Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Іноземні інвестиції та інноваційний розвиток: гіпотетичні та фактичні індикатори змін(2020) Стахурська, Світлана Антонівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурський, Валерій ОлександровичПроаналізовані сутнісні характеристики процесів розвитку та їх результативності. Показано вплив інноваційно-інвестиційних процесів на розвиток підприємств. Визначені та охарактеризовані гіпотетичні індикатори змін,що засвідчують результативність розвитку. Проаналізовані фактичні індикатори змін та з’ясовані їх основні відмінності від гіпотетичних. Здійснено порівняння гіпотетичних та фактичних індикаторів змін, очікуваних від іно-земного інвестування. Виявлені проблеми на шляху отримання бажаних резуль-татів розвитку та запропоновані способи їх подолання. Проанализированы сущностные характеристики процессов развития и их результативности. Показано влияние инновационно-инвестиционных процессов на развитие предприятий. Определены и охарактеризованы гипотетические индикаторы изменений, которые свидетельствуют о результативности развития. Проанализорованы фактические индикаторы изменений и определены их основные отличия от гипотетических. Осуществлено сравнение гипотетических и фактических индикаторов изменений, ожидаемых от иностранного инвестирования. Определены проблемы на пути получения желае-мых результатов развития и предложены способы их преодоления. The essential characteristics of development processes and their effectiveness are analyzed. The influence of innovation and investment processes on the development of enterprises is shown. Hypothetical indicators of changes, which testify to the effectiveness of development, have been identified and characterized. The actual indicators of change are analyzed and their main differences from the hypothetical ones are found out. Hypothetical and actual indicators of changes expected from foreign investment have been compared. The problems on the way of obtaining the desired results of development are revealed and the ways of their overcoming are suggested.Документ Роль інвестиційного маркетингу у ринковій діяльності підприємств та фірм(2015) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурська, Світлана АнтонівнаУ роботі розглядаються сутнісні характеристики поняття інвестиційного маркетингу як специфічного виду маркетингу та як управління інвестиціями з урахуванням стану і вимог ринку, загроз та можливостей зовнішнього оточення й перспектив задоволення споживчих потреб. Аналізується взаємозв’язок інвестиційного маркетингу із споживчим маркетингом в аспектах задоволення потреб сегментів та забезпечення вхідних ресурсів. Досліджуються складові інвестиційного маркетингу як специфічної форми діяльності на ринку та його роль у забезпеченні ефективної роботи підприємств та фірм, зокрема аналізується взаємозв'язок між вивченням інвестиційного ринку і прийняттям якісних інвестиційних рішень з одного боку, та успішним функціонуванням на споживчому ринку, зміцненням конкурентних позицій з іншого. Розглядається роль інвестиційного та споживчого маркетингу при обґрунтуванні проектів. Досліджується взаємозв’язок між економічним та маркетинговим обґрунтуванням проектів. The paper examines the essential characteristics of the concept of investment marketing as of the specific type of marketing and of the investment management, considering market's condition and requirements, threats and opportunities of the external environment and the perspectives of consumers needs' satisfaction. The interconnection between investment and consumer marketing in the aspects of satis-faction of the segments' needs and providing of the inputs is analyzed. The compo-nents of investment marketing as of the specific form of market activity and it's role in the insurance of effective work of enterprises and firms are investigated, in particular the interconnection between observing of investment market and adopting of high-quality investment solutions on one side, and successful functioning on consumers market, strengthening the competitive positions on the other, is analyzed. The role of investment and consumers marketing in projects' substantiation is examined. The interconnection between marketing and economical projects' substantiation is investigated. The understanding of consumers needs is considered as the main factor of successful activity on the market. The significance of marketing environment examining is regarded. External threats and opportunities, internal strengths and weaknesses are viewed as the factors that must be taken into consideration while evaluation of projects. The investment market is considered as the second, parallel market, which must be investigated by enterprises. Insurance of investment risks is regarded as the part of investment marketing process.Документ Інвестиційна діяльність підприємств у сучасних умовах (на прикладі ЗАТ "Пивзавод на Подолі")(2005) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглянуто напрямки інвестиційної діяльності підприємств у сучасних умовах на прикладі ЗАТ "Пивзавод на Подолі" та проблеми формування джерел інвестування техніко-технологічного оновлення. The directions of investment activity of enterprises under current conditions by the example of JSC "Brewery on Podol" and the problems of forming of sources of technical and technological renewal investment are examined.Документ Формування інвестиційного портфеля підприємства як інструмент зміцнення іміджу на існуючих та нових сегментах ринку(2013) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаАналізується необхідність формування інвестиційного портфелю підприємства з урахуванням усієї сукупності взаємопов’язаних та незалежних інвестиційних проектів. Пропонується бачення інвестиційного портфелю як цілеспрямовано сформовану сукупність взаємопов’язаних проектів реального та фінансового інвестування, які б, представляючи єдиний цикл, забезпечили реалізацію інвестиційної стратегії у відповідності до загальної стратегії та місії підприємства. The necessity of forming of enterprise's investing portfolio taking into account all totality of connected and independent investing projects is analyzed. It is proposed to consider investing portfolio as the totality of connected projects of real and finance investment which must be formed purposefully and these projects are to be the indivisible cycle to guarantee realization of investing strategy dealing with the total strategy and the mission of enterprise.