Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Просування продукції підприємств пивобезалкогольної галузі на зовнішні ринки(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Тоболін, Олександр ВолодимировичУ статті розкрито особливості побудови стратегії просування продукції на зовнішніх ринках. Досліджено стратегії та методи просування. Визначено, що побудова стратегії просування потребує комплексного підходу та врахування специфіки умов ведення бізнесу в конкретних країнах. Проведено аналіз ринку безалкогольних напоїв України та розглянуто конкуренти на зовнішньому ринку. Висвітлено процес просування продукції силами ПАТ "Оболонь". The article describes features of the strategy of products promotion in foreign markets. Strategies and methods of promotion were researched. It was determined that building promotion strategy requires an integrated approach and taking into account the specifics of doing business in specific countries. The analysis of the soft drink market in Ukraine was made and main competitors in the international market were considered. The article also depicts the process of product promotion of PJSC "Obolon".Документ Сучасний стан та тенденції розвитку зовнішньої торгівлі України(2020) Тюха, Ірина Володимирівна; Іванина, Владлен ОлександровичДосліджено динаміку експортно-імпортних операцій України. Визначено питому вагу країн ЄС та СНД в експорті та імпорті товарів і послуг в торгівлі з Україною. Досліджено стан торгівельних стосунків з основними країнами-партнерами. Представлено географічну структуру експорту та імпорту товарів, проведено їх аналіз. Проведено аналіз структури експорту та імпорту за групами товарів, виявлено головні статті українського експорту та імпорту. Визначено, що в Україні останніми роками спостерігається від’ємне сальдо, що свідчить про відсутність більшості товарів на вітчизняному ринку, необхідних для забезпечення потреб населення, а розвиток української економіки на сьогодні спрямований на скорочення високотехнологічних виробництв і орієнтацію на випуск сировини для її переробки за кордоном. Показано роль України у світовій торгівлі та окреслено вектори її розвитку.