернет-просторі: сутність та прийоми
    (2019) Скригун, Наталія Петрівна; Метейко, Віталіна Олексіївна
    Поки одні рекламодавці закладають в маркетингові бюджети мільйони гривень, інші успішно ведуть рекламні кампанії з мінімальними втратами часу і грошей. Причина їхнього успіху полягає в тому, що вони зуміли створити унікальний рекламний продукт, який настільки припав до душі користувачам соціальних мереж, що ті самі поширюють його в інтернеті. Ця техніка поширення реклами отримала назву вірусний маркетинг.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова діяльність в соціальних мережах Facebook та Instagram
    (2019) Семененко, Катерина Юріївна; Юрченко, Вероніка Ігорівна; Скригун, Наталія Петрівна
    В роботі було проаналізовано популярність соціальних мереж серед українських користувачів. Досліджено інструменти, за допомогою яких здійснюється підприємницька діяльність в соціальних мережах та за допомогою яких маркетологи просувають і продають товари та послуги в найпопулярніших соціальних мережах в Україні Facebook та Instagram. Проаналізовано сильні та слабкі сторони маркетингу в соціальних мережах. Виявлено, що основними критеріями успішної бізнес-діяльності в мережі є візуальний стиль та вдале просування. Уточнено дієві інструменти просування в соціальних мережах, серед яких виокремлено: платну рекламу, орієнтовану на конкретну цільову аудиторію (таргетингова реклама), роботу з лідерами думок та інструменти «массфоловінгу» та «масслайкінгу». The article analyzes the popularity of social networks among Ukrainian users. The tools by which entrepreneurship in social networks is carried out and through which marketers promote and sell goods and services in the most popular social networks in Ukraine, Facebook and Instagram are explored. Also, It was analyzed the strengths and weaknesses of marketing in social networks. It was found that the main criteria for successful online business activity are visual style and successful promotion. For successful promotion, marketers use such basic tools as: target advertisement, work with opinion leaders and tools for "massfollowing" and "massliking".