Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Формування стратегії управління експортним потенціалом підприємства(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Герасимчук, Дмитро АндрійовичУ статті досліджено основні засади стратегічного управління експортним потенціалом підприємства у сучасних умовах господарювання, враховуючи глобалізаційні виклики та інтеграцію України у світові ринки. Крім цього, визначені основні чинники, які впливають на формування експортного потенціалу підприємства, зокрема внутрішні чинники та зовнішні. Обґрунтовано роль експортної діяльності у теперішніх умовах ведення бізнесу, а також визначена необхідність розробки стратегічних засад управління експортним потенціалом сучасних підприємств. Проаналізовано фінансово-економічний стан та зовнішньоекономічну діяльність ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат» за останніх три роки. Розроблено основні стратегічні пропозиції щодо нарощування та підвищення ефективності управління експортним потенціалом досліджуваного підприємства, а також розраховано економічну ефективність запропонованих стратегічних заходів, виходячи із можливостей виходу підприємства на зовнішні ринки. In the article the basic principles of strategic management of enterprises export potential in the current economic conditions, given the challenges of globalization and the integration of Ukraine into world markets. In addition, the basic factors that influence the formation of export potential of the company, including internal and external factors. The role of exports in the current business environment and identified the need to develop strategic bases of export potential of modern enterprises. The analysis of financial and economic situation and foreign economic activity of PJSC "Zolotonosha Butter Plant" in the last three years. Developed key strategic proposals for increasing and improving the management of export potential of investigated enterprises, and calculated the cost-effectiveness of proposed policy measures, based on exit opportunities on foreign markets.Документ Стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку молока та молочних продуктів(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Стеценко, Дмитро ОлександровичДосліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку молока, проаналізовано обсяги виробництва молочної продукції, а також її географічну та продуктову структуру експорту й імпорту. Виявлено потенційні ринки збуту та окреслено можливі стратегії їх освоєння. Condition and tendency of domestic milk market is researched, production of dairy products, its geographical and product structure of export and import is analyzed. Potential markets and possible strategies for their development are outlined.Документ Основні напрями підвищення товарної політики підприємства при виході на зовнішні ринки(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Ковальська, Вікторія ВікторівнаУ статті було здійснено оцінку товарної політики підприємств при виході на зовнішній ринок, визначено чинники впливу та запропоновано напрямки її підвищення. The article evaluated the product policy of enterprises when entering the foreign market, determined the factors of influence and proposed directions for its improvement.Документ Ефективна операційна діяльність – іманентна характеристика конкурентоспроможності та стратегічного розвитку суб’єктів ЗЕД(2021) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна; Дунда, Світлана ПетрівнаУ статті розкрито сутність конкурентоспроможності підприємств суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності через призму ефективності операційної діяльності. Доведено, що конкурентоспроможність виробників, які мають намір освоєння зовнішнього ринку чи розширення своєї присутності на ньому характеризується прибутковістю, рентабельністю продукції, ефективністю зовнішньоекономічних операцій у довгостроковому періоді. Відзначено, що більшість дослідників вважають базовим елементом конкурентоспроможності та стратегічного розвитку суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності ефективність управління операційною діяльністю підприємства, яка виражається у здатності компетентно розпоряджатися власними й позиковими ресурсами, наявністю передових технологій у виробництві продукції, спроможністю випускати та реалізовувати конкурентоспроможну продукцію. У науковому дослідженні акцентовано увагу на динамічності конкурентоспроможності підприємства. Її зміна в часі викликана впливом зовнішніх і внутрішніх факторів, більшість з яких можливо віднести до керованих параметрів. Приведена класифікація внутрішніх і зовнішніх факторів конкурентоспроможності суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності. Запропоновано для підвищення конкурентоспроможності господарюючого суб’єкта на зовнішньому ринку розробку стратегії зовнішньоекономічної діяльності єдиного напрямку, яка буде враховувати можливості операційної системи підприємства та ринкові умови функціонування. Стратегія має містити чіткі цілі виходу на зовнішній ринок, враховувати розмір і потенціал зовнішнього ринку, його кон’юнктуру. Визначено етапи прийняття управлінських рішень щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку.Документ Стратегія розвитку у системі стратегій підприємства(2013) Тюха, Ірина Володимирівна; Денисюк, ІнгаУ статті розглянуто класифікацію стратегій підприємства, досліджено підходи до класифікації стратегій розвитку, визначено характерні ознаки, властиві стратегії розвитку підприємства та запропоновано нову класифікацію стратегій «за ступенем відношення до розвитку». The article considers the classification of enterprises strategies, explores approaches to development strategies classification, defines characteristics of development strategy and proposed new classification of strategies «the degree of development relation».