Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Автаркія у вирішенні продовольчої безпеки(2019) Кундєєва, Галина Олексіївна; Соломка, Ольга Миколаївна; Швед, Тетяна ВолодимирівнаВ статті досліджено дві концепції забезпечення продовольчої безпеки – виробничу і споживчу. З’ясовано, що теоретичним підґрунтям досягнення продовольчої безпеки стає екоцентризм з необхідністю регулятивної дії з боку держави. Обґрунтовано визначення моделі забезпечення продовольчої безпеки, яка враховує засади «базових» моделей: автаркійної, імперської, динамічної, інноваційної. Запропоновано авторську дефініцію автаркії. Доведено доцільність зміни моделі споживання та виробництва. The article examines two concepts of ensuring food security - production and consumer. It was found that the theoretical basis for achieving food security is ecocentrism with the need for regulatory action by the state. The definition of the food security model, which takes into account the principles of the "basic" models: autarkic, imperial, dynamic, innovative, is substantiated. The author's definition of autarky is proposed. The expediency of changing the consumption and production model has been proven.Документ Бренд роботодавця підприємств харчової промисловості(2022) Драган, Олена Іванівна; Соломка, Ольга Миколаївна; Мазник, Ліана ВалеріївнаУ статті досліджуються питання, пов’язані з формуванням бренду роботодавця підприємств харчової промисловості для підтримання ділової репутації та подальшого залучення і розвитку співробітників. Встановлено, що побудова міцного бренду роботодавця є актуальним завданням будь-якого підприємства в умовах посилення конкурентної боротьби за висококваліфікований персонал. Окреслено конкурентні переваги, практики формування і просування бренду роботодавця підприємств харчової промисловості на прикладі компаній Nestle, Roshen, PepsiCo Україна, які вкладають серйозні ресурси у розвиток та підтримку власних HR-брендів.. Виокремлено складові успішного бренду (іміджу) роботодавця для трьох категорій персоналу (студенти та випускники, висококваліфіковані професіонали, інші категорії персоналу). За результатами дослідження визначено, що бренд роботодавця є довгостроковим ресурсом для підприємств харчової промисловості і складним завданням для HR-менеджерів компаній. The questions related to the forming of employer brand of enterprises of food industry for maintenance of business reputation and further engage and development of employees are investigated in the article. Today it is not enough material motivation for workers, additionally pulled out requirement to the development, management, certification, prosperity on international standards, participating in projects, and ratings. The construction of strong employer brand is the actual task of any enterprise in the conditions of competitive activity strengthening for highly skilled personnel is set. Key companies that work in the field of employer brand research are distinguished. The modern international and Ukrainian rating of the best employers that measure the companies’ attractiveness from the point of view of employment is analyzed. The major factors of choice by the search of company-employer, in particular stability of company at the market, financial possibility of company, its social responsible position, corporate culture and others are distinguished. Comparison of criteria of choosing employer for youth and for experience specialists is conducted. Competitive edges, practices of forming and advancements of employer brand of enterprises of food industry, are outlined on the example of companies such as Nestle, Roshen, PepsiCo Ukraine, that engage serious resources in development and support of their own HR-brands. At image forming, it is necessary to consider its constituents, as moral values, advertisement sphere, packing material, location and situation in office, personnel dress code, firm’s name, forms of firm, business cards, packages and other is offered in the article. The constituents of successful brand (image) of employer for three categories of personnel (students and graduating students, highly skilled professionals, other categories of personnel) are distinguished. On the results of the research, it is considered that employer brand is a long-term, strategic resource for the enterprises of food industry, and the search of highly skilled specialists is permanent continuous and difficult task for HR-managers of companies.Документ Україна: країна економічних проблем чи можливостей(2018) Вжитинська (Омельченко), Ксенія Юріївна; Соломка, Ольга МиколаївнаУ статті розглянуто основні економічні переваги країни та її додаткові можливості на шляху до економічної стабільності та розвитку. Запропоновано аналіз основних макроекономічних показників, а саме: валового внутрішнього продукту, рівня безробіття, аналіз відсоткової ставки, виробництва продукції, імпорту та експорту, споживання тощо з метою виявлення додаткових можливостей і певних проблемних місць. Згідно з аналізом можна відмітити, що на сьогодні країна знаходиться у нестабільному стані. Деякі показники погіршуються, починаючи з 2013 року і до 2017 року включно. Особливо негативним фактором можна вважати постійне зниження кількості населення та погіршення економічних показників.Документ Здоров’я як чинник соціально-економічного розвитку країни: інтегрований підхід(2019) Кундєєва, Галина Олексіївна; Соломка, Ольга МиколаївнаУ статті досліджено багатоаспектність категорії «здоров’я» та запропоновано інтегрований підхід до дослідження особливої ролі здоров’я у забезпеченні соціально-економічного розвитку країни. Сформовано біосоціо-економічну модель здоров’я з урахуванням економічної компоненти. Проаналізовано існуючи системи показників для оцінки суспільного здоров’я з позиції впливу на економічне зростання країни. Досліджено залежність ВВП країни від тривалості життя, кількості померлих, а також залежність зміни ВВП країни від природного приросту/скорочення населення. Запропоновано зміну концепції державної освіти щодо зміцнення здоров’я населення як тріади: виховання у дитинстві – освіта в школі та закладах вищої освіти – просвіта у зрілому віці.Документ Капітал здоров'я як головний складник людського капіталу в сучасних умовах(2019) Кундєєва, Галина Олексіївна; Соломка, Ольга МиколаївнаРозглянуто капітал здоров'я як основа формування і функціонування людського капіталу в умовах нової моделі розвитку і нових чинників економічного зростання постіндустріальної економіки. Розкрито зміст людського капіталу, його структуру, виділені основні види людського капіталу та їх взаємозв'язок. В ході розгляду поняття і структури людського капіталу, зроблено висновок про значущість здоров'я як найважливішої складової людського капіталу. Проаналізовано основні демографічні показники, що відображають стан здоров'я населення України, виділені негативні тенденції старіння населення, низьку народжуваність і тривалість життя. Зазначено цінність здоров'я не лише для окремої людини, а й для підприємств і держави, що потребує реалізацію нового підходу до збереження та зміцнення здоров'я нації.Документ Економічні моделі соціального захисту в країнах ЄС: основні напрямки трансформації(2014) Соломка, Ольга МиколаївнаСтаття присвячена дослідженню моделей соціального захисту в країнах ЄС. Зроблено висновок щодо доцільності застосування позитивного європейського досвіду у побудові системи соціального захисту в Україні.Документ Особливості формування ринку продовольства в умовах трансформації національної економіки(2011) Кундєєва, Галина Олексіївна; Соломка, Ольга МиколаївнаРозглядаються особливості формування продовольчого ринку у зв’язку з трансформаційними змінами в економіки країни. Досліджено основні фактори, що визначають обсяги попиту та пропозиції товарів на продовольчому ринку: купівельна спроможність населення, ринкова ціна, структура ринку, торгівельна політика держави (експорт і імпорт продуктів харчування), державне регулювання ринкових відносин.Документ До питання соціального захисту населення України(2011) Кундєєва, Галина Олексіївна; Соломка, Ольга МиколаївнаДоведено, що соціальний захист населення є вагомим засобом забезпечення соціальної та політичної стабільності в державі. Проведено аналіз щодо рівня фактичного споживання продовольства по квінтильним групам. Обґрунтовано наявність ринку товарів для бідних і ринку товарів для багатих в Україні. Запропоновано основні напрямки удосконалення соціальної політики держави щодо створення ефективної гнучкої системи соціального захисту населення в УкраїніДокумент Шляхи підвищення ефективності пенсійного забезпечення: світові тенденції(2011) Соломка, Ольга МиколаївнаДосліджено проблеми формування, реформування та функціонування світових пенсійних систем в сучасних умовах. Запропоновано низку напрямків підвищення ефективності пенсійного забезпечення в Україні.Документ Соціальний контракт як об’єкт теоретичного аналізу(2010) Соломка, Ольга МиколаївнаДосліджено еволюційний розвиток теорії соціального контракту. Розроблено теоретичне підґрунтя формування національної моделі соціального захисту на базі укладання соціальних контрактів. Запропоновано низку напрямків встановлення нового суспільного договору.