Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Застосування онтолого-керованого підходу в науковому аспекті steam-освіти(2016) Чернецький, Ігор Станіславович; Пащенко, Євгеній Юрієвич; Шаповалов, Євгеній Борисович; Шаповалов, Віктор Борисович; Шаповалова, Ірина МиколаївнаНауковий та інженерний методи є основою будь-якого процесу досліджень не залежно від галузі пізнання. Одним з важливих етапі проведення наукової роботи є проведення попереднього дослідження. Запропоновано використовувати інструменти системи ТОДОС та платформу ontology для інформаційного менеджменту в області літературного огляду наукових досліджень. Запропоновані системи було модернізовано для використання в області літературного огляду. Запропонований інструмент дозволяє вирішувати проблеми ранжування інформації за семантичними характеристиками та аналізу з метою порівняння власних результатів з результатами попередників.Документ Використання онтологій підбору при проведенні наукових робіт(2015) Чернецький, Ігор Станіславович; Атамась, Артем Іванович; Шаповалов, Євгеній Борисович; Шаповалов, Віктор Борисович; Булгаков, Ілля ВолодимировичУ статті розглянуто сучасні підходи до реалізації наукового методу. Охарактеризовано його основні етапи та особливості. Представлено сучасні підходи щодо створення та використання науково-організаційних онтологій. Подано особливості побудови онтологій. Описано онтологію вибору. Розглянуто особливості роботи та створення онтології підбору лабораторного обладнання для проведення наукових досліджень.Документ Використання інформаційних інстрментів для стуктуризації та візуалізації наукових знань при проведенні попереднього дослідження(2015) Чернецький, Ігор Станіславович; Пащенко, Євгеній Юрієвич; Атамась, Артем Іванович; Шаповалов, Євгеній Борисович; Шаповалов, Віктор Борисович; Булгаков, Ілля ВолодимировичУ статті викладено основні елементи та особливості проведення попереднього дослідження учнями, які виконують наукову роботу. Запропоновано використовувати комплексний підхід для візуалізації та систематизації знань, отриманих учнями в процесі проведення наукової роботи. The article considers the basic elements of scientific research and the features of previous research o f pupils performing scientific work. An integrated approach used to visualize and systematize the knowledge acquired by pupils during the process of scientific work.