Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Комплекс вправ і завдань для навчання студентів другого курсу англомовного монологічного мовлення на основі проектної методики(2014) Устименко, Ольга Михайлівна; Коваленко, Юлія ВолодимирівнаУ статті визначається формат кінцевих продуктів і типи проектів для навчання англомовного монологічного мовлення студентів-філологів другого курсу. Описуються етапи навчання монологічного мовлення за проектною методикою. Характеризуються розроблені вправи і завдання проекту “Travelling”. Розглядається структура навчального сайту з хотлістом. Наводяться приклади вправ, завдань та інструментів для поточного і підсумкового контролю проектної діяльності студентів. В статье определяется формат конечных продуктов и типы проектов для обучения англоязычной монологической речи студентов-филологов второго курса. In this article, the format of project products and project types for teaching second-year philologists the English language monologue communication are defined. The project stages of teaching monologue communication are described. The suggested exercises and activities for the project “Travelling” are characterized. The structure of the educational site with the hotlist is considered. The examples of exercises, activities and tools for formative and summative assessment of students’ project performance are given.Документ Сучасний стан використання проектної методики у навчанні майбутніх філологів іншомовного монологічного мовлення(2014) Коваленко, Юлія Володимирівна; Устименко, Ольга МихайлівнаСтаття присвячена вивченню сучасного стану використання проектної методики у навчанні майбутніх філологів іноземних мов та монологічного мовлення. Розглядаються цілі навчання іншомовного монологічного мовлення студентів-філологів другого курсу. Аналізуються навчальні програми та підручники для студентів другого курсу мовних спеціальностей. Описуються результати опитування викладачів і студентів. The article is devoted to the study of using the project method in teaching future philologists foreign languages and monologue communication. The aims of teaching second-year philologists a foreign language monologue communication are considered. The syllabi and course books for the second-year students majoring in foreign philology are analyzed. The results of the surveys taken among teachers and students are described.